- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Vote for favorite scene-game
Vote for favorite scene-game
donnie darko
-
- 6140 berichten
- 2816 stemmen
kan je de filmtitels er anders ook bij zetten? voor de mensen die het niet zo direct herkennen, zoals ik bv. 
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ja, maar die foto is te spoilerig. Hier zou ik gaan voor een omschrijving van de scéne zonder foto. Ik zou alleen gaan voor een foto als die geen spoiler bevat.
Wat misschien ook handig is bij het omschrijven van een spoilerscéne dat je die dan gewoon tussen spoilertags zet en alleen de filmtitel zichtbaar toont. Dan weten mensen die de film niet gezien hebben dat ze de spoilers niet moeten selecteren.
1-0 Magisch moment!
donnie darko
-
- 6140 berichten
- 2816 stemmen
grappig, eigenlijk, hoe een spelletje over gewoon knappe vrouwen, zoveel rapper vlot op een filmsite als een spelletje met scenes en dus echt dingen die met films te maken hebben.
Tja, het is zo, maar het is toch eigenlijk erg.
Allemaal geile bokken, hier(inclusief ikzelf
)
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
Als mensen nou wat sneller gaan stemmen. Want ik durf te wedden dat de helft van al die vrouwenspellenstemmers allebei deze films gezien hebben...
donnie darko
-
- 6140 berichten
- 2816 stemmen
nog stemmers, we zullen anders zeggen dat het tot 6 gaat en dan heeft bin-jip gewonnen. Iemand een nieuwe?
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Tuurlijk: 

The Silence of The Lambs (geen spoiler, lijkt me)
tegen:

bin-jip
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
Die scene is 1 van de mooiste in de filmgeschiedenis. Hoewel ik Bin-Jip niet gezien heb ga ik toch stemmen.
1-0
donnie darko
-
- 6140 berichten
- 2816 stemmen
2-1. Ikke wel, en vindt dat een van de beste scenes ooit.