menu

Film / Filmgames / Knock-Out: Onbekende Parels

zoeken in:
Snap de verbazing niet zo, de gene die aan de KO's mee doen zijn of old movie buffs of aziatische filmliefhebbers Logische finale dan ook. Verder zit er ook weinig tussen wat echt onbekend is. Ben je een beetje geïnteresseerd in oude films dan zijn Kurosawa, Bergman, Visconti zo een beetje de eerste namen die je tegenkomt. En ben je geïnteresseerd in Aziatische films dan zijn Miike, Kim Ki Duk en Miyazaki nou ook niet hele opvallende namen. Maar ja dit zet me wel aan om Totoro maar eens op te gaan zetten.

Reinbo
2,5* - 3,5*

2-5 dus, zeer zwakke finale.

kos
3-5 uiteraard.

Reinbo
KrisV schreef:
(quote)

Bij de laatste 8 waren er 6 aziatische films. Als er overal goede films vandaan komen, lijken de aziatische mij dus oververtegenwoordigd, en dat is sinds een paar KO's zo. Een 3-tal, ok wat mij betreft. Geen enkele engelstalige bij de laatste 8 ? Komaan...
Dit lijkt op een soort staatsgreep van AsiaMania(cs)

De Europeese en Amerikaanse films zijn over het algemeen bekender, geen wonder dus dat een hoop onbekende parels dus uit Azië komen. (Asiamania films zijn nu niet bepaald de parels.)

kos
Niks mis met Aziatische films die een eind komen maar dan liever wel wat betere dan SS5+ of Totoro.

Reinbo
Beter dan Survive Style 5+ heb je ze bijna niet. (Alleen Hard Boiled scoort bij nog hoger.)

lowhusky
3-6

4-9 Totoro

5-9 !!!!!!!!!

6-10 !!!!!

7-11 Totoro to-to-ro!!!!!

Je stemt nu op allebei, Ruudje.

FisherKing
8-10

lowhusky
8-11 dus

7-11 is het, er van uitgaande dat ruudje op totoro stemde.

mijn excuses, ik stemde inderdaad op Totoro...

Een heel mooie finale!

8-12

kiriyama
En totoro heeft gewonnen!, mooie winnaar, niet m'n favo maar beter dan ik had gedacht. Totoro gefeliciteerd.

Survive Style 5+ had eigenlijk moeten winnen, Totoro een erg fijne winnaar, maar niet echt een "onbekende parel" meer hier.

Wel blij dat Rocco dinges niet gewonnen heeft. Screw die drie uren films.

Jammer van Hwal ook, wel apart dat die zo ver geraakt is.

KrisV schreef:
Bij de laatste 8 waren er 6 aziatische films. Als er overal goede films vandaan komen, lijken de aziatische mij dus oververtegenwoordigd, en dat is sinds een paar KO's zo. Een 3-tal, ok wat mij betreft. Geen enkele engelstalige bij de laatste 8 ? Komaan...
Dit lijkt op een soort staatsgreep van AsiaMania(cs)

Het gaat over onbekende parels. Je wordt hier sowieso overspoeld met Westerse films en klassiekers. Aan Aziatisch werk blijft het moeilijk aankomen.

Al helemaal als je niet verder raakt dan AsiaMania filmpjes.

Deze winnaar had ik niet echt zien aankomen, jammer dat de dvd van Totoro zo moeilijk te verkrijgen is.

kiriyama
J.S. schreef:
Deze winnaar had ik niet echt zien aankomen, jammer dat de dvd van Totoro zo moeilijk te verkrijgen is.

Verkrijgbaar bij play en boudisque, dus dat valt wel mee.

kiriyama schreef:
(quote)

Verkrijgbaar bij play en boudisque, dus dat valt wel mee.

Aha , binnenkort dan toch maar eens proberen te bestellen.

Wat een klotewinaar zeg. Als ik naar de lijst kijk van de films die hebben meegedaan kan ik niet meer concluderen dat deze KO een erg slechte winaar heeft.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:06 uur

geplaatst: vandaag om 18:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.