• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.925 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.932 acteurs
  • 198.971 gebruikers
  • 9.370.323 stemmen

Knock-Out Mooiste Actrice 2013

zoeken in:

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

2-0-0

Hale

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

2-1-0 Electra

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

2-2-0

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

2-2-1 Good

Hale vind ik wel knap maar die kin staat me tegen, bij Carmen is het slechts dat bos hout voor de deur en Good heeft toch van alles wat. Chocolate flurry!

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

2-3-1 Electra

Mangano, Béart en Leon er al uit

schram101

• 16683 berichten
  • 2293 stemmen

3-3-1

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 berichten
  • 5447 stemmen

4-3-1

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

4-3-2 Alle drie aantrekkelijk. Ga toch voor Meagan.

Badalamenti

• 23135 berichten
  • 3565 stemmen

5-3-2

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

5-4-2

Erg jammere beslissing trouwens om deze eerste ronde met 3 te laten starten, waarvan er slechts 1 doorgaat. Daardoor wordt je in sommige duels in feite gedwongen een tegenstem i.p.v. een voorstem te geven.

rensie32

• 4359 berichten
  • 1768 stemmen

6-4-2

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Apollinisch schreef:

Erg jammere beslissing trouwens om deze eerste ronde met 3 te laten starten, waarvan er slechts 1 doorgaat. Daardoor wordt je in sommige duels in feite gedwongen een tegenstem i.p.v. een voorstem te geven.

Niet mee eens. In eerste instantie zouden we met 256 actrices starten en hadden er dan ook 128 doorgegaan naar de tweede ronde. In de eerste ronde 2 van 3 actrices laten doorgaan is geen optie, want wat doe je dan in het geval van een 8-0-0 eindstand zoals in battle nr.3?

512 actrices vind ik te veel, want dan komt de verhouding kaf-koren wel heel scheef te liggen.

En aan tactisch stemmen doe ik niet. Ik hoop dat niemand dat doet eigenlijk.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vreemd idd. Met drie actrices verandert er weinig lijkt me. Je stemt gewoon op de knapste actrice. Vreemd dat er dan individuën zijn die taktisch stemmen. Teleurstellend.

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Echt niet? Ook niet als het bij duel X (foeilelijk) - Y (redelijk) - Z (mooi) 7-7-0 staat? Jullie gaan dan voor een kansloze 7-7-1 met het risico dat de foeilelijke doorgaat i.p.v. 7-8-0?

Dat soort taferelen had je niet gehad als je met een voorronde had gewerkt.

Maar goed, er was tijd zat om dit in het algemeen discussietopic aan te kaarten, ik moet eigenlijk niet achteraf gaan zeiken. En begrijp me niet verkeerd, ik vind de KO verder uitstekend georganiseerd.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Wat mij betreft is de eerste ronde een voorronde waar het kaf van het koren wordt gescheiden. Volgens mij vergeet je in deze 1 ding: persoonlijke smaak. Je kunt moeilijk vooraf actrices al in gaan delen in mooi, redelijk, niet mooi. Wat ik mooi vind ,vindt een ander niet mooi en andersom.

Dat nu al sommige battles erg lastig zijn, is niet te voorkomen met een vrije loting.

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

In dat voorbeeld gaat het dus om actrices die jij persoonlijk foeilelijk, redelijk en mooi vindt. Ik vraag me dus af op wie jij bij die stand zou stemmen.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Ik stem op degene die ik het mooist vind. Als dat degene is die op dat moment 0 stemmen heeft en de andere twee actrices al 7, dan wordt de stand bij mij gewoon 7-7-1. Ik hoop echt dat iedereen zo stemt.

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Nobel van je. Ik zou op de redelijke stemmen en zou echt niet de enige zijn.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Je neemt het ook iets te serieus heb ik het idee. Zal i nzo'n scenario op de knapste stemmen.

Zou juist een voorronde oneerlijk vinden. En hoe is dat screeningsproces? Hoe bepalen wie er voorronde moet spelen of niet. Nee, ben heel blij met de gelijke benadering.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Ik weet niet wie je favoriet is, maar ik mag toch hopen dat je niet tegen mogelijke concurrenten gaat stemmen, al vindt je de actrice in kwestie wel degelijk mooi. Dat is dus totaal niet de bedoeling.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik eis onderzoek bij elke stem die Apollinisch plaatst .

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Het is maar een spelletje hoor, jongens. De randomness maakt het alleen maar leuker vind ik.

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Zou juist een voorronde oneerlijk vinden. En hoe is dat screeningsproces? Hoe bepalen wie er voorronde moet spelen of niet. Nee, ben heel blij met de gelijke benadering.

Dat loot je gewoon. Maar ik zeg niet dat het nu oneerlijk is. Ik zeg dat je tegenstemmen i.p.v. voorstemmen stimuleert en zoals uit jullie reacties wel blijkt is dat onwenselijk.

gillie24 schreef:

Ik weet niet wie je favoriet is, maar ik mag toch hopen dat je niet tegen mogelijke concurrenten gaat stemmen, al vind je de actrice in kwestie wel degelijk mooi. Dat is dus totaal niet de bedoeling.

Hoe kom je hier nou weer bij? Zoiets heb ik in de verste verte niet beweerd.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Nee, dat klopt, maar je geeft wel aan dat je in sommige gevallen je stem niet uitbrengt op degene die je het mooist vindt. En dat vind ik ronduit jammerlijk en totaal niet wat ik voor ogen had.

Ik laat het hierbij.

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Blablabla.

7-4-2

wibro

• 11590 berichten
  • 4098 stemmen

8-4-2

btw Als ik ze geen van drieën mooi vind stem ik niet. Dat kan ook natuurlijk.

wibro

• 11590 berichten
  • 4098 stemmen

006. Sophia Myles - Charisma Carpenter - Katherine Hepburn

Ik pas dus. Die Hepburn is gewoon lelijk.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

0-1-0 Carpenter

Als dit geen 0-8-0 meer wordt

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

0-2-0 Carpenter

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

1-2-0 Niet dus . Gigantisch zwak voor Sophia. Prachtvrouw.

Bij deze een filmtip: Hallam Foe. Prachtrol van haar en werkelijk beeldschoon. Waarschijnlijk typisch een gevalletje van op 'beeld vele malen mooier dan op foto'.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.