menu

Film / Cast en crew / Al Pacino of Robert De Niro?

zoeken in:
Beide zijn erg goed, maar ik ga voor pacino (ja hij schreeuwt, so what?), altijd al gedaan

Ik heb een voorkeur voor De Niro. Ik vind hem verfijnder acteren.

Al pacino !

Het waren allebei dé acteurs van de 20e eeuw en nu lijkt het alsof ze alles maar aannemen wat ze aangeboden wordt, ik zag laats stand-up guys met Al pacino, nou het ging werkelijk waar nergens over, en Robert de Niro in silverlining book play, in een bijrolletje die iedere 60+ acteur wel kan vervullen. jammer , heel jammer

Je bent tegenwoordig al dolblij als een Robert de Niro een bijrolletje speelt in een goede film zoals Silver Lynings Playbook, die zoals je zegt eigenlijk door elke 60+ acteur kan worden gespeeld.

Dick2008
Freckles schreef:
Geen van beide maar als ik moet kiezen Robert DeNiro

Eens.

De enige reden is dat ik van DeNiro, 13 films heb gezien. Maar heb er eigenlijk een hekel aan en staat in mijn lijst van irritante acteurs. En van Pacino slechts 2 films. Helemaal een acteur om te mijden.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:52 uur

geplaatst: vandaag om 20:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.