- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- MMTop512 Film Knock-Out
MMTop512 Film Knock-Out
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Ik vind het maar een rare opzet met al die obscure films waardoor je niet op je favorieten kunt stemmen. Vooral omdat de liefhebbers ervan vaak de neus ophalen voor blockbusters. Dan is zo'n Interstellar (en vele andere) ondanks z'n populariteit kansloos.
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
B89. Judgment at Nuremberg (1961) vs Ikiru (1952)
Ik pas. De eerste film nog steeds niet gezien.
GoodOldJack
-
- 1339 berichten
- 4629 stemmen
Ik vind het maar een rare opzet met al die obscure films waardoor je niet op je favorieten kunt stemmen. Vooral omdat de liefhebbers ervan vaak de neus ophalen voor blockbusters. Dan is zo'n Interstellar (en vele andere) ondanks z'n populariteit kansloos.
Moet zeggen, heb hier toch ook al bijzonder vaak één van de twee films gezien, kan uiteraard puur toeval zijn maar heb ook het idee dat het hier vaak populaire film vs "minder populaire" film is.
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Moet zeggen, heb hier toch ook al bijzonder vaak één van de twee films gezien, kan uiteraard puur toeval zijn maar heb ook het idee dat het hier vaak populaire film vs "minder populaire" film is.
Valt mij inderdaad ook op, waarbij de minder populaire film dan vaak doorgaat omdat velen niet tegen kunnen stemmen.
Het zal vast random zijn hoor, maar deze opzet werkt wel erg vreemd door; impopulair zijn kan enorm in je voordeel werken waardoor het vaak weinig zegt wie de winnaar is.
Woland
-
- 4802 berichten
- 3820 stemmen
Ik denk dat het deels ook zo lijkt, omdat challenges tussen twee populaire films er heel snel doorheen schieten, terwijl challenges met een of twee minder bekende films vaak veel langer onbeslist blijven en dus langer de meest recente posts vormen.
2-1 trouwens 
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
Valt mij inderdaad ook op, waarbij de minder populaire film dan vaak doorgaat omdat velen niet tegen kunnen stemmen.
Het zal vast random zijn hoor, maar deze opzet werkt wel erg vreemd door; impopulair zijn kan enorm in je voordeel werken waardoor het vaak weinig zegt wie de winnaar is.
It's all a conspiracy! 

MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
Ronde 2 (battle-overzicht, pag.76)
B90. Taken (2008) vs Lawrence of Arabia (1962)
Tot de 6, 2 verschil
Noodless
-
- 10052 berichten
- 6184 stemmen
1-4 evenveel qua punten...maar als ik moest kiezen om opnieuw te bekijken dan kies ik voor Taken
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
Ronde 2 (battle-overzicht, pag.76)
B91. The Bridge on the River Kwai (1957) vs Blue Velvet (1986)
Tot de 6, 2 verschil