- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Onbekende Parels
Knock-Out: Onbekende Parels
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 berichten
- 5305 stemmen
5-1 Fanny! Fanny! Fanny!
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
18. Long Good Friday - Mirror, the
1-0
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
(toch Tarkovsky he)
Ja 
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
3-1
Mag van mij ver komen, winnen wellicht.
Jammer van Treasure of the Seirra Madre 
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7936 stemmen
20. Straw Dogs - Spirit: Stallion of the Cimarron
1-0
Art
-
- 13507 berichten
- 3658 stemmen
5-0 Straw Dogs
Vreemde tegenstander. Maar zo heb ik nog wel meer vraagtekens als ik zo de lijst doorkijk...
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4688 stemmen
Jezus... Zerkalo er nu al uit.
Maar goed, ik ken die andere film niet, dus een juist oordeel heb ik niet (al verwacht ik niet dat ik hem beter zal vinden).
Net zoals al de stemmers voor 'The Good Long Friday', die Zerkalo ook niet gezien hebben. Is het nu ineens niet meer nodig, dat je beiden gezien hebt? (gewoon een vraag, geen verwijt)
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4688 stemmen
Jezus... Zerkalo er nu al uit.
Maar goed, ik ken die andere film niet, dus een juist oordeel heb ik niet (al verwacht ik niet dat ik hem beter zal vinden).
Net zoals al de stemmers voor 'The Good Long Friday', die Zerkalo ook niet gezien hebben. Is het nu ineens niet meer nodig, dat je beiden gezien hebt? (gewoon een vraag, geen verwijt)
Nevermind, juist op de algemene KO-pagina over de know-nots gelezen...
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
Jammer dat Last Life in the Universe er weeral uitligt. Calvaire is sterk, maar niet zo sterk 
maxcomthrilla
-
- 15578 berichten
- 2842 stemmen
Jammer dat Last Life in the Universe er weeral uitligt. Calvaire is sterk, maar niet zo sterk 
Inderdaad jammer. Alleen Calvaire stond in jouw persoonlijke top 100 toch hoger genoteerd dan Ruang Rak Noi Nid Mahasan?