- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: filmpersonages 2007
Knock-out: filmpersonages 2007

Co Jackso
-
- 21924 berichten
- 2747 stemmen
Dit soort lijsten zullen denk ik altijd wel bevolkt blijven door de goed gewaardeerde en grote films uit de jaren 70 en 80. De meer alternatieve cinema en óók de klassieke cinema heeft simpelweg een iets de kleine achterban wanneer er stemrondes tot 8 en hoger zijn. George Bailey is en blijft ook voor mij een grote persoonlijke favoriet.

Mochizuki Rokuro
-
- 18912 berichten
- 14279 stemmen
Ik zag het topic al een dag niet meer in "Mijn Updates" verschijnen, ik maakte me al zorgen, maar jullie zijn er uit zie ik. Voorspelde met het tempo aan het begin half maart, maar dat is dus reuze meegevallen.
Heb niet meer de behoefte gehad om in 2008 mee te stemmen, maar TOR bedankt voor de megaklus.

Wouters
-
- 2665 berichten
- 1837 stemmen
ik sluit me daarbij aan. de top 16 kon ik zo al uitstippelen. Maar goed, TOR goede organisatie.
over de top 16 zal ik me maar niet te veel uitlaten. denk dat 5 personages mijn goedkeuring kunnen wegdragen. nummer 7 vind ik ronduit belachelijk. Slechtste rol in de hele film.

Reinbo
-
- 70661 berichten
- 0 stemmen
denk dat 5 personages mijn goedkeuring kunnen wegdragen. nummer 7 vind ik ronduit belachelijk. Slechtste rol in de hele film.
En dat vind ik nu de meest stompzinnige opmerking van de hele thread. Hoe kun je Mackey nu niet goed vinden.Eindelijk laat goeroe Cruise zijn ware gezicht zien...

Wouters
-
- 2665 berichten
- 1837 stemmen
ik heb weinig met cruise en kan zijn rol in deze verder goede film niet echt waarderen. Dus mackey NIET goed vinden kan ik heel goed

Leland Palmer
-
- 23700 berichten
- 4607 stemmen
Dan is het duidelijk dat je wat tegen Cruise hebt. Zijn rol is fenomenaal wat mij betreft, dus die haatgevoelens maar even opzij zetten?

Wouters
-
- 2665 berichten
- 1837 stemmen
nee. dat ik niks met cruise heb als acteur wil niet zeggen dat ik geen enkele rol van hem kan waarderen. Maar ik vind dat hij in Magnolia door menig acteur (robart, seymour hoffman, arquette) voorbij gestreeft wordt.

sweinsteiger
-
- 2278 berichten
- 0 stemmen
Daar sluit ik me geheel bij aan.