- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Vote for favorite scene-game
Vote for favorite scene-game
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 berichten
- 0 stemmen
Roosky ik ga met u mee..
4-2 heb die 2001: A Space Odyssey film niet gezien ben van plan om hem morgen te kijken.. eens kijken wat er zo briljant eraan is..
donnie darko
-
- 6142 berichten
- 2830 stemmen
5-2. Ik vond the day after tomorrow-scene niet geweldig. Kan mij niet voorstellen dat die beter is als die van 2001.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
7-2 The Day After Tomorrow verdient het niet eens om tegenover 2001 te staan! Maar zeg eens kArIzMa_TuRk, dacht je werkelijk dat een film met een gemiddelde van 3,18 het kon winnen van een film uit de top 250.
italian
-
- 1391 berichten
- 262 stemmen
7-2 The Day After Tomorrow verdient het niet eens om tegenover 2001 te staan! Maar zeg eens kArIzMa_TuRk, dacht je werkelijk dat een film met een gemiddelde van 3,18 het kon winnen van een film uit de top 250.
Waarom kan dat niet ?
Zombi 2 -oogbal scene- is toch ook van Paths of Glory -rechtbank scene- gewonnen ?
(eigenlijk wel belachelijk
)
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
8-3
Mooi concept in 2001, maar de special effects in TDAT werken doeltreffender.
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 berichten
- 0 stemmen
Waarom kan dat niet ?
Zombi 2 -oogbal scene- is toch ook van Paths of Glory -rechtbank scene- gewonnen ?
(eigenlijk wel belachelijk
)
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Serieus?
Over twintig jaar zullen de special effects in 2001 minder veroudert zijn dan die van TDAT, die dan trouwens allang vergeten is.
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 berichten
- 0 stemmen

2001: A Space Odyssey
vs.

Fantastic Four, proberen dan..
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Serieus?
Over twintig jaar zullen de special effects in 2001 minder veroudert zijn dan die van TDAT, die dan trouwens allang vergeten is.
Zal best, maar TDAT heb ik eergisteren weer gezien en de beelden waren wederom indrukwekkend. Het thema in 2001 is mooi, maar m.i. niet meer dan dat en wist me ook niet te raken. Misschien dat ik m'n mening zal herzien als ik de film nog eens bekeken heb.
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 berichten
- 0 stemmen
ik ga nog niet stemmen want, heb Space Odyssey 2001 film nog niet gezien, maar ga hem nu kijken ben Benieuwd.. 
Art
-
- 13507 berichten
- 3663 stemmen
proberen dan..
Waarom kom je telkens met die aparte en bij voorbaat al kansloze keuzes? Je hebt naar eigen zeggen films gezien zoals bijvoorbeeld Trois Couleurs: Rouge en Night on Earth, waarom gebruik je die dan niet? Die zullen meer weerstand bieden dan een popcornfilm als The Fantastic Four of een Day After Tomorrow