- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out Mooiste Actrice 2013
Knock-Out Mooiste Actrice 2013
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
2-2-1 Good
Hale vind ik wel knap maar die kin staat me tegen, bij Carmen is het slechts dat bos hout voor de deur en Good heeft toch van alles wat. Chocolate flurry!
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
2-3-1 Electra
Mangano, Béart en Leon er al uit 
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
4-3-2 Alle drie aantrekkelijk. Ga toch voor Meagan.
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
5-4-2
Erg jammere beslissing trouwens om deze eerste ronde met 3 te laten starten, waarvan er slechts 1 doorgaat. Daardoor wordt je in sommige duels in feite gedwongen een tegenstem i.p.v. een voorstem te geven.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Erg jammere beslissing trouwens om deze eerste ronde met 3 te laten starten, waarvan er slechts 1 doorgaat. Daardoor wordt je in sommige duels in feite gedwongen een tegenstem i.p.v. een voorstem te geven.
Niet mee eens. In eerste instantie zouden we met 256 actrices starten en hadden er dan ook 128 doorgegaan naar de tweede ronde. In de eerste ronde 2 van 3 actrices laten doorgaan is geen optie, want wat doe je dan in het geval van een 8-0-0 eindstand zoals in battle nr.3?
512 actrices vind ik te veel, want dan komt de verhouding kaf-koren wel heel scheef te liggen.
En aan tactisch stemmen doe ik niet. Ik hoop dat niemand dat doet eigenlijk.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vreemd idd. Met drie actrices verandert er weinig lijkt me. Je stemt gewoon op de knapste actrice. Vreemd dat er dan individuën zijn die taktisch stemmen. Teleurstellend.
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Echt niet? Ook niet als het bij duel X (foeilelijk) - Y (redelijk) - Z (mooi) 7-7-0 staat? Jullie gaan dan voor een kansloze 7-7-1 met het risico dat de foeilelijke doorgaat i.p.v. 7-8-0?
Dat soort taferelen had je niet gehad als je met een voorronde had gewerkt.
Maar goed, er was tijd zat om dit in het algemeen discussietopic aan te kaarten, ik moet eigenlijk niet achteraf gaan zeiken. En begrijp me niet verkeerd, ik vind de KO verder uitstekend georganiseerd. 
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Wat mij betreft is de eerste ronde een voorronde waar het kaf van het koren wordt gescheiden. Volgens mij vergeet je in deze 1 ding: persoonlijke smaak. Je kunt moeilijk vooraf actrices al in gaan delen in mooi, redelijk, niet mooi. Wat ik mooi vind ,vindt een ander niet mooi en andersom.
Dat nu al sommige battles erg lastig zijn, is niet te voorkomen met een vrije loting.
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
In dat voorbeeld gaat het dus om actrices die jij persoonlijk foeilelijk, redelijk en mooi vindt. Ik vraag me dus af op wie jij bij die stand zou stemmen.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Ik stem op degene die ik het mooist vind. Als dat degene is die op dat moment 0 stemmen heeft en de andere twee actrices al 7, dan wordt de stand bij mij gewoon 7-7-1. Ik hoop echt dat iedereen zo stemt.
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Nobel van je. Ik zou op de redelijke stemmen en zou echt niet de enige zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je neemt het ook iets te serieus heb ik het idee. Zal i nzo'n scenario op de knapste stemmen.
Zou juist een voorronde oneerlijk vinden. En hoe is dat screeningsproces? Hoe bepalen wie er voorronde moet spelen of niet. Nee, ben heel blij met de gelijke benadering.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Ik weet niet wie je favoriet is, maar ik mag toch hopen dat je niet tegen mogelijke concurrenten gaat stemmen, al vindt je de actrice in kwestie wel degelijk mooi. Dat is dus totaal niet de bedoeling.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik eis onderzoek bij elke stem die Apollinisch plaatst
.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Het is maar een spelletje hoor, jongens. De randomness maakt het alleen maar leuker vind ik.
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Zou juist een voorronde oneerlijk vinden. En hoe is dat screeningsproces? Hoe bepalen wie er voorronde moet spelen of niet. Nee, ben heel blij met de gelijke benadering.
Ik weet niet wie je favoriet is, maar ik mag toch hopen dat je niet tegen mogelijke concurrenten gaat stemmen, al vind je de actrice in kwestie wel degelijk mooi. Dat is dus totaal niet de bedoeling.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Nee, dat klopt, maar je geeft wel aan dat je in sommige gevallen je stem niet uitbrengt op degene die je het mooist vindt. En dat vind ik ronduit jammerlijk en totaal niet wat ik voor ogen had.
Ik laat het hierbij.
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
8-4-2
btw Als ik ze geen van drieën mooi vind stem ik niet. Dat kan ook natuurlijk. 
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
006. Sophia Myles - Charisma Carpenter - Katherine Hepburn
Ik pas dus. Die Hepburn is gewoon lelijk.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
0-1-0 Carpenter
Als dit geen 0-8-0 meer wordt 
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
1-2-0 Niet dus
. Gigantisch zwak voor Sophia. Prachtvrouw.
Bij deze een filmtip: Hallam Foe. Prachtrol van haar en werkelijk beeldschoon. Waarschijnlijk typisch een gevalletje van op 'beeld vele malen mooier dan op foto'.