menu

Film / Filmgames / Film Kwis Stinissen 1

zoeken in:
Op de dvd staan trouwens een paar foto's waarop Stolz nog te zien is. Ik geloof dat ze alle scènes tot en met het vertrek van de DeLorean al gefilmd hadden, dus het moet voor Stolz wel bijzonder bitter geweest zijn om te horen dat hij eruit lag ...

stinissen (crew)
Ik kan het topic niet zo snel vinden maar ik zal hopelijk een paar dagen niet op MM zijn ivm de filmmarathon. Ik wens alle deelnemers een hoop sucses toe en me zelf een tikkeltje meer

Slaaplekker...

kos
Succes Henk, ik doe het je alvast niet na

Succes Henk...Don't stay up too late...

FisherKing
sterkte Henk, denk aan ons ...

stinissen (crew)
Je mag me sms'en 0611000282

Om de 1 minuten een berichtje van iemand. Elk lid stuurt er één. Ja, we zorgen er wel voor dat je niet in slaap valt

06 nummer op t internet zetten, volgens mij niet zo'n slimme zet.

stinissen (crew)
Even wat anders, een tijd geleden stond er een link op de site waar je een screensaver van een aquarium kon downloaden met een code weten jullie nog waar die stond?

hier
Moeite met zoeken Henk

stinissen (crew)
blabla schreef:

hier
Moeite met zoeken Henk

Bedankt

stinissen schreef:

Even wat anders, een tijd geleden stond er een link op de site waar je een screensaver van een aquarium kon downloaden met een code weten jullie nog waar die stond?

Mooi is ie, hè?
Je moet de code na enige tijd trouwens opnieuw invoeren: bewaren dus!

kappeuter (crew)
Meen je dat nou ? Ik dacht dat visvoer wel genoeg zou zijn.

stinissen (crew)
Die code heb ik nu dus weer

Als ze nog iemand nodig heeft, ik heb ze ook nog...

Gast
geplaatst: vandaag om 08:05 uur

geplaatst: vandaag om 08:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.