• 143.171 films
  • 7.038 series
  • 21.345 seizoenen
  • 480.852 acteurs
  • 286.402 gebruikers
  • 8.226.359 stemmen

Knock-out: Animatiefilms

zoeken in:

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4041 stemmen

Ah, bedankt. Ik kon al niet slapen doordat ik de naam niet kon herrinneren

tovenaar

• 6725 berichten
  • 0 stemmen

The One Ring schreef:

Wie? Wat? Waar? Is dit een personage of moet ik de betekenis raden?

Da's 1 van mijn favoriete characters uit South Park .

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4041 stemmen

Ow, die ben ik dan blijkbaar vergeten. Het is alweer lang geleden dat ik de serie gezien heb. Welk personage kan ik er het best uit doen voor die?

tovenaar

• 6725 berichten
  • 0 stemmen

En waar is Optimus Prime!

pjotr

• 2672 berichten
  • 2733 stemmen

Eh ja, daar zeg je me wat...

Battle of the Planets mag dan ook niet ontbreken natuurlijk.

BoordAppel

• 14269 berichten
  • 2963 stemmen

Jaaaaa, Towelie! En eigenlijk ook Jimmy of Timmy, al is die laatste wat beperkt.

Maar misschien kan je beter een aparte serie personages knockout doen.

pjotr

• 2672 berichten
  • 2733 stemmen

Precies, en nu maar eens beginnen...

SuperSideSwipe

• 4459 berichten
  • 2771 stemmen

pjotr schreef:

Volgens mij kun je 'm ook beter ruilen met B-Ko. Er is bijna niemand die Project A-ko gezien heeft...

Waar slaat dat nouweer op, A-ko was in de tijd een behoorlijk bekende Anime, dat onbekende voor de grotere groep mensen geld voor ruim 80% van de overige Anime figure ook.

B-ko is tot daaraantoe, maar A-ko was een cool figuur.

donnie darko

• 6114 berichten
  • 2438 stemmen

oja, trouwens ook stewie van family guy moet meedoen, zeker weten(de baby btw)

pjotr

• 2672 berichten
  • 2733 stemmen

SuperSideSwipe schreef:

(quote)

Waar slaat dat nouweer op, A-ko was in de tijd een behoorlijk bekende Anime, dat onbekende voor de grotere groep mensen geld voor ruim 80% van de overige Anime figure ook.

B-ko is tot daaraantoe, maar A-ko was een cool figuur.

Duh...ik heb het toch ook over B-ko?

En wat heeft het voor zin om er animatiefiguren in te zetten uit een film waar 4 users op gestemd hebben?...bij voorbaat al kansloos dus...

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4041 stemmen

Dat heeft geen zin, want dan kan ie niet eens door de eerste ronde komen. Daar zijn 5 of 6 stemmen voor nodig.

Ik heb Wanda uit The Fairly Odd Parents vervangen door Stewie uit Family Guy en I. M. Weasel door Towelie. Ik geloof dat het zo wel goed zit. Laten we maar eens beginnen met de drie lijsten te mixen en te beginnen, want we kunnen zo nog dagen door gaan. Hier is de volledige lijst voor seriepersonages:

1. Angelica – Rugrats

2. Barney Rubble – The Flinstones

3. Bart Simpson – The Simpsons

4. Beavis – Beavis & Butthead

5. Bender – Futurama

6. Betty Boop – Betty Boop

7. Bugs Bunny – Looney Tunes

8. Butthead – Beavis & Butthead

9. Chicken – Cow & Chicken

10. Courage – Courage, the Cowardly Dog

11. Cow – Cow & Chicken

12. Dad – The Fairly Odd Parents

13. Daffy Duck – Looney Tunes

14. Dagobert McDuck – Duck Tales

15. Deedee – Dexters’s Laboratory

16. Dexter – Dexter’s Laboratory

17. Donald Duck – Walt Disney

18. Droopey – Droopey

19. Ed – Ed, Edd ’n Eddy

20. Edd – Ed, Edd ’n Eddy

21. Eddy – Ed, Edd ’n Eddy

22. Eek – Eek! The Cat

23. Eric Cartman – South Park

24. Family Guy – Family Guy

25. Felix the Cat – Felix the Cat

26. Fred Flinstone – The Flinstones

27. Goofy – Walt Disney

28. Homer Simpson – The Simpsons

29. I. R. Baboon – I. M. Weasel

30. Inspector Gadget – Inspector Gadget

31. Jerry – Tom & Jerry

32. Johnny Bravo – Johnny Bravo

33. Kenny – South Park

34. Kosmo – The Faily Odd Parents

35. Mickey Mouse – Walt Disney

36. Mojo Jojo – The Powerpuff Girls

37. Octo Tentakels – Spongebob Squarepants

38. Optimus Prime – Transformers

39. Patrick Ster – Spongebob Squarepants

40. Pluto – Walt Disney

41. Popeye – Popeye

42. Porky Pig – Looney Tunes

43. Ren – Ren & Stimpy

44. Road Runner – Looney Tunes

45. Scooby Doo – Scooby Doo

46. Shaggy – Scooby Doo

47. Speedy Gonzales – Looney Tunes

48. Spongebob Squarepants – Spongebob Squarepants

49. Stewie – Family Guy

50. Stimpy – Ren & Stimpy

51. Sylvester – Looney Tunes

52. Tazmanian Devil – Looney Tunes

53. The Pink Panther – The Pink Panther

54. The Powerpuff Girls – The Powerpuff Girls

55. The Red Guy – Cow & Chicken/ I. M. Weasel

56. Tom – Tom & Jerry

57. Top Cat – Top Cat

58. Towelie – South Park

59. Turbo McKwek – Ducktales/ Darkwing Duck

60. Tweety – Looney Tunes

61. Wile E. Coyote – Looney Tunes

62. Wilma Flinstone – The Flinstones

63. Woody Woodpecker – Woody Woodpecker

64. Yogi Bear – Yogi Bear

Zal ik de taak op me nemen om de lijsten door elkaar te schudden voor een knock-out of wil iemand anders dit doen? Film Pegasus?

tovenaar

• 6725 berichten
  • 0 stemmen

Dus Optimus Prime mag niet meedoen? (3 personages uit Scooby is ook wel wat veel toch, mag Optimus niet voor Scrappy?)

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4041 stemmen

Die wil er best in doen in plaats van Scrappy. Hij komt toch uit Transformers of niet (ik heb de serie nooit gezien)? Dit is wel de laatste verandering. We moeten eens stoppen met voorbereiden.

tovenaar

• 6725 berichten
  • 0 stemmen

Yeah! (ja, Optimus is uit de Transformers ja)

donnie darko

• 6114 berichten
  • 2438 stemmen

ik vind het nu heel goed, ben zeer blij.

Respekked

• 6279 berichten
  • 1151 stemmen

ALS bart simpson er in kan EN zeker Optimus Prime, wil ik minimaal EEK THE CAT, SHARKY, die maffe ree/hert(kan ff niet op zijn naam komen) van eek the cat, timmy het zieke neefje van de/het maffe ree/hert, The Sqooshie Bears en alledrie the Terrible thunderlizards, plus Bill en Scooter en de baas van the terrible thunderlizards (weet ook even zijn naam niet)in de knokout hebben. Daarnaast verdient Madd Jack the pirat en zijn buddy Snuck zeker een plaats. Ook Iznogood verdient een plaats.

Maak de top maar groter tot 512 net als bij de Knock out voor filmpersonages.

Respekked

• 6279 berichten
  • 1151 stemmen

donnie darko schreef:

ik vind het nu heel goed, ben zeer blij.

ben dus nog niet helemaal tevreden

Respekked

• 6279 berichten
  • 1151 stemmen

Respekked schreef:

(quote)

ben dus nog niet helemaal tevreden

excuses eek the cat staat er al in zie ik, dus die mag geschrapt worden van mijn verlanglijstje

Onderhond

• 85696 berichten
  • 10247 stemmen

Geen Ren & Stimpy fans hier blijkbaar ?

Ozarklynch

• 1317 berichten
  • 581 stemmen

The One Ring schreef:

50. Stimpy – Ren & Stimpy

Maar waar is Duckman?

Respekked

• 6279 berichten
  • 1151 stemmen

ik zal mijn eisen nu ik het allemaal wat beter bekeken heb nog wat bij stellen, timmy en het hert hoeven er niet in. Iznogood ook niet en snuck ook niet. Maar ik denk dat Sharky wel iets cooler is dan Topcat. Daarnaast zijn The Terrible Thunderlizards(gebruik ze desnoods als 1 persoon) serieus onmisbaar. De baas van de TTL mag dan wel weg en the Sqooshie bears dan ook maar.

Bill "When does the hurting stop"

Scooter "This invention, I call it a Wheel"

en Mad Jack The pirate zijn toppersonages (maken ze nog een kans??)

The One Ring, zou je misschien Alsjeblieft nog wat veranderingen aan willen brengen?

angelica van the rug ratts haalt het toch nooit..

SuperSideSwipe

• 4459 berichten
  • 2771 stemmen

Ik vind het een mooie lijst, echter nog een klein ding die wellicht gewoon door iedereen over het hoofd is gezien. Optimus Prime zit erin, maar "He-Man" is de andere topcartoon uit diezelfde tijd. Ik zou toch zeggen dat in ieder geval de hoofdpersonage een plaats verdient heeft ipv van bijvoorbeeld Edd (toch de minste uit ed, edd & eddy).

Ozarklynch

• 1317 berichten
  • 581 stemmen

Heh heh zo blijf je bezig hè.

En toch had ik er Cornfed van 'Duckman' graag tussen

zien staan

Film Pegasus (moderator films)

• 28047 berichten
  • 4653 stemmen

Hebben we nu alle animatiefiguren? The One Ring, jij mag gerust schudden met de figuren. Als we er aan beginnen maken we wel een nieuw topic.

Een personage had ik er nog wel graag in gehad. Ik zie niemand van The Jetsons, nochtans draaide die serie 26 jaar mee met een film tot gevolg...

BoordAppel

• 14269 berichten
  • 2963 stemmen

Onderhond schreef:

Geen Ren & Stimpy fans hier blijkbaar ?

Goh, ik had verwacht dat die er allang tussen zouden staan.

Onderhond

• 85696 berichten
  • 10247 stemmen

Stimpy wel al, had ik overgekeken. Maar een Mr Horse had ook wel gemogen voor mij . Maar ik klaag verder niet, het spelletje mag gaan beginnen vind ik

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4041 stemmen

Respekked schreef:

ik zal mijn eisen nu ik het allemaal wat beter bekeken heb nog wat bij stellen, timmy en het hert hoeven er niet in. Iznogood ook niet en snuck ook niet. Maar ik denk dat Sharky wel iets cooler is dan Topcat. Daarnaast zijn The Terrible Thunderlizards(gebruik ze desnoods als 1 persoon) serieus onmisbaar. De baas van de TTL mag dan wel weg en the Sqooshie bears dan ook maar.

Bill "When does the hurting stop"

Scooter "This invention, I call it a Wheel"

en Mad Jack The pirate zijn toppersonages (maken ze nog een kans??)

The One Ring, zou je misschien Alsjeblieft nog wat veranderingen aan willen brengen?

angelica van the rug ratts haalt het toch nooit..

Sharky, Bill, Scooter, The Terrible Thunderlizards en Mad Jack the Pirate zijn inderdaad erg leuk. The Terrible Thunderlizards zet ik er als één in (zoals ik bij de Powerpuff Girls al deed) in plaats van Angelica, die is zeker niet onmisbaar. Mojo Jojo lijkt me ook niet essentieël en Sharky is wel leuk, dus die komt er voor in de plaats. Bill & Scooter zijn zeker wel leuk, maar ik neem maar maximaal 3 personages uit een serie, dus die sneuvelen. Mad Jack kan op de plaats van Felix the Cat die ik dan niet belangrijk genoeg vind. Top Cat gaat er niet uit, want die is iets te belangrijk en grappig. Als iemand het niet eens is met een van de wijzigingen hoor ik het graag.

Iznoghood zou ik er zelf overigens graag in zetten, maar hij vind zijn oorsprong in de strips. Als we die ook nog mee gaan tellen is er geen grens meer en het overzicht zoek. Want dan moeten Asterix, Kuifje, Lucky Luke, Spiderman etc. ook al mee doen.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4041 stemmen

SuperSideSwipe schreef:

Ik vind het een mooie lijst, echter nog een klein ding die wellicht gewoon door iedereen over het hoofd is gezien. Optimus Prime zit erin, maar "He-Man" is de andere topcartoon uit diezelfde tijd. Ik zou toch zeggen dat in ieder geval de hoofdpersonage een plaats verdient heeft ipv van bijvoorbeeld Edd (toch de minste uit ed, edd & eddy).

Persoonlijk vind ik Eddy de minste van de 3, maar ik denk dat als je er een doet ze alledrie erin moeten. En, sorry voor de fans, maar ik kan He-Man helaas niet zien als een waardevolle toevoeging.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4041 stemmen

Film Pegasus schreef:

Hebben we nu alle animatiefiguren? The One Ring, jij mag gerust schudden met de figuren. Als we er aan beginnen maken we wel een nieuw topic.

Een personage had ik er nog wel graag in gehad. Ik zie niemand van The Jetsons, nochtans draaide die serie 26 jaar mee met een film tot gevolg...

Ik heb wel aan The Jetsons gedacht, maar er schoot me geen personage te binnen die echt bijzonder was. Het zijn gewoon The Flinstones, maar dan in de toekomst.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4041 stemmen

Onderhond schreef:

Stimpy wel al, had ik overgekeken. Maar een Mr Horse had ook wel gemogen voor mij . Maar ik klaag verder niet, het spelletje mag gaan beginnen vind ik

Ren zit er ook al vanaf het begin in. Goed kijken.

Nou, ik zet de hussel de lijst vanavond wel en dan hoop ik 'm online te kunnen zetten. Nog meer suggesties lijken me niet nodig, we hebben nu wel een lijst die compleet genoeg is, lijkt me.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.