- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Jaren '90
Knock-Out: Jaren '90

Ramon K
-
- 13576 berichten
- 0 stemmen
Verassend juist.
Hoezo dat?

Ramon K
-
- 13576 berichten
- 0 stemmen
Ik zie liever titels in de belangstelling komen die niemand kent. Extra promotie dus voor de wat onbekendere juweeltjes (vooral buiten Hollywood). Voor de mainstream films hoeven we zo'n toernooi niet te geven: we hebben al een top 250.

mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Hoezo dat?
Is dit serieus ? Er zijn velen films uit 90' met een hogere waardering.

The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ik zie liever titels in de belangstelling komen die niemand kent.
Maar hier zit meteen het probleem. Als niemand de titels kent kunnen ze er ook niet op stemmen. Door de knock-out worden minder bekende films sowieso al meer onder de aandacht gebracht, alleen winnen ze niet. Jammer, maar helaas.

Reinbo
-
- 70661 berichten
- 0 stemmen
Ik zie liever titels in de belangstelling komen die niemand kent. Extra promotie dus voor de wat onbekendere juweeltjes (vooral buiten Hollywood). Voor de mainstream films hoeven we zo'n toernooi niet te geven: we hebben al een top 250.
ik zou zeggen: kom maar op mer Ramon k.'s ongekende film knock-out.

mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Wat is trouwens met The Shawshank Redemption en Pulp Fiction gebeurd ?

Ramon K
-
- 13576 berichten
- 0 stemmen
Dat is waar... ik kom er nog op terug later.

Onderhond
-
- 86949 berichten
- 11547 stemmen
Magnolia won wel reeds de "beste film" knock-out. Je kan je eigenlijk geen logischere winnaar inbeelden.

mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Belachelijk .. echt waar , beste film van alles

Onderhond
-
- 86949 berichten
- 11547 stemmen
Mjah, die andere 36.000 films deden niet mee, maar hij heeft in ieder geval die knock-out wel gewonnen

The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Vraag jij nou om een knock-out met alle films die op MovieMeter staan, Onderhond?

Onderhond
-
- 86949 berichten
- 11547 stemmen
Houdt ons even bezig toch ? We moeten nog tot mei

The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
We mogen blij zijn als we dan volgend jaar mei klaar zijn. Stel jij de lijst samen?

maxcomthrilla
-
- 15544 berichten
- 2680 stemmen
Wat is trouwens met The Shawshank Redemption en Pulp Fiction gebeurd ?
The Shawshank Redemption werd in de 1ste ronde uitgeschakeld door Good Will Hunting en Pulp Fiction haalde dacht ik net niet de laatste 16 ten faveure van Heat, nadat hij een ronde ervoor ternauwernood een 1-5 achterstand wegwerkte tegen Miller `s Crossing.

mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ah , we wouden even lekker apart doen ofzo ?

Ramon K
-
- 13576 berichten
- 0 stemmen
Magnolia is geen verrassende winnaar omdat ie in de bovenste helft van de Top 250 staat. Lijkt me niet zo moeilijk.
Een jaren 90 film uit uit de onderste helft was al een stuk verrassender geweest of een film uit de tiplijst. En dan heb je nog altijd het grijze gebied. Ik vind dat een film als Mat i Syn met 20 stemmen gerust mee kan doen omdat het toch al geoorloofd is te stemmen als je 1 van de twee films uit een koppel niet gezien hebt; je stemt dan volgens een verwachtingspatroon. Bovendien zijn er ook nog films die welliswaar geen topgemiddelde hebben (wel stemmen genoeg), maar wel een hardnekkige groep aanhangers op MM hebben. Maar in principe zijn deze toernooitjes toch al ruk; even vermakelijk als totaal onzinnig, vooral omdat we toplijsten hebben.

Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Vraag jij nou om een knock-out met alle films die op MovieMeter staan, Onderhond?
Zou erg leuk zijn, zo ontdek je nog eens wat nieuwe films .