- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Het beste van ...
Het beste van ...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Goede actrice, maar er is geen rol die eruit springt...
starbright boy (moderator films)
-
- 22403 berichten
- 5070 stemmen
Heeft toch een opvallend groot aantal prachtrollen op haar naam voor zo'n mega-actrice. Moeilijk kiezen tussen Dogville, The Others, Eyes Wide Shut en The Hours. Toch Eyes Wide Shut.
Badalamenti
-
- 23135 berichten
- 3565 stemmen
The Portrait of a Lady.
Onderschatte film trouwens !
Art
-
- 13507 berichten
- 3659 stemmen
Ze heeft inderdaad een aantal prachtrollen op haar naam staan en ik kies toch ook voor Eyes Wide Shut.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Eindelijk een paar die het begrijpen. Ik vind ze toch echt bij de betere actrices horen.
Jorick
-
- 8776 berichten
- 2335 stemmen
De nieuwe voor vandaag: NICOLAS CAGE
Ik ga voor "Leaving Las Vegas".
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12839 stemmen
Face/Off schoot mij als eerste te binnen, maar Adaptation vind ik toch duidelijk z'n beste. Leuke vent verder, zie hem wel graag bezig.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Adaptation, leuk acteur, weet zelfs dom hollywood vermaak boeiend te krijgen (Rock, Face Off, Con Air) Red Rock West is ook erg goed
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 berichten
- 5448 stemmen
Heeft bangelijke rollen in 8MM en Con Air, maar ga voor z'n beste rol toch voor Matchstick Men.
SuperSideSwipe
-
- 4464 berichten
- 2890 stemmen
Jah Matchstick Men was een zeer goede rol, maar Face Off staat toch bekend als een van de films waarin het beste geacteerd werd. De manier waarop hij de gehele lichtaamshouding, spraak en uitdrukkingen van Travolta na kon acteren was werkelijk fenominaal.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ik vond hem werkelijk geweldig in Adaptation. Ik moet eigenlijk nog veel meer van 'm zien.
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3576 stemmen
Inderdaad een prima acteur en de drie hierboven genoemde films behoren zeker weten tot zijn beste werk. Van die drie ga ik toch voor Matchstick Men ...
Art
-
- 13507 berichten
- 3659 stemmen
Zijn vertolking van Ben Sanderson in Leaving Las Vegas is toch zeker wel zijn beste rol.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3280 stemmen
Adaptation. 2 briljante rollen.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Zowel Con Air als Face/Off behoren tot mijn favorieten. Moeilijk om te kiezen, maar ik ga voor Face/Off.
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7938 stemmen
Ah, 1 van m'n favoriete acteurs! Adaptation vond ik echt zijn glansrol. Een aparte vermelding wil ik maken van Kiss of Death. Een in mijn ogen onderschatte film waarin Cage echt zo'n lekkere 'mean motherfucker' speelt.
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
hmm ik vind hem niet zo, maar als ik er dan toch een moet noemen dan ...... 8mm. JA.