- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Horrorfilm draft en KO
Horrorfilm draft en KO
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
Soms vraag ik me wel eens af hoe sommige gebruikers met serieuze en verantwoordelijke beslissingen in het dagelijks leven omgaan als ze bij een spelletje als dit al geen keuze kunnen maken.
Er is toch altijd wel een lichte (hoe klein ook) voorkeur te vinden, het is maar een spelletje we veroordelen niemand ter dood.
Cikx - 5
Noodless - 7
Collins
-
- 7301 berichten
- 4312 stemmen
Mooie review. Film gaat op de kijklijst.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Soms vraag ik me wel eens af hoe sommige gebruikers met serieuze en verantwoordelijke beslissingen in het dagelijks leven omgaan als ze bij een spelletje als dit al geen keuze kunnen maken.
Er is toch altijd wel een lichte (hoe klein ook) voorkeur te vinden, het is maar een spelletje we veroordelen niemand ter dood.
Cikx - 5
Noodless - 7
Ach de fanboys en girls van populaire franchises zullen ook vaak fantaseren dat ze die vervelende anti's hun kop op een kapblok willen leggen en vervolgens... en vice-versa veronderstel ik 
Ik vind dat het qua emoties bij dit spel nog meevalt, als ik dan aan bepaalde plaatjes KO denk... Ja waarom durft niemand het aan die algemene avatar KO te doen. TornadoEF5 is verdacht stil geworden en Fillumon lijkt weer van de MM-bodem te zijn verdwenen. Misschien moet jij het toch maar opnemen MovieMind 
TornadoEF5
-
- 5616 berichten
- 1726 stemmen
Ja, ik heb gewoon te weinig gezien om deftig mee te doen aan dit spel. Het zou gewoon niet eerlijk zijn om te stemmen omdat ik gewoon zou stemmen voor de persoon waar ik het meest van heb gezien, en op dit moment kijk ik ook iets minder film. Mijn kop staat er niet echt naar. Ik vind het gewoon erg lastig om me te concentreren op een film, misschien zal ik in de toekomst een pak selectiever moeten zijn met film kijken, zeker gezien mijn dagelijks leven wellicht iets drukker zal worden volgend jaar. Ik weet niet of ik de zin momenteel heb om een algemene avatar KO te organiseren. Dat kan misschien volgende maand na deze periode anders zijn, maar het is toch wel een spel waar je intensief mee bezig moet zijn, waar ik toch graag heb dat mensen hun "plan" kunnen trekken eens ik het heb opgestart. 
Mijn avatar gaat deze zijn trouwens of de zwart-witte Maika Monroe. Ik weet niet wat het meeste kans heeft om het goed te doen, ik denk deze, en als ik me niet vergis heb ik al eens aan een avatar ko gedaan met de zwart-witte Monroe avatar en was dat geen groot succes, dus dan maar deze.
Kondoro
-
- 11521 berichten
- 2865 stemmen
Wanneer wil je de finale spelen alexspyforever? Rond kerst of iets later?
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Wanneer wil je de finale spelen alexspyforever? Rond kerst of iets later?
op 30 & 31 december zoals het schema voorschrijft 
Populairste horrorlijstjes - Google Spreadsheets - docs.google.com
zie het 2de tabblad
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Noodless wint deze battle en gaat naar de finale, de 2de halve finale op 27 en 28 december. Even rust want nu zijn er toch veel mensen druk aan het doen voor de feestdagen.
Kondoro
-
- 11521 berichten
- 2865 stemmen
op 30 & 31 december zoals het schema voorschrijft 
Populairste horrorlijstjes - Google Spreadsheets - docs.google.com
zie het 2de tabblad
Ah sorry man, ik heb dat tabblad over het hoofd gezien!
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Zit je al aan de jenever 
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
Misschien moet jij het toch maar opnemen MovieMind

Neej, denk het niet! 
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
2de halve finale voor een plek in de finale tegen Noodless
Shadowed
Martyrs (2008)
Mother! (2017)
Insidious (2010)
Jaws (1975)
The Void (2016)
Revenge (2017)
The Mist (2007)
Man Bites Dog (1992)
Drag me to Hell (2009)
Krampus (2015)
U96
Hellraiser (1987)
Ghostland (2018)
The Exorcist (1973)
Halloween (1978)
The Others (2001)
Hellbound:Hellraiser II (1988)
Pet Sematary (1989)
The House of the Devil (2009)
The Green Inferno (2013)
Frailty (2001)
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Ach deze battle was voorzien voor morgen en overmorgen. Maar ik zal de gegeven stemmen maar laten staan.
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
Nou vanmorgen toch nog maar snel de twee films bekeken die ik nog niet gezien had. Dus ik kan stemmen want ik heb nu van Shadowed en van U96 alles gezien. De verhouding is [3,65 : 3,45] in het voordeel van Shadowed.
Shadowed 2
U96 1
Shadowed
-
- 11408 berichten
- 6711 stemmen
Ach deze battle was voorzien voor morgen en overmorgen. Maar ik zal de gegeven stemmen maar laten staan.
Ik wilde het al zeggen, ik dacht dat hij pas na kerst zou plaatsvinden.
Kondoro
-
- 11521 berichten
- 2865 stemmen
Zal toch geen probleem moeten zijn? Mensen die het te druk hebben met kerst komen morgen wel.
Shadowed 3
U96 1
Noodless
-
- 10042 berichten
- 6178 stemmen
Ben een paar dagen weg...dus ik ga voor de zekerheid mijn stem al geven.
Zou tactisch kunnen spelen want de lijst van Shadowed zou een gigantische tegenstander kunnen worden in de finale waarbij ik vermoedelijk toch het onderspit moet ondergaan. Kan natuurlijk mis zijn maar tegen het lijstje van U96 heb ik meer kans. Alé...dat denk ik. Nu zou heel flauw zijn, ga dat uiteraard niet doen want het lijstje van Shadowed is voor mij sowieso erg sterk. In tegenstelling van U96 met één absolute topper ( Ghostland ) heeft Shadowed toch heel wat meer toppers in zijn lijst. Natuurlijk Martyrs (2008), maar daarbij zijn er nog liefst 5 films die bij mij 4 sterren scoren. Dan is het pleit vlug beslecht. Sorry U96, maar mijn stem gaat toch naar een zeer moeilijke tegenstander. 
Oja...Krampus heb ik opgenomen
Shadowed was de enige film die ik van je lijst nog niet had gezien.
Shadowed 4
U96 1
Shadowed
-
- 11408 berichten
- 6711 stemmen
Kijken die hap! Misschien geen hele harde, maar oh zo'n leuk horrortje!
Collins
-
- 7301 berichten
- 4312 stemmen
't Is bijna donderdag
. ik sluit alvast aan.
Beide lijstjes scoren hoog. Jaws is de uitschieter (4,5*). The Green Inferno (2*) is het dieptepunt. Daar ontstaat het verschil.
De rest van de films komen cijfermatig redelijk overeen.
Shadowed 5
U96 1
joolstein
-
- 10841 berichten
- 8931 stemmen
Twee films van Shadowed scoren bij mij zeer laag Mist (2*) en Man Bites Dog (1*)
Uitschieters zijn Martyrs, The Void en Drag me to Hell. Mother! is wel een goede film maar bezit alleen een paar horror-elementen.
U96 daarentegen heeft 2 Hellraisers. Ghostland, The Exorcist, Halloween en The Others. Alleen The Green Inferno (2*) was echt onder de maat en Frailty (3*) was meer thriller.
Shadowed 5
U96 2
John Milton
-
- 24229 berichten
- 13394 stemmen
Shadowed heeft bij mij 2 zesjes ( Insidious en The Void), U96 heeft er drie (Hellraiser, Pet Sematary en Frailty). Daarnaast heeft hij maar drie achten, tegen 4 achten en een negen van Shadowed. 7.44 vs 7.
Shadowed 6
U96 2
Hollywood007
-
- 3342 berichten
- 3845 stemmen
Zeer moeilijk maar toch Shadowed met een zeer nipte voorsprong.
Shadowed 8
U96 2
IH88
-
- 9733 berichten
- 3185 stemmen
Ik dacht dat dit een makkelijke keuze voor Shadowed zou worden, maar het was toch nog behoorlijk close. Die verdomde haai blijft aantrekkelijk;).
Shadowed 10
U96 2