menu

Film / Filmgames / Film Kwis Stinissen 1

zoeken in:
stinissen (crew)
Elke vrijdag een kwis 10 vragen ,kwis komt om 19.00uur op het forum de antwoorden kunnen jullie dan sturen naar [email protected] de 10 beste krijgen dan punten (als er meerder met het zelfde aantal punten zijn telt de tijd.

Laat even weten als je interesse hebt.

da's ook een leuke manier van quizzen inderdaad leuk voor de minder snelle typers

Lijkt me leuk, want m'n typ snelheid nekt me meestal bij de chatkwis.

stinissen (crew)
Ik moet wel minimaal 10 mensen hebben,de punten die je dan hebt gehaald blijfen dan staan.

En dan krijg je de eeuwige stand (LOL)

Yak
Elke vrijdag een kwis 10 vragen ,kwis komt om 19.00uur op het forum de antwoorden kunnen jullie dan sturen naar [email protected] de 10 beste krijgen dan punten

Werkt wel fraude in de hand, niet? Je kan de antwoorden immers zo van het internet googlen.

stinissen (crew)
Dan gaat het om de tijd zal vragen wel een beetje moeilijk maken.

FisherKing
"Alles" is op het internet te vinden dus dan zullen het wel hele insiders-vragen moeten worden.

stinissen (crew)
We zullen wel zien.

Lijkt me leuk. Bij prijsvragen in de Vara-gids kan je toch ook gewoon alles opzoeken op imdb? Als je maar genoeg tijd hebt.
Volgens mij heeft Stinissen heel veel verstand van films, dus dat wordt leuk.

Ook omdat ik toch niet op de chat kan. Ik wil meedoen

lindastuurman
Leuk idee hoor, maar ik denk niet dat die quiz lang stand zal houden.
De meesten (waaronder ik) hebben al voldoende aan de quiz op de chat (wat overigens ook nog eens veel gezelliger is en eerlijker bovendien!).

doe maar, lijkt me leuk !

stinissen (crew)
Filmkwis 1 de vragen
Vraag 1- In Almost Famous speelt een mooi jong blond meisje wie is de beroemde moeder????

Vraag 2- De onderzeebootmodellen gebruikt voor raiders of the lost ark stammen uit een Duitse film welke?

Vraag 3- The film titel The 51state waar staat 51state voor?

Vraag 4- Wat hebben Brandon Lee,Wesley Snipes,Pamela Anderson,Billy Zane,Hugh Jackman en Val Kilmer met elkaar te maken?

Vraag 5- Producer Rick McCallum vertelde op een persconferentie dat Yoda een inspiratie van twee bekende figuren was. Welke 2 figuren waren dat?

Vraag 6- In Behind Enemy Lines stort een vliegtuig neer welk type?

Vraag 7- Wie zijn de Rat Pack?

Vraag 8- Top of the world ma uit welke klassieker komt deze tekst?

Vraag 9- In welke film was James Cagney een gangster die naar de electrische stoel moest en van de pater berouw moest tonen???

Vraag 10- wie presenteert de oscar 2003

Niet al te moeilijk of niet soms ff checken als ik de vragen moeilijker moet maken veel plezier er mee stuur ze maar naar [email protected]

tovenaar
Opzoeken op internet is toegestaan?

stinissen (crew)
Opzoeken op internet is toegestaan?
Tuurlijk maar eerst denken he en laat ff weten welke je niet op gezoekt hebt.

zou het niet leuker zijn als we hier de antwoorden gaven ?
Enkel die je je weet, tot alle vragen zijn opgelost ?

Kweenie ...

tovenaar
Ik denk dat het namelijk leuker is als niemand iets opzoekt (wat je natuurlijk niet kan controleren.. maar dat kun je bij de quiz op de chat ook niet), dus ik zal het proberen zonder opzoeken.

Ik ben alleen bang dat ik er niets van weet

stinissen (crew)
als je de vragen weet geef maar antwoord en zet je naam erbij.

Linda
dit zijn toch best pittige vragen.
ik weet er maar 3!

Vraag 10: Steve Martin

Vraag 2 : Das Boot

Vraag 2: Das Boot ??

Vraag 1: Goldy Hawn ??

Vraag 6: B-52 ??

Vraag 3-

Engeland is zogenaamd de 51ste staat van Amerika

stinissen (crew)
Vraag 3-

Engeland is zogenaamd de 51ste staat van Amerika

Hobbes heeft vraag 3 GOED antwoord Engeland is zogenaamd de 51ste staat van Amerika.

vraag 4 ze hebben allemaal in stripverfilmingen gespeelt????

8, white heat
9, roaring twenties

9 is eerder Angels With Dirty Faces volgens mij.

FisherKing
vraag 7 Frank Sinatra, Dean Martin en Sammy Davis jr.

Stinissen, is vraag 2 (Das Boot) niet juist ?

Gast
geplaatst: vandaag om 03:42 uur

geplaatst: vandaag om 03:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.