- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Animatiefilms
Knock-out: Animatiefilms
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ah, bedankt. Ik kon al niet slapen doordat ik de naam niet kon herrinneren 
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Wie? Wat? Waar? Is dit een personage of moet ik de betekenis raden?
Da's 1 van mijn favoriete characters uit South Park
.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ow, die ben ik dan blijkbaar vergeten. Het is alweer lang geleden dat ik de serie gezien heb. Welk personage kan ik er het best uit doen voor die?
pjotr
-
- 2672 berichten
- 2781 stemmen
Eh ja, daar zeg je me wat... 
Battle of the Planets mag dan ook niet ontbreken natuurlijk.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3279 stemmen
Jaaaaa, Towelie!
En eigenlijk ook Jimmy of Timmy, al is die laatste wat beperkt.
Maar misschien kan je beter een aparte serie personages knockout doen.
pjotr
-
- 2672 berichten
- 2781 stemmen
Precies, en nu maar eens beginnen... 
SuperSideSwipe
-
- 4464 berichten
- 2890 stemmen
Volgens mij kun je 'm ook beter ruilen met B-Ko. Er is bijna niemand die Project A-ko gezien heeft...
Waar slaat dat nouweer op, A-ko was in de tijd een behoorlijk bekende Anime, dat onbekende voor de grotere groep mensen geld voor ruim 80% van de overige Anime figure ook.
B-ko is tot daaraantoe, maar A-ko was een cool figuur.
donnie darko
-
- 6140 berichten
- 2816 stemmen
oja, trouwens ook stewie van family guy moet meedoen, zeker weten(de baby btw)
pjotr
-
- 2672 berichten
- 2781 stemmen
Waar slaat dat nouweer op, A-ko was in de tijd een behoorlijk bekende Anime, dat onbekende voor de grotere groep mensen geld voor ruim 80% van de overige Anime figure ook.
B-ko is tot daaraantoe, maar A-ko was een cool figuur.
Duh...ik heb het toch ook over B-ko?
En wat heeft het voor zin om er animatiefiguren in te zetten uit een film waar 4 users op gestemd hebben?...bij voorbaat al kansloos dus...
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Dat heeft geen zin, want dan kan ie niet eens door de eerste ronde komen. Daar zijn 5 of 6 stemmen voor nodig.
Ik heb Wanda uit The Fairly Odd Parents vervangen door Stewie uit Family Guy en I. M. Weasel door Towelie. Ik geloof dat het zo wel goed zit. Laten we maar eens beginnen met de drie lijsten te mixen en te beginnen, want we kunnen zo nog dagen door gaan. Hier is de volledige lijst voor seriepersonages:
1. Angelica – Rugrats
2. Barney Rubble – The Flinstones
3. Bart Simpson – The Simpsons
4. Beavis – Beavis & Butthead
5. Bender – Futurama
6. Betty Boop – Betty Boop
7. Bugs Bunny – Looney Tunes
8. Butthead – Beavis & Butthead
9. Chicken – Cow & Chicken
10. Courage – Courage, the Cowardly Dog
11. Cow – Cow & Chicken
12. Dad – The Fairly Odd Parents
13. Daffy Duck – Looney Tunes
14. Dagobert McDuck – Duck Tales
15. Deedee – Dexters’s Laboratory
16. Dexter – Dexter’s Laboratory
17. Donald Duck – Walt Disney
18. Droopey – Droopey
19. Ed – Ed, Edd ’n Eddy
20. Edd – Ed, Edd ’n Eddy
21. Eddy – Ed, Edd ’n Eddy
22. Eek – Eek! The Cat
23. Eric Cartman – South Park
24. Family Guy – Family Guy
25. Felix the Cat – Felix the Cat
26. Fred Flinstone – The Flinstones
27. Goofy – Walt Disney
28. Homer Simpson – The Simpsons
29. I. R. Baboon – I. M. Weasel
30. Inspector Gadget – Inspector Gadget
31. Jerry – Tom & Jerry
32. Johnny Bravo – Johnny Bravo
33. Kenny – South Park
34. Kosmo – The Faily Odd Parents
35. Mickey Mouse – Walt Disney
36. Mojo Jojo – The Powerpuff Girls
37. Octo Tentakels – Spongebob Squarepants
38. Optimus Prime – Transformers
39. Patrick Ster – Spongebob Squarepants
40. Pluto – Walt Disney
41. Popeye – Popeye
42. Porky Pig – Looney Tunes
43. Ren – Ren & Stimpy
44. Road Runner – Looney Tunes
45. Scooby Doo – Scooby Doo
46. Shaggy – Scooby Doo
47. Speedy Gonzales – Looney Tunes
48. Spongebob Squarepants – Spongebob Squarepants
49. Stewie – Family Guy
50. Stimpy – Ren & Stimpy
51. Sylvester – Looney Tunes
52. Tazmanian Devil – Looney Tunes
53. The Pink Panther – The Pink Panther
54. The Powerpuff Girls – The Powerpuff Girls
55. The Red Guy – Cow & Chicken/ I. M. Weasel
56. Tom – Tom & Jerry
57. Top Cat – Top Cat
58. Towelie – South Park
59. Turbo McKwek – Ducktales/ Darkwing Duck
60. Tweety – Looney Tunes
61. Wile E. Coyote – Looney Tunes
62. Wilma Flinstone – The Flinstones
63. Woody Woodpecker – Woody Woodpecker
64. Yogi Bear – Yogi Bear
Zal ik de taak op me nemen om de lijsten door elkaar te schudden voor een knock-out of wil iemand anders dit doen? Film Pegasus?
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Dus Optimus Prime mag niet meedoen? (3 personages uit Scooby is ook wel wat veel toch, mag Optimus niet voor Scrappy?)
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Die wil er best in doen in plaats van Scrappy. Hij komt toch uit Transformers of niet (ik heb de serie nooit gezien)? Dit is wel de laatste verandering. We moeten eens stoppen met voorbereiden.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Yeah! (ja, Optimus is uit de Transformers ja) 
donnie darko
-
- 6140 berichten
- 2816 stemmen
ik vind het nu heel goed, ben zeer blij.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1228 stemmen
ALS bart simpson er in kan EN zeker Optimus Prime, wil ik minimaal EEK THE CAT, SHARKY, die maffe ree/hert(kan ff niet op zijn naam komen) van eek the cat, timmy het zieke neefje van de/het maffe ree/hert, The Sqooshie Bears en alledrie the Terrible thunderlizards, plus Bill en Scooter en de baas van the terrible thunderlizards (weet ook even zijn naam niet)in de knokout hebben. Daarnaast verdient Madd Jack the pirat en zijn buddy Snuck zeker een plaats. Ook Iznogood verdient een plaats.
Maak de top maar groter tot 512 net als bij de Knock out voor filmpersonages.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1228 stemmen
ik vind het nu heel goed, ben zeer blij.
ben dus nog niet helemaal tevreden 
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1228 stemmen
ben dus nog niet helemaal tevreden 
excuses eek the cat staat er al in zie ik, dus die mag geschrapt worden van mijn verlanglijstje
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
Geen Ren & Stimpy fans hier blijkbaar ?
Ozarklynch
-
- 1317 berichten
- 581 stemmen
50. Stimpy – Ren & Stimpy

Maar waar is Duckman?
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1228 stemmen
ik zal mijn eisen nu ik het allemaal wat beter bekeken heb nog wat bij stellen, timmy en het hert hoeven er niet in. Iznogood ook niet en snuck ook niet. Maar ik denk dat Sharky wel iets cooler is dan Topcat. Daarnaast zijn The Terrible Thunderlizards(gebruik ze desnoods als 1 persoon) serieus onmisbaar. De baas van de TTL mag dan wel weg en the Sqooshie bears dan ook maar.
Bill
"When does the hurting stop"
Scooter
"This invention, I call it a Wheel"
en Mad Jack The pirate
zijn toppersonages (maken ze nog een kans??)
The One Ring, zou je misschien Alsjeblieft nog wat veranderingen aan willen brengen?
angelica van the rug ratts haalt het toch nooit..
SuperSideSwipe
-
- 4464 berichten
- 2890 stemmen
Ik vind het een mooie lijst, echter nog een klein ding die wellicht gewoon door iedereen over het hoofd is gezien. Optimus Prime zit erin, maar "He-Man" is de andere topcartoon uit diezelfde tijd. Ik zou toch zeggen dat in ieder geval de hoofdpersonage een plaats verdient heeft ipv van bijvoorbeeld Edd (toch de minste uit ed, edd & eddy).
Ozarklynch
-
- 1317 berichten
- 581 stemmen
Heh heh zo blijf je bezig hè.
En toch had ik er Cornfed van 'Duckman' graag tussen
zien staan 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 berichten
- 5447 stemmen
Hebben we nu alle animatiefiguren? The One Ring, jij mag gerust schudden met de figuren. Als we er aan beginnen maken we wel een nieuw topic.
Een personage had ik er nog wel graag in gehad. Ik zie niemand van The Jetsons, nochtans draaide die serie 26 jaar mee met een film tot gevolg...
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3279 stemmen
Geen Ren & Stimpy fans hier blijkbaar ?
Goh, ik had verwacht dat die er allang tussen zouden staan.
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
Stimpy wel al, had ik overgekeken. Maar een Mr Horse had ook wel gemogen voor mij
. Maar ik klaag verder niet, het spelletje mag gaan beginnen vind ik 
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
ik zal mijn eisen nu ik het allemaal wat beter bekeken heb nog wat bij stellen, timmy en het hert hoeven er niet in. Iznogood ook niet en snuck ook niet. Maar ik denk dat Sharky wel iets cooler is dan Topcat. Daarnaast zijn The Terrible Thunderlizards(gebruik ze desnoods als 1 persoon) serieus onmisbaar. De baas van de TTL mag dan wel weg en the Sqooshie bears dan ook maar.
Bill
"When does the hurting stop"
Scooter
"This invention, I call it a Wheel"
en Mad Jack The pirate
zijn toppersonages (maken ze nog een kans??)
The One Ring, zou je misschien Alsjeblieft nog wat veranderingen aan willen brengen?
angelica van the rug ratts haalt het toch nooit..
Sharky, Bill, Scooter, The Terrible Thunderlizards en Mad Jack the Pirate zijn inderdaad erg leuk. The Terrible Thunderlizards zet ik er als één in (zoals ik bij de Powerpuff Girls al deed) in plaats van Angelica, die is zeker niet onmisbaar. Mojo Jojo lijkt me ook niet essentieël en Sharky is wel leuk, dus die komt er voor in de plaats. Bill & Scooter zijn zeker wel leuk, maar ik neem maar maximaal 3 personages uit een serie, dus die sneuvelen. Mad Jack kan op de plaats van Felix the Cat die ik dan niet belangrijk genoeg vind. Top Cat gaat er niet uit, want die is iets te belangrijk en grappig. Als iemand het niet eens is met een van de wijzigingen hoor ik het graag.
Iznoghood zou ik er zelf overigens graag in zetten, maar hij vind zijn oorsprong in de strips. Als we die ook nog mee gaan tellen is er geen grens meer en het overzicht zoek. Want dan moeten Asterix, Kuifje, Lucky Luke, Spiderman etc. ook al mee doen.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ik vind het een mooie lijst, echter nog een klein ding die wellicht gewoon door iedereen over het hoofd is gezien. Optimus Prime zit erin, maar "He-Man" is de andere topcartoon uit diezelfde tijd. Ik zou toch zeggen dat in ieder geval de hoofdpersonage een plaats verdient heeft ipv van bijvoorbeeld Edd (toch de minste uit ed, edd & eddy).
Persoonlijk vind ik Eddy de minste van de 3, maar ik denk dat als je er een doet ze alledrie erin moeten. En, sorry voor de fans, maar ik kan He-Man helaas niet zien als een waardevolle toevoeging.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Hebben we nu alle animatiefiguren? The One Ring, jij mag gerust schudden met de figuren. Als we er aan beginnen maken we wel een nieuw topic.
Een personage had ik er nog wel graag in gehad. Ik zie niemand van The Jetsons, nochtans draaide die serie 26 jaar mee met een film tot gevolg...
Ik heb wel aan The Jetsons gedacht, maar er schoot me geen personage te binnen die echt bijzonder was. Het zijn gewoon The Flinstones, maar dan in de toekomst.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Stimpy wel al, had ik overgekeken. Maar een Mr Horse had ook wel gemogen voor mij
. Maar ik klaag verder niet, het spelletje mag gaan beginnen vind ik 
Ren zit er ook al vanaf het begin in. Goed kijken.
Nou, ik zet de hussel de lijst vanavond wel en dan hoop ik 'm online te kunnen zetten. Nog meer suggesties lijken me niet nodig, we hebben nu wel een lijst die compleet genoeg is, lijkt me.