- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out Mooiste Actrice 2013
Knock-Out Mooiste Actrice 2013
schram101
-
- 16683 berichten
- 2293 stemmen
Poepfinale klinkt alsof het twee 'lelijke' vrouwen zijn, maar dat is ook weer niet zo toch, Elineloves? Maar inderdaad, met vrouwen als Olivia Wilde, Rihanna, Mila Kunis en Amber Heard is een finale als deze natuurlijk tegen alle verwachtingen in..
stinissen (crew films & series)
-
- 23437 berichten
- 76922 stemmen
Rihanna ..... Nee dat kun je niet menen... Die is echt poep lelijk
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Mag toch hopen dat Claudia dan wint. Elisha is niet lelijk, maar de mooiste? Echt niet, en veel te gewoontjes ook.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Poep? Zeer ongelukkige woordkeuze.
Het is inderdaad een op zijn zachtst gezegd een vrij eigenaardige actrices KO geweest. Je mag zoals mijn buurvrouw hierboven ook zegt, hopen dat Cardinale wint. Cuthbert is leuk maar wel erg doorsnee.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Al die melkbekkies die zo ver komen. Dat zijn geen vrouwen maar meisjes. Laat CC maar winnen dan, maar de dames van middelbare leeftijd werden wel erg makkelijk uit de 1/8e finales geknikkerd. In ieder geval alvast bedankt voor de goede organisatie gillie ! 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Op een ander filmforum waar ik actief ben was een paar maanden terug dit de laatste 8 line-up, zoals je ze bij veel filmfora tegen zou komen:
Brigitte Bardot, Marilyn Monroe, Elizabeth Taylor, Rita Hayworth, Sophia Loren, Kim Novak, Claudia Cardinale en Natassja Kinski. Het verschil moet er wezen
.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Over het algemeen ook wat oudere users daar denk ik dan Naomi?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Valt mee, bij de laatste 16 heb je dan wel wat hedendaagse actrices als Monica Bellucci, Angelina Jolie, Kate Beckinsale etc. Denk vooral dat het komt dat het bevolkt wordt door veel Amerikanen, die groeien toch min of meer op met de klassiekers.
Hier toch wel veel actrices die te doorsnee zijn (zoals Cuthbert) die bij veel dergelijke KO's de eindronde niet halen. Al is het ook wel fijn om te zien dat hier een jongere generatie gewaardeerd wordt omdat classic beauties soms wel op een heel overdreven voetstuk geplaatst worden.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Inderdaad een K.O. met vele verassingen, vooral de uitschakeling van Marilyn Monroe in de eerste ronde (ze had de KO niet moeten winnen maar ze had toch echt wel verder moeten geraken dan een directe exit) was een verbazing. Die vlieger gaat wel op voor meer actrices trouwens.
Nu hopen dat CC de prijs binnenhaalt.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ik hoop dat Cuthbert wint. Die is heel mooi en geweldig leuk in Happy Endings.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Road to the final:
Claudia Cardinale
Ronde 1: vs. Emma Watson en Monica Potter 8-3-1
Ronde 2: vs. Autumn Reeser 10-3
Ronde 3: vs. Sophia Loren 11-2
Ronde 4: vs. Amber Heard 12-6
Ronde 5: vs. Brigitte Bardot 13-8
Kwartfinale: vs. Lyndsy Fonseca 14-9
Halve finale: vs. Nina Dobrev 14-12
Elisha Cuthbert
Ronde 1: vs. Valerie Leon en Yû Aoi 8-0-0
Ronde 2: vs. Emily vanCamp 10-0
Ronde 3: vs. Candice Accola 11-2
Ronde 4: vs. Catherine Zeta-Jones 12-3
Ronde 5: vs. Alyssa Milano 13-8
Kwartfinale: vs. Scarlett Johansson 14-5
Halve finale: vs. Megan Fox 14-8
DE FINALE: Tot de 15, 2 verschil
Vriendelijk verzoek om er even bij te zetten op wie je stemt om misverstanden te voorkomen.
Claudia Cardinale - Elisha Cuthbert
0-1 Cuthbert
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
2-1 Cardinale. Zware tegenstand ook gehad gaandeweg.
Badalamenti
-
- 23135 berichten
- 3565 stemmen
Dus toch nog blond in de finale 
3-1 Cardinale
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 berichten
- 5448 stemmen
4-3 Cardinale
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
9-5 Elisha
Maar als Claudia wint vind ik het ook best. Zonder meer wel de mooiste actrice in de eerste helft van de jaren zestig.
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Speciaal voor de finale van beide dames nog even compilatiefilmpjes bekeken. En hoewel er van Cardinale misschien meer mooie foto's zijn te vinden, is op bewegend beeld Cuthbert de aantrekkelijkste van de 2. Dientengevolge gaat mijn stem naar laatstgenoemde.
9-8
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
10-8 CC
Man, die tegenstand van Cardinale! Alleen daarvoor al verdient ze het terwijl Cuthbert het toch wel wat makkelijker heeft gehad.