menu

Film / Filmgames / Het beste van ...

zoeken in:
Chainsaw (moderator)
In plaats van al die plusjes en minnetjes bij de knock-outs leek mij dit wel een leuk, nieuw idee:

Noem een acteur, actrice, regisseur of iets dergelijks en vervolgens mag iedereen vertellen wat hij/zij tot nu toe het beste werk vind dat deze persoon heeft afgeleverd (en als het kan het liefst met een beetje motivatie erbij vermeld).

Als er een aantal reacties zijn geweest mag iedereen zo vrij zijn een nieuwe naam te plaatsen.

Chainsaw (moderator)
De eerste:

Keanu Reeves

Keanu Reeves --> The Matrix
De scène in het grote gebouw waar de agenten Morpheus vasthouden is goddelijk, beste actiescène ooit!

The Devil's Advocate

Reinbo
Bill & Ted's Excellent Adventure....lekker fris en onbevangen.

Ik stel voor elke dag een andere te pakken in plaats van om de zoveel reacties. Dat werkt makkelijker. Kun je ook na elke dag optellen welke rol tot populairste verkozen is.

Mijn favoriete rol van Keanu Reeves is Neo in The Matrix. Ik heb maar 4 films van 'm gezien geloof ik (de 3 Matrix-films en Somethings Gotta Give). Ik vind het geen bijzondere acteur, maar hij stoort me ook niet verder. De rol in Somethings Gotta Give is niet speciaal, dus blijft Neo logisch over.

kos
Parenthood, als je dan toch als een suffe dude uit je ogen kijkt kun je maar beter ook zo'n rol spelen. .

En die in Parenthood is erg grappig.

1. The Matrix
2. The Devil's Advocate
3. Point Break

Absoluut Speed...

*zoekt dekking*

Speed & The Matrix

Speed

The Matrix is niet echt mijn ding.

Reinbo
Nieuwe dag, nieuwe kansen.

Beste rol van Christopher Walken.....

Reinbo
Ik ga toch voor King of New york.

keanu reeves vind ik echt een slechte acteur.
als ik er een moet kiezen doe dan maar "the matrix".

Reinbo
We zitten alweer bij Christopher Walken...

Film Pegasus (moderator)
Z'n rol in the Dead Zone.

Kan me weinig goeds van de man herinneren, al vond ik hem in Trance nog wel leuk. Zal wel met de nadruk op "vond" zijn dan

Even nog MacManus bijtreden door The Devil's Advocate te noemen, zowat de enige goede rol van Reeves.

Beste van Christopher Walken is overduidelijk Weapon of Choice .

knowledge
the deer hunter , dead zone , true romance

Chainsaw (moderator)
Vooral in een bijrol is Walken vaak erg vermakelijk (True Romance, Pulp Fiction, Sleepy Hollow), maar als het gaat om echte hoofdrollen ga ik voor The Dead Zone of The Prophecy.

the deer hunter, king of new york

en zijn bijrollen in pulp fiction en true romance waren ook gaaf.

Ik heb volgens mij alleen maar bijrollen van de man gezien. En de beste daarvan was duidelijk True Romance.

Art
BoordAppel schreef:
Beste van Christopher Walken is overduidelijk Weapon of Choice .

Absoluut! Maar als ik een filmrol moet kiezen wordt het denk ik toch zijn rol in The Deer Hunter.

True Romance en A View To A Kill.

Reinbo
Nieuwe dag, nieuwe naam.

Wat vind jij de beste rol van:

AL PACINO

Ik ga voor Dog Day Afternoon

SCARFACE, briljante rol.

the godfather, waarbij ik erg twijfel tussen deel 1 en 3

ik vind m in the recruit erg goed spelen, en ook in insomnia, het is een briljante acteur, één van de betere

Enige echt memorabele rol voor mij : The Devil's Advocate.

Verder aardig, maar weinig appeal.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:15 uur

geplaatst: vandaag om 18:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.