- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Het beste van ...
Het beste van ...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nieuwe dag wat is de beste van: DENNIS HOPPER!
Apocalypse Now ( & Blue Velvet) maar wat heeft hij toch veel goede rollen gespeeld!
starbright boy (moderator films)
-
- 22403 berichten
- 5070 stemmen
Apocalypse Now en Blue Velvet, moeilijke keus. De eerste vind ik als film beter, maar in de tweede is Hopper misschien net wat memorabeler.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ik heb nog niet al te veel van hem gezien. Hij is wel goed in Apocalypse Now, maar vooral zijn verhaal over Sicilianen in True Romance zal me wel altijd bijblijven, dus ik ga voor die rol.
Art
-
- 13507 berichten
- 3659 stemmen
Een lastige keus dit keer. Ik kies dan toch maar voor zijn rol in Blue Velvet.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3279 stemmen
Zeker Blue Velvet. Nogal onevenwichtige acteur trouwens.
Dionysos
-
- 852 berichten
- 0 stemmen
Blue Velvet, ben verder niet zo'n liefhebber van 'em.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
Ik heb niet veel van hem gezien, dus de toppers zoals Blue Velvet en Acocalypse Now ken ik niet.. Drom moet ik gaan voor 'Speed' .
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3576 stemmen
Ken Hopper voornamelijk van zijn leuke rol uit Texas Chainsaw Massacre 2, maar ik heb nog maar weinig echt memorabele optredens van hem gezien (Ik heb Apocalypse Now en Blue Velvet dan ook nog niet gezien).
Voor zijn beste rol ga ik voor zijn optreden in True Romance !
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Laten we weer eens een actrice pakken: Nicole Kidman. Ik vond haar het best in Eyes Wide Shut. Erg goede rol, maar die lijkt niet door iedereen erkent te worden.
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3576 stemmen
Heb nog niet echt veel van Kidman gezien, maar het is ook niet echt mijn favoriete actrice. Voor haar beste werk ga ik voor haar rol in The Others.
SuperSideSwipe
-
- 4464 berichten
- 2890 stemmen
"The Others" is tot op heden naar mijn mening haar beste rol. En ook de beste film waar ze in heeft gespeeld.
pjotr
-
- 2672 berichten
- 2781 stemmen
eeeh dead calm?
precies...