- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Onbekende Parels
Knock-Out: Onbekende Parels
kos
-
- 46685 berichten
- 8843 stemmen
Toch wel, al is het ook niet mijn favoriet.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Dat Rocco hier nog moeite mee heeft zeg.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Als Koenr een minuutje eerder was geweest had die melodramatische familie kroniek er al uitgelegen.....
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
En wat hadden we dan een matige finale gehad zeg...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Die krijgen we sowiso... de laatste echte parels zijn er de vorige ronde al uitgegaan. 
High & Low - Survive Style 5+ was een geweldige finale geweest.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Feit dat we dan twee aziatische films hadden gehad had me flink tegen gezeten, wat nu ook bijna gaat gebeuren. Genoeg betere onbekende parels die niet uit Azie komen. Totoro - Hwal is echt een verschrikkelijke finale.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
ik snap niet waarom mensen tegen Aziatische films hebben. Overal komen goede en slechte films vandaan. Het maakt mij ook helemaal geen bal uit waar ze vandaan komen, als ze maar goed zijn.
Van de overgebleven laatste vier haalt aleen Hawl een krappe 4* Rocco komt zelfs niet verder dan 2,5* bij mij.
basketballerke
-
- 4727 berichten
- 0 stemmen
Volgens mij is het de finale:
12 punten, 2 verschil:
Rocco e i Suoi Fratelli vs. My Neighbour Totoro
(westers en Aziatisch mooi verdeeld). 
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
ik snap niet waarom mensen tegen Aziatische films hebben. Overal komen goede en slechte films vandaan. Het maakt mij ook helemaal geen bal uit waar ze vandaan komen, als ze maar goed zijn.
Van de overgebleven laatste vier haalt aleen Hawl een krappe 4* Rocco komt zelfs niet verder dan 2,5* bij mij.
Bij de laatste 8 waren er 6 aziatische films. Als er overal goede films vandaan komen, lijken de aziatische mij dus oververtegenwoordigd, en dat is sinds een paar KO's zo. Een 3-tal, ok wat mij betreft. Geen enkele engelstalige bij de laatste 8 ? Komaan...
Dit lijkt op een soort staatsgreep van AsiaMania(cs)
maxcomthrilla
-
- 15578 berichten
- 2842 stemmen
1-2
Jammer dat The Bow net niet de finale heeft gehaald.