menu

Film / Filmgames / Het beste van ...

zoeken in:
Seven , vond hem nog al saai in The shawshank beetje mislukte Crimineel.

Een van mijn favoriete good-guys-acteurs. Speelt altijd heerlijk rustige rollen. Een beste rol van hem aanwijzen is lastig, maar ik ga toch voor The Shawshank Redemption al is het maar omdat ik altijd als eerste aan die film denk als ik aan Morgan Freeman denk. Red!

Ook the shawshank redemption.

"Se7en" is beter dan "Shawshank".Maar toch is zijn beste rol in "Shawshank redemption"

Don Gertus
Se7en.

Pieter Montana schreef:
"Se7en" is beter dan "Shawshank".Maar toch is zijn beste rol in "Shawshank redemption"

Imo juist omgekeerd.

Ik heb aan films met Morgan Freeman alleen nog maar Million Dollar Baby gezien denk ik..

Hmm.. een best moeilijke.
Ik denk dat ik ook voor Se7en ga.

Unforgiven.

Shawshank Redemption

Reinbo
SHawshank is volgens de meeste MM-ers MF's beste rol.

Nieuwe dag ...

SEAN PENN

Zeker Mystic River.

IS THAT MY DAUGHTER IN THERE?????

Bij die scene kreeg ik echt kippenvel.Schitterend !

Reinbo
In Carlito's way is hij natuurlijk erg goed met die belachelijke bos haar, maar ik ga toch voor de jonge Sean Penn in Bad Boys, lekker rauw en naturel. En nu ga ik een blikje cola halen.....

Heb er even over nagedacht, maar ik kan de knoop niet doorhakken. Vind hem vrijwel altijd goed (zeker sinds hij met Robin Wright gaat, sindsdien is ie echt beter geworden). Maar zijn beste rollen vind ik die in 21 Grams en Mystic River. Hij krijgt helemaal in zijn personages, schitterend.

In I am Sam was hij echt belachelijk.

U Turn dan maar. Best aardige acteur, kan alleen geen films uitkiezen jammer genoeg

Vice Ci....eh....Carlito's Way.
Hij heeft verder een weinig positieve indruk op mij gemaakt, ik geloof hem nooit echt zo.

V
Dead Man Walking

Chainsaw (moderator)
Ik ga voor Mystic River.

Verder een prima acteur, die een paar erg indrukwekkende en ook een paar mindere rollen heeft gespeeld. In Mystic River wist hij me echt te verrassen.

Art
Ik ga ook voor zijn rol in Dead Man Walking.

Film Pegasus (moderator)
Inderdaad z'n beste rol: Dead Man Walking

Dead Man Walking inderdaad. Al speelt hij wel vaker erg goed.

Ik vond hem erg goed in The Game

21 grams.

In Carlito's Way en Mystic River is hij fenomenaal.

Jeff Spicoli!....dude!

Wat serieuze rollen betreft Mystic River denk ik. Hoewel hij vaak dezelfde rollen speelt.

Vind ik ook. Iedereen heeft wel van die acteurs waarbij hij denkt dat ie dezelfde rol speelt, maar bij Sean Penn is het bij mij zelfs zo erg dat ik altijd het vreemde gevoel heb zelfs naar dezelfde film te kijken. Blijf ik eigenaardig vinden, ook al acteerd hij wel goed. Alleen Dead Man Walking springt er voor mij echt uit.

Chainsaw (moderator)
Even een kort overzicht van de tot nu toe behandelde personen:

Keanu Reeves: The Matrix
Christopher Walken: True Romance
Al Pacino: The Godfather
Kate Winslet: Heavenly Creatures
Morgan Freeman: Shawshank Redemption
Sean Penn: Mystic River en Dead Man Walking

Chainsaw (moderator)
Dan hier alvast een nieuwe ...

Het beste van:

JOHN CARPENTER

1Halloween
(2The Thing
3They Live)

Gast
geplaatst: vandaag om 08:25 uur

geplaatst: vandaag om 08:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.