- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Musicals/Muziekfilm
Knock Out: Musicals/Muziekfilm
donnie darko
-
- 6138 berichten
- 2709 stemmen
Komop, Moulin Rouge! is toch duidelijk de betere musical.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Maar jij hebt dan ook geen smaak
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Vind het uiteindelijk een mooie winnaar, had ook graag Pink Floyd The Wall of Woodstock in de finale gezien...
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
beste musical: Singin' in the Rain, gevolgd door The Wizard of Oz
beste echte muziek'film': Stop Making Sense en No Direction Home: Bob Dylan
beste muziekfilm: Walk the Line gevolgd door Blues Brothers
Ik kan leven met de winnaar. De oude musicals zijn een nogal ondergeschoven kindje op moviemeter, dat werd wel weer duidelijk.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Mijn droomfinale was:
The Blues Brothers - The Nightmare Before Christmas
Met The Blues Brothers als winnaar. Moulin Rouge! was mijn derde keuze. De winnaar bevalt me op zich wel. Leuke film met aanstekelijke liedjes.
donnie darko
-
- 6138 berichten
- 2709 stemmen
Als het dan toch een tim burton moest zijn, dan wel liever corpse bride, maar het is wel een mooie winnaar.
Onderhond
-
- 87389 berichten
- 12353 stemmen
Fijne film ja, al vind ik vooral het musical aspect in deze film een downer. Dus tja ...
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Mooie winnaar . Eigenlijk had ik liever Singin' in the Rain zien winnen, dat is een minder goeie film maar wel geweldig goed gemaakt en iets meer 'binnen het genre'. Maar de liedjes en muziek van Danny Elfman zijn natuurlijk ook geniaal, al blijf ik erbij dat de muziekscenes in Corpse Bride filmisch een pak beter waren.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 30696 berichten
- 5299 stemmen
Ik ben al blij dat het Moulin Rouge niet geworden is.
Ikkeuh
-
- 114 berichten
- 236 stemmen
Ik ben al blij dat het Moulin Rouge niet geworden is.
Same.
Nightmare Before Christmas is geweldige film, en ik ben dan ook zeer blij dat hij als winnaar uit de bus gekomen is.
Gizzmann
-
- 5617 berichten
- 2668 stemmen
'Welke films hebben er allemaal al eens een knock-out gewonnen?' vroeg ik me zo af. Ben ze even allemaal door gaan kijken en zie nu pas dat deze film de Musical-winnaar is geworden Erg verdiend.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
'Welke films hebben er allemaal al eens een knock-out gewonnen?' vroeg ik me zo af. Ben ze even allemaal door gaan kijken en zie nu pas dat deze film de Musical-winnaar is geworden Erg verdiend.
Welke films de knock-outs gewonnen hebben kun je hier vinden. Hoef je niet alle topics na te lopen.