- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Vote for favorite scene-game
Vote for favorite scene-game
donnie darko
-
- 6140 berichten
- 2816 stemmen
Zit ongeveer hetzelfde in mekaar als het vote for favorite female photo-game, maar nu gaat het tussen twee foto's van volgens jou, legendarische scenes uit films.
Het gaat ook tot 10 en wie wint, mag door naar de volgende ronde.
Geen stand, gewoon plaatsen en zien hoelang een bepaalde scene het volhoudt. Degene die de foto plaatst, mag ook stemmen.

Bin-Jip

Festen
Vindt dit eigenlijk wel een vrij makkelijke keuze, qua film, maar niet echt qua scene. Ga dan toch maar voor de betere film en eigenlijk ook de betere scene.
1-0
kos
-
- 46685 berichten
- 8843 stemmen
Hm.. wordt dit niet een beetje spoilerig?
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Grote kans van wel ja. Hier zie ik ook al een sleutelscene in een film. 
donnie darko
-
- 6140 berichten
- 2816 stemmen
Hm.. wordt dit niet een beetje spoilerig?
ik weet het niet, we zeggen toch niet veel over de scene zelf, wat kan je nu afleiden uit dat die man rechtop staat in festen.
bovendien is dan uit welke film komt deze scene ook een beetje spoilerig, he?
donnie darko
-
- 6140 berichten
- 2816 stemmen
Grote kans van wel ja. Hier zie ik ook al een sleutelscene in een film 
maar het staat op bijna alle voorkanten van bin-jip, dit prentje, die zijn toch ook niet spoilerig.
Queto Yurlunyur
-
- 4775 berichten
- 3110 stemmen
Maar waarom moeten er in de eerste plaats foto's bij de scenes dan? Is het niet veel makkelijker om spoilervrij een scene te beschrijven?
donnie darko
-
- 6140 berichten
- 2816 stemmen
Maar waarom moeten er in de eerste plaats foto's bij de scenes dan? Is het niet veel makkelijker om spoilervrij een scene te beschrijven?
is voor mij ook goed, maar ik vind een fotooke dan toch gewoon iets leuker, omdat je dan tenminste een idee hebt.
En ook, als hij dan doorgaat, is het gewoon leuker.
Maar oke, als het te spoilerig is, dan is het zonder fotootje ook goed.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Dan moet de scéne wel zo beschreven worden dat voor diegene die hem nog niet gezien hebben er niks instaat wat ze nog niet wisten en voor diegene die hem wel gezien hebben moeten duidelijk weten om welke scéne het gaat. Misschien kunnen we doen dat je wel een foto mag gebruiken als er geen spoiler in zit?
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
He laat het gewoon zitten .. er zijna al genoeg van dit soort knock-outs , dit word allemaal veels te ingewikkeld.
donnie darko
-
- 6140 berichten
- 2816 stemmen
Dan moet de scéne wel zo beschreven worden dat voor diegene die hem nog niet gezien hebben er niks instaat wat ze nog niet wisten en voor diegene die hem wel gezien hebben moeten duidelijk weten om welke scéne het gaat. Misschien kunnen we doen dat je wel een foto mag gebruiken als er geen spoiler in zit?
voor mij is dit plan goed.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
He laat het gewoon zitten .. er zijna al genoeg van dit soort knock-outs , dit word allemaal veels te ingewikkeld.
Wat is hier ingewikkeld aan dan? Daarbij vind ik dit spelletje voor een filmsite veel meer zin hebben dat die female foto of knappe acteurs/ actrices games.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Mijn mening is dat dit een beetje onnodig is.
Maar doe wat je wil 
donnie darko
-
- 6140 berichten
- 2816 stemmen
zullen we zeker doen.
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
Volgens mij kan je beter de regels aan passen naar tot de 6 of tot de 8 punten anders duurt het gewoon te lang
donnie darko
-
- 6140 berichten
- 2816 stemmen
oke, tot de 8 dan, wie wilt de volgende doen?
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
Once upon a time in the west spoiler:
.
.
.
.
.
.
.