• 148.957 films
  • 8.192 series
  • 24.984 seizoenen
  • 547.263 acteurs
  • 323.766 gebruikers
  • 8.485.813 stemmen

Welke acteur had 5 jaar geleden al met pensioen gemoeten?

zoeken in:

Frankeermachine

• 982 berichten
  • 5476 stemmen

Selma Blair!

Linn

• 3289 berichten
  • 3798 stemmen

Corey Feldman had al in de jaren 80 mogen gaan toen ie nog zo'n verschrikkelijke nerd van een kind was.

niethie

• 7289 berichten
  • 6020 stemmen

Hij heeft nou nog zo'n zelfde babyface,zet hem zo'n hippe (grote) 80's bril op en hij ziet er waarschijnlijk nog precies het zelfde uit.

En wat berfet acteurs die al 5 jaar geleden met pensioen hadden gemoeten ga ik toch echt voor Steven Seagal, de goede man had wat mij betreft al 10 jaar eerder met pensioen moeten gaan. Als hij tegenwoordig zoiezo al zijn stuntwerk en gevechtscenes door stuntmannen laat uitvoeren wat doet hij dan nog in films, om zijn acteerkunst zal het niet zijn in ieder geval.

bascross

• 279 berichten
  • 64 stemmen

Robert de Niro heeft de laatste jaren veel matige films gemaakt ja, maar i dont blame him. Hij doet wat hij leuk vindt en vult zijn zakken, zou ik ook gedaan hebben.

Zijn toppers herinner ik me goed, zijn floppers niet.

starbright boy (moderator films)

• 20432 berichten
  • 3942 stemmen

bascross schreef:

Robert de Niro heeft de laatste jaren veel matige films gemaakt ja, maar i dont blame him. Hij doet wat hij leuk vindt en vult zijn zakken, zou ik ook gedaan hebben.

Zijn toppers herinner ik me goed, zijn floppers niet.

Ik heb het idee dat hij beide niet eens echt doet (volgens mij moet hij wel rollen waarmee hij meer kan verdienen en films die hij haast wel leuker (of in elk geval uitdagender) moet vinden aangeboden krijgen) maar is het vooral gemakszucht of luiheid. En kiest hij vooral rollen waarvoor hij nauwelijks moeite hoeft te doen. Met niet teveel draaidagen enzo.

bascross

• 279 berichten
  • 64 stemmen

starbright boy schreef:

(quote)

Ik heb het idee dat hij beide niet eens echt doet (volgens mij moet hij wel rollen waarmee hij meer kan verdienen en films die hij haast wel leuker (of in elk geval uitdagender) moet vinden aangeboden krijgen) maar is het vooral gemakszucht of luiheid. En kiest hij vooral rollen waarvoor hij nauwelijks moeite hoeft te doen. Met niet teveel draaidagen enzo.

Ik weet het ook niet zeker hoor, ik ken hem niet persoonlijk. Maar voor bijvoorbeeld ''Meet the fockers'' heeft hij $20.000 ontvangen(bron: imdb.com), toch een aardig bedrag.

Ik vraag me trouwens af, welke films van de afgelopen jaren wel echt bij De Niro zouden passen, zo 1,2,3 weet ik der geen.

Zelva

• 2186 berichten
  • 2579 stemmen

Twintigduizend?

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 727 stemmen

Daar zou ik nog niet eens mijn bed voor uit komen.

bascross

• 279 berichten
  • 64 stemmen

Zelva schreef:

Twintigduizend?

Typfout, moet natuurlijk $20.000.000 zijn.

SelmaDuim schreef:

Daar zou ik nog niet eens mijn bed voor uit komen.

Niet? Ik wil je mijn rekeningnummer wel even pmen hoor.

kappeuter (crew films)

• 65336 berichten
  • 5270 stemmen

John Travolta

Michael Madsen

Arnold Schwarzenegger

Rutger Hauer

Robert De Niro

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

Chloë Grace Moretz had 5 jaar geleden, na Kick-Ass, met pensioen moeten gaan. Gaat niets meer worden, vrees ik.

moviefreak#1

• 14207 berichten
  • 18091 stemmen

Halle Berry: behalve X-Men heeft ze na haar Oscar alleen maar troep gemaakt.

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Halle Berry: behalve X-Men heeft ze na haar Oscar alleen maar troep gemaakt.

In Movie 43 speelt ze wel een vrij geniale rol. En Cloud Atlas vind ik een ijzersterke film, maar daar hadden haar acteerprestaties weinig mee te maken.

Joonders

• 13 berichten
  • 176 stemmen

Tom Hanks, Kevin Costner en Tom Cruise!

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

Joonders schreef:

Tom Cruise

Die vind ik de laatste jaren juist in topvorm. Vooral in Edge Of Tomorrow.

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13295 berichten
  • 1094 stemmen

Nicolas Cage,

ik ben helemaal klaar met die kerel.

tattoobob

• 8085 berichten
  • 2319 stemmen

Adam Sandler.......verschrikkelijk acteur!!!!!

Joonders

• 13 berichten
  • 176 stemmen

Zwolle84 schreef:

(quote)

Die vind ik de laatste jaren juist in topvorm. Vooral in Edge Of Tomorrow.

Die heb ik niet gezien. Ik zal het een kans geven maar ik trek Cruise gewoon niet zo goed.

tattoobob

• 8085 berichten
  • 2319 stemmen

Joonders schreef:

(quote)

Die heb ik niet gezien. Ik zal het een kans geven maar ik trek Cruise gewoon niet zo goed.

Verschrikkelijke vent inderdaad......toch is inderdaad Edge of tomorrow wel tof...ook Oblivion was aardig.

Joonders

• 13 berichten
  • 176 stemmen

Magnolia vind ik wel erg goed, maar daar speelt hij vooral zichzelf heb ik altijd het idee. Dat heb ik ook bij Interview with a Vampire overigens.

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

Ik moet zeggen dat ik zijn rollen ook nooit los van zijn persoon kan zien, het is altijd overduidelijk Cruise met die eeuwige grijns op zijn gezicht. Voor mij is dat een pluspunt aangezien ik hem ook als persoon erg mag, maar ik kan goed begrijpen dat het voor anderen een verschrikking is.

Dick2008

• 9624 berichten
  • 662 stemmen

Ik vind het wel vroeg. En ook nog 5 jaar geleden. Iemand die dus vroeg met pensioen wil, kan dus beter acteur worden.

Joonders

• 13 berichten
  • 176 stemmen

Zijn vermogen schatten ze op 470 miljoen dollar. Hij hoeft zich geen zorgen te maken, alhoewel, ik weet niet wat hij af moet dragen aan zijn kerk.

kappeuter (crew films)

• 65336 berichten
  • 5270 stemmen

Sowieso Jean-Claude Van Damme, Vin Diesel en Daniel Brühl

Ik had bijna Jason Statham er ook bij gezet, maar die was in Wrath of Man (Film, 2021) - MovieMeter.nl toch heel solide (in zijn stoïcijnse blikkenparade), dat hij nog wel even door mag gaan.

(Bruce Willis mag altijd door blijven gaan, ook al speelt hij in de een na de andere b-film)

Deze gevierde actrices mogen inmiddels wel met pensioen (gaan te lang door):

Helen Mirren, Charlotte Rampling, Catherine Deneuve en Judi Dench.

(Maggie Smith mag doorgaan zolang ze wil)

kappeuter (crew films)

• 65336 berichten
  • 5270 stemmen

Ik zag Gérard Depardieu in de trailer van Maison de Retraite (2022).

Wat een verschrikking en schim van de acteur die hij ooit was.

Mickey Rourke is ook zo'n acteur die na The Wrestler afgegleden is tot c-film acteur.

Graaf Machine

• 6080 berichten
  • 695 stemmen

(november 2015)

HALVE TAMME. schreef:

Nicolas Cage,

ik ben helemaal klaar met die kerel.

Nu 6,5 jaar later. Ben toch blij dat die man niet in 2010 met pensioen is gegaan.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.