- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out Film scores
Knock-Out Film scores

Onderhond
-
- 87451 berichten
- 12498 stemmen
Ik ? Ik bedoelde eigenlijk de Ghost in the Shell films
En kan me herinneren dat de halve finale van het romantiek knock-outje er ook allesbehalve slecht uitzag. 2046, Bin-Jip en Dolls, zo even uit het losse hoofd

moviefreak#1
-
- 14357 berichten
- 24000 stemmen
Ik ? Ik bedoelde eigenlijk de Ghost in the Shell films
En kan me herinneren dat de halve finale van het romantiek knock-outje er ook allesbehalve slecht uitzag. 2046, Bin-Jip en Dolls, zo even uit het losse hoofd
Yup, die drie films bij de laatste 4 was op zichzelf al romantischer als alle Hollywoodproducties bij elkaar

SuperSideSwipe
-
- 4463 berichten
- 2883 stemmen
7-15
Toch nog ff gezien de uitslag uitermate onterecht is.

neo
-
- 15415 berichten
- 9815 stemmen
Dat ben jij sowieso, nooit eerder haalde zoveel obsure Aziaatische- en cultfilms de eindrondes
Nou obscuur vind ik persoonlijk een groot woord. Als dit http://www.musicmeter.nl/album/27392 bijvoorbeeld in een verdere ronde was geraakt, dan zou ik het pas zo noemen. Alsmede een boel andere score waar waarschijnlijk een soort occult groepje mensen wereldwijd het bestaan van af zouden weten

The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Verdiende winnaar. Prachtige score. Zo moet het!

Werwolf
-
- 4604 berichten
- 1197 stemmen
Mooie score, maar helaas niet mijn favoriet..

JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 956 stemmen
Ik wil het nog wel eens opnieuw doen, maar dan wel met iets meer Williams scores erin hoor!

speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Laat maar komen. Ik heb ook een aantal films die ik graag wil voordragen vanwege hun indrukwekkende scores.

neo
-
- 15415 berichten
- 9815 stemmen
Nou weinig... In deze knockout zaten anders wel 7 scores van Williams. Een boel andere componisten waren anders nogal ondervertegenwoordigd.
In die van 2009 zelfs dertien:
Film >> Filmgames >> Knock-Out Filmscores 2009
Ik zou zeggen open een topic en stel met elkaar een lijst samen. In 2009 ging het helaas niet al te snel met de 'uitvoering' van de knockout.

chevy93
-
- 12734 berichten
- 1292 stemmen
Ja hoor, Once Upon A Time In The West kan wel weer een overwinning gebruiken.

speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Of een herkansing voor het in de finale door die film verslagen Eyes Wide Shut.

JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 956 stemmen
Once Upon A Time in the West wordt gezien als 1 van de beste, dat weet ik, maar je kan ook overdrijven. Past goed bij de film, los daarvan luister ik het nooit.
Dan is Star Wars toch beter, Jurassic Park is natuurlijk de best
Is er een limiet voor een componist?