menu

Film / Filmgames / Knock Out: Musicals/Muziekfilm

zoeken in:
Bij films als Pink Floyd The Wall heb ik vooral vaak de indruk dat het dezelfde doelgroep aanspreekt als zij die K3 boterhamdozen kopen.

't Is junk², maar ze slikken toch alles wat van hun favoriete band komt.

1-4

2-4

3-4

Reinbo
Onderhond schreef:
Bij films als Pink Floyd The Wall heb ik vooral vaak de indruk dat het dezelfde doelgroep aanspreekt als zij die K3 boterhamdozen kopen.

't Is junk², maar ze slikken toch alles wat van hun favoriete band komt.

Gek ik heb helemaal geen boterhamtrommeltje.

Ik zie saturday night fever er niet in staan, klopt dat?

Reinbo
mikey schreef:
Ik zie saturday night fever er niet in staan, klopt dat?

Nee is eigenlijk een film met veel muziek, geen musical.

Muziekfilm? Ook niet?

Reinbo
mikey schreef:
Muziekfilm? Ook niet?

Nee, het gaat niet over muzikanten of bands, wordt ook niet in beeld door iemand gezongen.

Ah jawel, het is een muziek film, chek anders imdb even.

Reinbo
Ja, maar dan kunnen we ook alle disney'ser weer in gaan stoppen en alle andere films met twee liedjes. Kijk mijn criteria bij discussies algemeen maar even na, dan zie wat de selctie was.

Mug
Dan moet je die ene Muppets film ook maar vervangen door een andere film (Annie bijv.)

Reinbo
Mug schreef:
Dan moet je die ene Muppets film ook maar vervangen door een andere film (Annie bijv.)

Ach gezien de loting in de eerste ronde denk ik dat dat niet nodig is.

Reinbo
4-5

Mug
Maar toch zouden Annie én An American in Paris de voorkeur dienen te krijgen boven die Muppet film en die Frank Zappa film waar slechts 12 stemmen voor zijn...

W.b. Saturday Night Fever, dan moeten we ook Dirty Dancing erbij zetten (om even duidelijker aan te geven waar de schoen zich wringt)

[sorry, de knock-out was al begonnen voordat ik even mijn deskundig oog erover had laten glijden... ]

Reinbo
Don't Touch Zappa!

An American in Paris zit er toch bij?

Film Pegasus (moderator)
4-6

Hedwig and the Angry Inch - Oliver!

0-1

Film Pegasus (moderator)
0-2

Mug
0-3

(An American in Paris staat er niet bij, sowieso was 'het beleid' van knock outs dat een minimum aantal van 20 stemmen was vereist? weg met Zappa dus. En waar zijn The Red Shoes? [vreemd dat die film niet het genre muziek heeft hier])

Reinbo
0-4

Pfff, weinig films in deze knock-out die ik gezien heb. Ik heb dus wat in te halen!

Reinbo
Year of the Horse (8 stemmen) vervang ik dan wel door American in Paris.

Red Shoes kent geen zang of optredens van de muzikanten...

Onderhond schreef:

En dus stem je maar op Mary Poppins .

1-4

Deze knock-out gaat echt wel razendsnel, duidelijk een erg populair genre.

Reinbo
Anyone?

1-5
maar goed dit schiet nog steeds niet op

Gast
geplaatst: vandaag om 01:41 uur

geplaatst: vandaag om 01:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.