- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out Filmscores 2009
Knock-Out Filmscores 2009
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3100 stemmen
2. Kenji Kawai - Ghost In The Shell vs Ennio Morricone - Once Upon a Time in the West
1-0
Mochizuki Rokuro
-
- 18945 berichten
- 16694 stemmen
natuurlijk
Leg eens uit waarom je die van Kawai Kenji zoveel minder vindt dan, 't is namelijk best een lastige keuze, dacht ik zo...
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3100 stemmen
Volgens mij kent rensie de score niet eens, net als die van Werckmeister.
Querelle
-
- 6548 berichten
- 4894 stemmen
Volgens mij ook niet. hij/zij heeft er niet op gestemd iig.
4 - 3
Cosoco
-
- 10908 berichten
- 5185 stemmen
5-6!
Heel erg jammer van Werckmeister.
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3142 stemmen
Lastige keuze, beide erg mooi. Ik heb echter wel meer een zwak voor de Once Upon a Time... score.
5-7
Onderhond
-
- 87684 berichten
- 13036 stemmen
6-7 !! Laatste kans op een waardig winnaar.
neo
-
- 15440 berichten
- 10068 stemmen
6-8
Blijf het toch eigenaardig vinden dat gedurende de hele knockout er tal van mensen zijn die op het ene stemmen zonder het ander te kennen. En ook veel waarbij ik een een overduidelijk vermoeden had dat deze de andere niet kende. En daaronder vielen zelfs nota bene sommigen die andere stemmers precies op dat punt bekritiseerde.
rensie32
-
- 4359 berichten
- 1781 stemmen
Leg eens uit waarom je die van Kawai Kenji zoveel minder vindt dan, 't is namelijk best een lastige keuze, dacht ik zo...
Moet ik ook nog een verklaring gaan afleggen waarom ik deze keuzes maak..maarja, ik heb liever muziek waarmee je een beetje kan meeneurien. Daarnaast zou ik de muziek van GITS nooit in mijn vrije tijd beluisteren, het doet me gewoon niks. Over Werckmeister heb ik volgens mij al genoeg gezegd. Dit is natuurlijk puur subjectief allemaal en daarom vind ik het aanstootgevend dat mensen mij bestempelen als een know-not of wat dan ook.
maxcomthrilla
-
- 15583 berichten
- 2872 stemmen
9-9
De Ghost in the Shell: innocence score zit in mijn hoofd, de score van Ghost in the Shell stond mij niets van bij. Evenals de Eyes Wide Shut score, heb ik hem echt even op Youtube op moeten zoeken. Allemaal materiaal wat er al lang uit had moeten liggen.
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3100 stemmen
Ik vind die van Innocence ook veel beter. De kans op een goede winnaar is er inmiddels toch al niet meer.


