• 155.451 films
  • 9.300 series
  • 27.667 seizoenen
  • 604.335 acteurs
  • 346.590 gebruikers
  • 8.762.828 stemmen

Knock-Out: Jaren '90

zoeken in:

Ramon K

• 13576 berichten
  • 0 stemmen

mikoz schreef:

Verassend juist.

Hoezo dat?

Ramon K

• 13576 berichten
  • 0 stemmen

Dat geklaag van sommige users over het hoge Hollywoodgehalte vind ik erg vreemd. Zeker als je je bedenkt dat vele films bij hen 4,5* scoren.

Ik zie liever titels in de belangstelling komen die niemand kent. Extra promotie dus voor de wat onbekendere juweeltjes (vooral buiten Hollywood). Voor de mainstream films hoeven we zo'n toernooi niet te geven: we hebben al een top 250.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Ramon K schreef:

(quote)

Hoezo dat?

Is dit serieus ? Er zijn velen films uit 90' met een hogere waardering.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Ramon K schreef:

Ik zie liever titels in de belangstelling komen die niemand kent.

Maar hier zit meteen het probleem. Als niemand de titels kent kunnen ze er ook niet op stemmen. Door de knock-out worden minder bekende films sowieso al meer onder de aandacht gebracht, alleen winnen ze niet. Jammer, maar helaas.

Reinbo

• 70661 berichten
  • 0 stemmen

Ramon K schreef:

(quote)

Ik zie liever titels in de belangstelling komen die niemand kent. Extra promotie dus voor de wat onbekendere juweeltjes (vooral buiten Hollywood). Voor de mainstream films hoeven we zo'n toernooi niet te geven: we hebben al een top 250.

ik zou zeggen: kom maar op mer Ramon k.'s ongekende film knock-out.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Wat is trouwens met The Shawshank Redemption en Pulp Fiction gebeurd ?

Ramon K

• 13576 berichten
  • 0 stemmen

Maar hier zit meteen het probleem. Als niemand de titels kent kunnen ze er ook niet op stemmen.

Dat is waar... ik kom er nog op terug later.

Onderhond

• 86949 berichten
  • 11547 stemmen

mikoz schreef:

(quote)

Is dit serieus ? Er zijn velen films uit 90' met een hogere waardering.

Magnolia won wel reeds de "beste film" knock-out. Je kan je eigenlijk geen logischere winnaar inbeelden.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Belachelijk .. echt waar , beste film van alles

Onderhond

• 86949 berichten
  • 11547 stemmen

Mjah, die andere 36.000 films deden niet mee, maar hij heeft in ieder geval die knock-out wel gewonnen

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Vraag jij nou om een knock-out met alle films die op MovieMeter staan, Onderhond?

Onderhond

• 86949 berichten
  • 11547 stemmen

Houdt ons even bezig toch ? We moeten nog tot mei

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

We mogen blij zijn als we dan volgend jaar mei klaar zijn. Stel jij de lijst samen?

maxcomthrilla

• 15544 berichten
  • 2680 stemmen

mikoz schreef:

Wat is trouwens met The Shawshank Redemption en Pulp Fiction gebeurd ?

The Shawshank Redemption werd in de 1ste ronde uitgeschakeld door Good Will Hunting en Pulp Fiction haalde dacht ik net niet de laatste 16 ten faveure van Heat, nadat hij een ronde ervoor ternauwernood een 1-5 achterstand wegwerkte tegen Miller `s Crossing.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Ah , we wouden even lekker apart doen ofzo ?

Ramon K

• 13576 berichten
  • 0 stemmen

Magnolia is geen verrassende winnaar omdat ie in de bovenste helft van de Top 250 staat. Lijkt me niet zo moeilijk.

Een jaren 90 film uit uit de onderste helft was al een stuk verrassender geweest of een film uit de tiplijst. En dan heb je nog altijd het grijze gebied. Ik vind dat een film als Mat i Syn met 20 stemmen gerust mee kan doen omdat het toch al geoorloofd is te stemmen als je 1 van de twee films uit een koppel niet gezien hebt; je stemt dan volgens een verwachtingspatroon. Bovendien zijn er ook nog films die welliswaar geen topgemiddelde hebben (wel stemmen genoeg), maar wel een hardnekkige groep aanhangers op MM hebben. Maar in principe zijn deze toernooitjes toch al ruk; even vermakelijk als totaal onzinnig, vooral omdat we toplijsten hebben.

mikey

• 27831 berichten
  • 4733 stemmen

Magnolia

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

The One Ring schreef:

Vraag jij nou om een knock-out met alle films die op MovieMeter staan, Onderhond?

Zou erg leuk zijn, zo ontdek je nog eens wat nieuwe films .

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.