- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out Mooiste Actrice 2013
Knock-Out Mooiste Actrice 2013
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Het maakt me geen bal meer uit wie dit wint dus ik maak het spannend 
11-11
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
14-11 voor de Grande Dame van de Italiaanse cinema.
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
Wat schreef ik over Claudia bij de film 8½ van Fellini 
Zeer opvallend uiteraard in deze film is de verschijning van Claudia Cardinale, voor mij de mooiste vrouw uit de geschiedenis van de Italiaanse cinema.
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
Goed lezen Metalfist. Elisha Cuthbert behoort niet tot de Italiaanse cinema. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Toch nog een winnares waar ik enorm veel vrede mee heb. Gerechtigheid
. Cuthbert als winnares was toch wel uitermate teleurstellend geweest.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Mooie ogen, maar had liever Elisha zien winnen. Mooi dat ze het toch nog spannend heeft gemaakt. Bedankt, gillie24 voor deze knock-out.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Gefeliciteerd Claudia Cardinale!
Ik heb ook vrede met deze uitslag, omdat zij veruit de mooiste uit de oude tijd is.
Tevens ben ik enorm content met de finaleplaats van Elisha Cuthbert, die naast het feit dat ze bloedmooi en ongelooflijk sexy is, ook enorm lief en cute is en met beide benen op de grond is blijven staan. Een eigenschap die ik in een vrouw ontzettend aantrekkelijk vind. Bewust zijn van je schoonheid, maar er niet te koop mee lopen. Prachtvrouw en prachtmens!
Graag gedaan, AHWA!
EINDSTAND Knock-Out Mooiste Actrice 2013:
1. Claudia Cardinale
2. Elisha Cuthbert
3. Megan Fox
4. Nina Dobrev
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Bedankt gillie! Topwerk geleverd. 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Was leuk, bedankt gillie! Overigens een winnares waar ik nog nooit een film van heb gezien maar bloedmooi is ze wel.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nooit C'era Una Volta il West gezien FillumGek?
.
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Claudia Cardinale dus. In 6 van haar 8 duels heb ik tegen haar gestemd. Ze had er in de 1e ronde al uit moeten vliegen tegen Emma Watson en in de duels daarna had ze nooit mogen winnen van respectievelijk Sophia Loren, Brigitte Bardot, Lyndsy Fonseca, Nina Dobrev en Elisha Cuthbert. Haar overwinningen op Autumn Reeser en Amber Heard waren wel terecht, maar als ik een lijst zou maken van actrices die aan deze knock-out hebben meegedaan, van mooi naar lelijk, betwijfel ik of ze in de top 100 zou komen.
Desondanks was het een leuke knock-out. 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Het hard erger gekund ja. Scarlett ofzo.
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Mooie winnares; een karakter- en stijlvolle schoonheid.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Nooit C'era Una Volta il West gezien FillumGek?
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Speelduur zit ook niet mee, maar absolute mooifilmerij mocht dat je een beetej triggeren. Ik ben ook geen western liefhebber maar deze is toch wel een grote uitzondering.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 berichten
- 5448 stemmen
gillie24: bedankt voor de organisatie!
Leuke KO waar de smaken duidelijk nog verder uiteen lagen dan bij de films. En Claudia Cardinale is zeker een verdienstelijke winnaar waar ik absoluut vrede mee kan nemen.
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
Claudia Cardinale is op zijn mooist in de film 8½ (1963) van Fellini. Ook in Il Gattopardo (1963) van Visconti ziet ze er zeer aantrekkelijk uit, maar zeker niet in die western "Once Upon a Time in the West" van Sergio Leone.
btw bedankt voor het organiseren Gillie. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
O, dat is waar, films kijk je niet om de kwaliteit van de films maar puur hoe lekker de wijve zijn. Silly me
.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Overigens zijn MILF Belluci en MILF Zeta-Jones weer single, jeeujj 
Dying Rose
-
- 1315 berichten
- 3419 stemmen
Overigens zijn MILF Belluci en MILF Zeta-Jones weer single, jeeujj
Ja jammer. Ik vond beiden een mooi koppel met respectievelijk Cassel en Douglas.