• 13.054 nieuwsartikelen
  • 169.545 films
  • 11.118 series
  • 31.844 seizoenen
  • 630.237 acteurs
  • 196.322 gebruikers
  • 9.178.195 stemmen

Knock-out: Animatiefilms

zoeken in:

SuperSideSwipe

• 4463 berichten
  • 2881 stemmen

The One Ring schreef:

. En, sorry voor de fans, maar ik kan He-Man helaas niet zien als een waardevolle toevoeging.

Waarom niet? een van de populairste tekenfilms ooit, er is zelfs een heuse speelfilm (vraag niet watvoor) over gemaakt!

Maar ik leg mij neer bij het oordeel van de jury

pjotr

• 2672 berichten
  • 2781 stemmen

SuperSideSwipe schreef:

een van de populairste tekenfilms ooit

Ja, in huize SuperSideSwipe zeker...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

SuperSideSwipe schreef:

Waarom niet? een van de populairste tekenfilms ooit

Nooit van gehoord, was dat geen pop voor jongens in de jaren 80?

kos

• 46423 berichten
  • 8640 stemmen

He-man was zwaar de koning vroeger .

Skeletor mag er ook bij. .

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3203 stemmen

Nog nooit van He-Man gehoord?! Die poppen heersten natuurlijk ook, vooral die met rondraaiend ding op de borst dat een wond voor moest stellen .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Sorry, ik was geen poppen man.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1205 stemmen

The One Ring schreef:

(quote)

Sharky, Bill, Scooter, The Terrible Thunderlizards en Mad Jack the Pirate zijn inderdaad erg leuk. The Terrible Thunderlizards zet ik er als één in (zoals ik bij de Powerpuff Girls al deed) in plaats van Angelica, die is zeker niet onmisbaar. Mojo Jojo lijkt me ook niet essentieël en Sharky is wel leuk, dus die komt er voor in de plaats. Bill & Scooter zijn zeker wel leuk, maar ik neem maar maximaal 3 personages uit een serie, dus die sneuvelen. Mad Jack kan op de plaats van Felix the Cat die ik dan niet belangrijk genoeg vind. Top Cat gaat er niet uit, want die is iets te belangrijk en grappig. Als iemand het niet eens is met een van de wijzigingen hoor ik het graag.

Iznoghood zou ik er zelf overigens graag in zetten, maar hij vind zijn oorsprong in de strips. Als we die ook nog mee gaan tellen is er geen grens meer en het overzicht zoek. Want dan moeten Asterix, Kuifje, Lucky Luke, Spiderman etc. ook al mee doen.

danku, ik ben klaar voor de knock out!

SuperSideSwipe

• 4463 berichten
  • 2881 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Nooit van gehoord, was dat geen pop voor jongens in de jaren 80?

Dat is ongeloofelijk, hoe kun je nooit van He-Man hebben gehoord? Dat is alsof je nog nooit van Transformers of GI-Joe hebt gehoord!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Zegt me ook allebei weinig. Ken jij Brigadier Dog nog....?

SuperSideSwipe

• 4463 berichten
  • 2881 stemmen

Eigenlijk niet, je bent waarschijnlijk jonger dan pak em beet 23 / 24. Dan zou het kunnen dat je die tekenfilms niet kent, ook nog knap maar het zou kunnen.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Oké, omdat het zoveel voor je betekend zal ik He-man er nog in stoppen. Ik voeg Beavis & Butthead wel samen. En nu begin ik met husselen.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Yes He-Man!! Jammer dat Heatcliff niet meedoet .

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

He-Man, Heatcliff? Vast en zeker voor '70-ers

Film Pegasus (moderator films)

• 30768 berichten
  • 5337 stemmen

Heatcliff... zalig serie.

Nu nog Foofur, Barbapapa, Boes, de Snorkels, troetelbeertjes, Ovide, Alfred J. Kwak, Teddy Ruxpin, My little pony, thundercats, Musti, vrouwtje theelepel, Maja de Bij, Nils Holgerson, Babar, Doctor Snuggles, Seabert, SuperTed, de Wuzzles en last but not least: Loeki de Leeuw

• 30768 berichten
  • 5337 stemmen

Vergeten: CALIMERO

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Daar zitten wel een paar, ehm, bedenkelijke personages bij. My Little Pony Loeki is geen tekenfilmpersonage. Het is in ieder geval te laat

• 30768 berichten
  • 5337 stemmen

The One Ring schreef:

Daar zitten wel een paar, ehm, bedenkelijke personages bij. My Little Pony Loeki is geen tekenfilmpersonage. Het is in ieder geval te laat

Degene die ik heb opgenoemd horen meer in de reeks nostalgie thuis. De personages zijn niet sterk genoeg om te kunnen overleven in de Knock-Out. Alhoewel Calimero toch een klassieker is.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Wel nostalgies misschien, maar deze zijn wel gericht op 5 jaar en jonger, dus iets te kansloos.

The Contender

• 439 berichten
  • 104 stemmen

Bart Simpson - Homer Simpson

Chr.s

• 3671 berichten
  • 1699 stemmen

0-1

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Wat is hier de bedoeling van? Wie weet komt deze loting nog wel in de echte knock-out.

Herisson

• 3413 berichten
  • 607 stemmen

0-2

Respekked

• 6286 berichten
  • 1205 stemmen

0-0

soom

• 24878 berichten
  • 2717 stemmen

1-2

stan

• 4649 berichten
  • 1288 stemmen

wat is dit??

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Een vage poging om een andere knock-out in een ander topic over te doen zo te zien.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.