menu

Film / Filmgames / Knock Out: Musicals/Muziekfilm

zoeken in:

8-8 !!

8-10

Wat een k*tfinale

8/11

Komop, Moulin Rouge! is toch duidelijk de betere musical.

Reinbo
moviefreak#1 schreef:
8-10

Wat een k*tfinale

Maar jij hebt dan ook geen smaak

V
8-12

8-13
maar inderdaad een matige finale.

Reinbo
Vind het uiteindelijk een mooie winnaar, had ook graag Pink Floyd The Wall of Woodstock in de finale gezien...

Mug
beste musical: Singin' in the Rain, gevolgd door The Wizard of Oz
beste echte muziek'film': Stop Making Sense en No Direction Home: Bob Dylan
beste muziekfilm: Walk the Line gevolgd door Blues Brothers

Ik kan leven met de winnaar. De oude musicals zijn een nogal ondergeschoven kindje op moviemeter, dat werd wel weer duidelijk.

Mijn droomfinale was:

The Blues Brothers - The Nightmare Before Christmas

Met The Blues Brothers als winnaar. Moulin Rouge! was mijn derde keuze. De winnaar bevalt me op zich wel. Leuke film met aanstekelijke liedjes.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://www.castlechina.com/logos_and_titles/Nightmare_before_christmas_poster_1.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Als het dan toch een tim burton moest zijn, dan wel liever corpse bride, maar het is wel een mooie winnaar.

Fijne film ja, al vind ik vooral het musical aspect in deze film een downer. Dus tja ...

Mooie winnaar . Eigenlijk had ik liever Singin' in the Rain zien winnen, dat is een minder goeie film maar wel geweldig goed gemaakt en iets meer 'binnen het genre'. Maar de liedjes en muziek van Danny Elfman zijn natuurlijk ook geniaal, al blijf ik erbij dat de muziekscenes in Corpse Bride filmisch een pak beter waren.

Moet je die in Tanuki Goten zien

Film Pegasus (moderator)
Ik ben al blij dat het Moulin Rouge niet geworden is.

Ikkeuh
Film Pegasus schreef:
Ik ben al blij dat het Moulin Rouge niet geworden is.

Same.

Nightmare Before Christmas is geweldige film, en ik ben dan ook zeer blij dat hij als winnaar uit de bus gekomen is.

'Welke films hebben er allemaal al eens een knock-out gewonnen?' vroeg ik me zo af. Ben ze even allemaal door gaan kijken en zie nu pas dat deze film de Musical-winnaar is geworden Erg verdiend.

Gizzmann schreef:
'Welke films hebben er allemaal al eens een knock-out gewonnen?' vroeg ik me zo af. Ben ze even allemaal door gaan kijken en zie nu pas dat deze film de Musical-winnaar is geworden Erg verdiend.

Welke films de knock-outs gewonnen hebben kun je hier vinden. Hoef je niet alle topics na te lopen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:35 uur

geplaatst: vandaag om 10:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.