menu

Film / Filmgames / Knock-Out: Jaren '90

zoeken in:
3-9 American

OMG !!! 4/9

Dit is echt ongeloofelijk ik hou het voor gezien , trieste boel hier.

Reinbo
mikoz schreef:
OMG !!! 4/9

Dit is echt ongeloofelijk ik hou het voor gezien , trieste boel hier.

Gewoon Magnolia nog eens kijken als je niet te moe bent, dan valt er best te leven met deze uitslag zul je zien.

4-10

Finale:

The Big Lebowski - Magnolia (12 punten, 2 verschil)

0-1

V
1-1

2-1 dude

2-3 Magnolia

2-5 Magnolia

2-6 Magnolia

3-6 Lebowski

Reinbo
3-7 Magnolia (maar Boogie Nights is beter en nog wel een stuk of 20 films uit de jaren 90.)

3-8 Magnolia

Mooie winnaar btw.

4 - 8

Fight Club had gewonnen.

4-10

Saaie winnaar, goede film.

Vreemd dat ik voor een film die ik op 4.5* heb staan onmogelijk enthousiast kan worden. Magnolia is dan ook zo'n banale film, maar perfect uitgevoerd.

Toch een wat jammere winnaar, maar gezien de kwartfinales een zekere opluchting. De rest was allemaal minder.

(als hij het haalt!)

Een banale film? Dat is weer een heel nieuw gezichtspunt.

Vind het op zich een redelijk cliché, en nogal dik aangezet, drama. Alleen brengt PT Anderson het zo dat het groots wordt. Maar veel medeleven met de personages heb ik niet, en het voelt toch redelijk doordeweeks aan allemaal (hoewel er toch een aantal aparte scenes inzitten, maar die verdrinken een beetje in de lengte van de film).

Reinbo
Tot de 12 we zijn er nog niet.....

De enige reden waarom de film wint is omdat het nauwelijks een hatebase heeft. Voor vrijwel niemand was het de beste film maar voor velen altijd beter als het alternatief.

4-11

5-12
En dus is de winnaar......... !!!Magnolia!!!

Reinbo

(afbeelding)

beetje matte winnaar, goede film, maar er zijn toch wel een flink aantal betere te noemen.

moviefreak#1 schreef:
De enige reden waarom de film wint is omdat het nauwelijks een hatebase heeft. Voor vrijwel niemand was het de beste film maar voor velen altijd beter als het alternatief.

Helemaal mee eens.

Mooie winnaar!!! Beetje lame om te zeggen dat het een saaie winnaar is, want dat is het altijd. Als het Fight Club, American B. was geweest dan was het ook saai geweest. Alleen als het Showgirls was geweest was het opvallend geweest.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:33 uur

geplaatst: vandaag om 09:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.