• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.954 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.985 gebruikers
  • 9.370.914 stemmen

Knock-out: filmpersonages 2007

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Bedankt voor de organisatie!

Art

• 13507 berichten
  • 3659 stemmen

Ook namens mij!

Spetie

• 38871 berichten
  • 8145 stemmen

Goede, maar toch enigszins verrassende winnaar. Enne superorganisatie The One Ring en bedankt voor alle moeite die je ervoor gedaan hebt.

V

• 8369 berichten
  • 3363 stemmen

maxcomthrilla schreef:

(quote)

Tja, als een debiele DeNiro lover ( om de stemming er maar even in te houden aangezien je DeNiro koorts je tot persoonlijke aanvallen verleidt, slaat niet op andere DeNiro fans ) begrijp ik dat je de vrijheid van meningsuiting in diskrediet wil brengen om jouw Robertje te sparen. Kijk, je hoeft simpelweg niet te reageren. Immers op reacties als: TRAVIS hiep hoi zou je bij wijze van schaapachtig instemmend knikken en je ook niet storen aan de eenzijdige positieve berichtgeving ervan. Mogen er ook wat negatieve klanken doordringen tot uw Robert DeNiro universum dictator die alleen maar DeNiro van voor tot achter kan waarderen? Bij voorbaat dank.

Verder ben ik het met Knisper eens dat kos ( ook niet geheel toevallig zo iemand die bij wijze van 7 DeNiro `s in zijn top 10 had staan, wat zijn goed recht is overigens ) alleen maar lijkt te kunnen communiceren via Smiley `s. Zal dat wat te maken hebben met het verstandsniveau van de fans van DeNiro of berust het slechts op een incident? Ik denk het laatste, alhoewel 2 anderen DeNiro adepten ook al vrij slecht tegen kritiek op hun speelgoedfiguurtje kunnen. Ach, ze zitten waarschijnlijk onder de plak en ze willen graag even de gangster uithangen.

Maxcom, een gekrenkt persoon vol van kul, zet enkel zichzelf voor lul. Goed gedaan, bravo.

Jij beticht mensen van kleutergedrag, maar doet zelf niet anders. Dat gaf ik aan, maar dat schiet blijkbaar in het verkeerde keelgat. Getuige bovenstaand stukje weet je hypersnel conclusies te trekken, maar imo zonder enig denkwerk. Een reactie puur gebaseerd op emotie, met een totaal gebrek aan ratio. Ja, ik ben De Niro liefhebber, groot ook. Maar had mijn reactie daar iets mee van doen? Een weldenkend mens zegt nee. Doet me verder ook weinig wat jij van deze acteur denkt, gaat mij eerder om de kinderlijke schreeuw naar aandacht van jouw kant, die ik dan ook aankaartte. Jij vindt het klaarblijkelijk nodig om gelijk op denigrerende toon naar mij 'uit te halen' (iets met verstandsniveau enzovoorts), ook op hoogst infantiele wijze (en zie hier, je hebt mij verleid, ik doe (bijna) hetzelfde). Moet je zelf weten. Echter, je slaat de plank (helaas) volledig mis.

Edit: wat uiteraard het belangrijkste is: The One Ring, thanks voor de organisatie!

P8rb

• 10773 berichten
  • 1820 stemmen

Had liever een andere winnaar gezien, maargoed. Bedankt voor het organiseren voor deze enorme K.O. TOR. .

En jongens, natuurlijk bedankt voor die mooie discussie, ik heb weer gelachen.

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 berichten
  • 5447 stemmen

Iedereen zal wel z'n eigen winnaar gehad hebben, maar met Travis valt absoluut wel te leven. Gekozen door de gebruikers en met een meerderheid gekozen. Einde discussie dus.

Proficiat aan The One Ring voor de grootse organisatie. Dit was echt een huzarenwerkje. En de verschillende meningen over de memorabiliteit van een personage al dan niet gekoppeld met de acteerprestatie zorgde voor leuke gesprekken op het forum. Altijd leuk om te lezen.

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4893 stemmen

V schreef:

Maxcom, een gekrenkt persoon vol van kul, zet enkel zichzelf voor lul

En ik was The One Ring nog vergeten te bedanken voor de prima organisatie. Goed gedaan

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

maxcomthrilla schreef:

(quote)

Tja, als een debiele DeNiro lover ( om de stemming er maar even in te houden aangezien je DeNiro koorts je tot persoonlijke aanvallen verleidt, slaat niet op andere DeNiro fans ) begrijp ik dat je de vrijheid van meningsuiting in diskrediet wil brengen om jouw Robertje te sparen. Kijk, je hoeft simpelweg niet te reageren. Immers op reacties als: TRAVIS hiep hoi zou je bij wijze van schaapachtig instemmend knikken en je ook niet storen aan de eenzijdige positieve berichtgeving ervan. Mogen er ook wat negatieve klanken doordringen tot uw Robert DeNiro universum dictator die alleen maar DeNiro van voor tot achter kan waarderen? Bij voorbaat dank.

Verder ben ik het met Knisper eens dat kos ( ook niet geheel toevallig zo iemand die bij wijze van 7 DeNiro `s in zijn top 10 had staan, wat zijn goed recht is overigens ) alleen maar lijkt te kunnen communiceren via Smiley `s. Zal dat wat te maken hebben met het verstandsniveau van de fans van DeNiro of berust het slechts op een incident? Ik denk het laatste, alhoewel 2 anderen DeNiro adepten ook al vrij slecht tegen kritiek op hun speelgoedfiguurtje kunnen. Ach, ze zitten waarschijnlijk onder de plak en ze willen graag even de gangster uithangen.

En bedankt voor de leuke knock - out met die ene onterechte winnaar TOR! Geweldig dat Cabiria zover wist te komen. En personages uit films als Long Good Friday en The Cook... ver kwamen. Ik miste alleen wel wat Japanse inbreng.

Mijn hemel, en dan vind je het raar als je een smilie als reactie krijgt... dit niveau is toch te zielig om serieus op in te gaan of niet?

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12836 stemmen

kos schreef:

Mijn hemel, en dan vind je het raar als je een smilie als reactie krijgt...

Die krijgen we toch altijd, onafhankelijk van het niveau. Elk kos-bericht start sowieso negatief met dank aan je avatar.

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

, wat mensen zich toch allemaal in hun hoofd halen...

dragje

• 5098 berichten
  • 0 stemmen

Wat een kinderachtig gezanik weer. Men zou zich minder blind moeten staren op een avatar en meer op de inhoud van een "discussie".

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

14-16

bedankt, The One Ring..

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12836 stemmen

dragje schreef:

Men zou zich minder blind moeten staren op een avatar en meer op de inhoud van een "discussie".

Het is vooral jammer dat mensen dat ook echt blijven doen binnen een topic als deze.

Niks leuker dan even lekker afgeven op een scheidsrechter, niks vervelender dan die personen die al te serieus komen melden dat de scheids toch gelijk had.

Alsof dat er uberhaupt iets toe doet ...

dragje

• 5098 berichten
  • 0 stemmen

Het wordt steeds infantieler

Er is geheel geen sprake van een "scheidsrechter" of van een "gelijk" of van wie "wint" of "verliest", in deze context allemaal kinderachtige krachttermen die slechts een provocatieve rol spelen.

Grow up!

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12836 stemmen

Mis anders de analogie ofzo, dat kan er ook nog wel bij

dragje

• 5098 berichten
  • 0 stemmen

Onderhond, altijd het laatste woord. Dit soort gedrag ziet men normaliter alleen in een kleuterklas, serieus

En daar laat ik het bij, je reacties spreken boekdelen.

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 berichten
  • 5447 stemmen

Dit klinkt als een KO onder gebruikers.

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12836 stemmen

dragje schreef:

Onderhond, altijd het laatste woord.

Ik ontken ook niet graag te reageren.

Beter dan die mensen die 10 posts na elkaar beweren hun laaste post geschreven te hebben. Elders is ook al gebleken dat het soms moeilijk is je eigen drama na te leven.

Zal wel volwassen zijn overal serieus mee om te springen en overal serieus op in te gaan. Hoop dat ik zo nooit mag worden dan.

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

Onderhond schreef:

Hoop dat ik zo nooit mag worden dan.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3861 stemmen

Hmm waardeloze winnaar.

maxcomthrilla

• 15578 berichten
  • 2842 stemmen

V schreef:

Maxcom, een gekrenkt persoon vol van kul, zet enkel zichzelf voor lul. Goed gedaan, bravo.

Sterk mijn jongske, je kunt al dubbelrijm hanteren. Zo `n hoog niveau had ik nooit achter een DeNiro - liefhebbertje als jou gezocht. Zal ik dan maar een poging tot een limerick doen? Een kleine stumper uit Leiden, wilde zichzelf van kritiek bevrijdde. Hij sloeg helemaal door toen zijn DeNiro bijna verloor. De LOI is nu zijn eindstation daar waar hij handelt in body lotion.

Jij beticht mensen van kleutergedrag, maar doet zelf niet anders.

Anders neem je alles even serieus zeg. Ik heb nadat The One Ring serieus op een bericht inging nog aangegeven dat het alleen maar wat was om te stangen. Nadenken doe ik wel ergens anders. Blijf het trouwens geweldig vinden dat juist 2 DeNiro fans het 'allemaal zo kinderachtig ' vinden en het vervolgens op de kinderachtigheid van de berichten gooien en het doen voorkomen dat ze het an passant even vermeldden. Alsof het al serieus bedoeld was. Een poging om het 8ste wereldwonder te worden loopt dus spaak.

@ Kos: Wat je zegt ben je zelf.

Cosoco

• 10908 berichten
  • 5185 stemmen

Heerlijk topic.

V

• 8369 berichten
  • 3363 stemmen

Hmmm, laat maar. Iets met een tang en een varken. Kansloze missie om wat rede aan de kleinzerige man te brengen. Hoop voor je omgeving dat je niet altijd op een dergelijke wijze discussieert en dan wel zo nu en dan relevante argumenten aandraagt. Succes voor de toekomst.

maxcomthrilla

• 15578 berichten
  • 2842 stemmen

Ik dacht V gaat nog eventjes door, maar helaas geen gehoor.

Je zult er trouwens nog versteld van staan hoe snel een argument al relevant is.

Knisper

• 13038 berichten
  • 1278 stemmen

En toen kwam er een olifant met een grote snuit, en die blies zoooo de discussie uit.

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1715 stemmen

Inderdaad Knisper, het lijkt mij ook wel genoeg zo. Rijmen doen de heren maar lekker verder via PM als ze het toch niet kunnen laten.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Heb het topic lange tijd gevolgd maar kwam er uiteindelijk niet meer aan toe maar ik vind het nu niet een van de beste De Niro rollen dat heeft gewonnen. Helemaal geen slechte acteur, verre van maar Taxi Driver zelf vond ik wat op het randje van juist een voldoende balanceren maar inderdaad bedankt voor the K.O. TOR!

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Bedankt voor alle bedankjes

Hier nog even de top 16 van dit jaar:

1. Travis Bickle (Robert De Niro, Taxi Driver)

2. Hannibal ‘The Cannibal’ Lecter (Anthony Hopkins, The Silence of the Lambs)

3. ‘Dirty’ Harry Callahan (Clint Eastwood, Dirty Harry-serie)

4. Maria ‘Cabiria’ Ceccarelli (Giulietta Masina, Le Notti di Cabiria)

5. The Terminator (Arnold Schwarzenegger, The Terminator)

6. Alex DeLarge (Malcom McDowell, A Clockwork Orange)

7. Frank T. J. Mackey (Tom Cruise, Magnolia)

8. Larry ‘Mr. White’ Dimmick (Harvey Keitel, Reservoir Dogs)

9. Jesus Quintana (John Turturro, The Big Lebowski)

10. John Merrick (John Hurt, The Elephant Man)

11. Charlie Meadow (John Goodman, Barton Fink)

12. Nick Chevotarevich (Christopher Walken, The Deer Hunter)

13. Melvin Udall (Jack Nicholson, As Good As It Gets)

14. Mark Renton (Ewan McGregor, Trainspotting)

15. Jules Winfield (Samuel L. Jackson, Pulp Fiction)

16. Leonard ‘Private Pyle’ Pratt (Vincent D’Onofrio, Full Metal Jacket)

Ter vergelijking: de top 16 van 2005:

1. The Dude (Jeff Bridges, The Big Lebowski)

2. Travis Bickle (Robert De Niro, Taxi Driver)

3. Alex DeLarge (Malcolm McDowell, A Clockwork Orange)

4. Randle Patrick McMurphy (Jack Nicholson, One Flew over the Cuckoo’s Nest)

5. Hannibal ‘The Cannibal’ Lecter (Anthony Hopkins, The Silence of the Lambs)

6. Jack Torrance (Jack Nicholson, The Shining)

7. Jake LaMotta (Robert De Niro, Raging Bull)

8. James Bond (Sean Connery, James Bond-films)

9. Indiana Jones (Harrisson Ford, Raiders of the Lost Ark)

10. Jules Winnfield (Samuel L. Jackson, Pulp Fiction)

11. Vito Corleone (Marlon Brando, The Godfather)

12. Henry (Michael Rooker, Henry: The Portrait of a Serial Killer)

13. Jesus Quintana (John Turturro, The Big Lebowski)

14. Warren R. Schmidt (Jack Nicholson, About Schmidt)

15. Yoda (Frank Oz, Star Wars)

16. Lester Burnham (Kevin Spacey, American Beauty)

Iedereen zal het er wel mee eens zijn dat Cabiria de grote verrassing van deze knock-out is. Het zou me zelfs niet verbazen als sommigen door deze knock-out voor het eerst van haar gehoord hebben.

Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar de lijst van 2005 eerlijk gezegd, want die van dit jaar bevat toch wat niemandalletjes in mijn ogen. De winnaars van beide jaren zijn echter aan elkaar gewaagd. Beiden uitstekend! Dit jaar was ik verder ook blij met de prestatie van Dirty Harry. Persoonlijke favorieten als Rick Blaine en George Bailey zullen vrees ik nooit grote hoogtes berijken in deze game.

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Top 3 van 2005 ligt me toch wat meer eerlijk gezegd.

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12836 stemmen

Erg maar waar, maar de 2007 lijst is zowaar beter dan die uit 2005.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.