- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- Miscasting
Miscasting
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
Julie Andrews in The Sound of Music. Of eerder gezegd een mis-filming 
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3701 stemmen
Vond ik niet, je hebt D. Hopper, C. Walken en G. Oldman die allemaal extreem cool zijn en dan heb je de extreem niet coole C. Slater als hoofdrol speler, dan doe je iets fout 
kos
-
- 46685 berichten
- 8843 stemmen
Vond ik niet, je hebt D. Hopper, C. Walken en G. Oldman die allemaal extreem cool zijn en dan heb je de extreem niet coole C. Slater als hoofdrol speler, dan doe je iets fout 
Mister_Pink
-
- 632 berichten
- 0 stemmen
Doodnormaal is hij ook niet (lift scene).
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3701 stemmen
Hij hoeft ook niet zich als een mafkees te gedragen.
Maar gewoon wat cooler
ik zou persoonlijk een soort Jake Gyllenhaal (kan natuurlijk niet was toen 12 ofzo) die rol hebben laten spelen, normale jongen maar toch cool.
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Meen je dat echt ? Ik vond dat hij het juist erg goed deed. Zou je kunnen uitleggen waarom je hem mis-gecast vind ?
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
ik zou persoonlijk een soort Jake Gyllenhaal (kan natuurlijk niet was toen 12 ofzo) die rol hebben laten spelen, normale jongen maar toch cool.
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Richard Gere in First Knight. Hij heeft geen voorkomen als ridder Lancelot. Het is net alsof hij uit een andere film komt gestapt.
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Ben Affleck in Pearl Harbor

Cameron Diaz in Gangs of New York
Nick Nolte in U-Turn
aryan
-
- 986 berichten
- 1752 stemmen
Tobey Maguire als Spider-Man
Ben jij wel bekend met de Spider-Man strips/tekenfilm series?
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3229 stemmen
Tobey Maguire vind ik juist de perfecte Spider-man, ik zou niet weten wie het dan zou moeten doen.
Art
-
- 13507 berichten
- 3658 stemmen
Ben jij wel bekend met de Spider-Man strips/tekenfilm series?
Daar ben ik bekend mee. En wat dan nog?
Ik vind Tobey Maguire maar niks als Spider-Man. En wie zou dan de rol van Spidey moeten spelen? Dat zou ik zo een twee drie niet weten. Jake Gyllenhaal? Leonardo DiCaprio misschien?
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3701 stemmen
Vind Christian Slater ongelofelijk veel cooler dan Jake Gyllenhaal en denk dat weinig andere acteurs zo goed de rol van Clarence Worley hadden kunnen spelen als Christian Slater, totaal geen mis-cast dus wat mij betreft, integendeel zelfs...
C. Slater cooler dan J. Gyllenhaal dacht het even niet, C. Slater mocht willen dat die zo cool is, ik zag Gyllenhaal bij J. Ross op BBC (briljante show trouwens) en hij liet meteen zien hoe cool hij is. (misschien weet iemand of het op internet te vinden is?)
Einde discussie dus. 
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
ik zag Gyllenhaal bij J. Ross op BBC (briljante show trouwens) en hij liet meteen zien hoe cool hij is. (misschien weet iemand of het op internet te vinden is?)
Einde discussie dus. 
Iemand een link??!
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Clive Owen vond ik erg slecht als Arthur in King Arthur
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Tom Cruise in The Last Samurai.
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Matthew McConaughey en Harvey Keitel in U-571.
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
evenals Nicole Kidman in The Peacemaker.
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Owen Wilson in Behind Enemy lines is een monsterlijke miscast.
Badalamenti
-
- 23135 berichten
- 3565 stemmen
HUGH GRANT in "Sense and Sensibility"
Schoot spontaan in de lach toen hij in beeld kwam, hij lijkt regelrecht uit een komedie weggelopen. Past helemaal niet in dit kostuumdrama !
MaryCorleone
-
- 391 berichten
- 282 stemmen
HUGH GRANT in "Sense and Sensibility"
Schoot spontaan in de lach toen hij in beeld kwam, hij lijkt regelrecht uit een komedie weggelopen. Past helemaal niet in dit kostuumdrama !
Was inderdaad geen gezicht, in combinatie met Emma T en Alan Rickman viel Hugh Grant hier absoluut buiten de boot!
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3229 stemmen
C. Slater cooler dan J. Gyllenhaal dacht het even niet, C. Slater mocht willen dat die zo cool is, ik zag Gyllenhaal bij J. Ross op BBC (briljante show trouwens) en hij liet meteen zien hoe cool hij is. (misschien weet iemand of het op internet te vinden is?)
Einde discussie dus. 
Hoe heet die show dan?
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3701 stemmen
Uhh, "Friday Night with Jonathan Ross"
Episode 71
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Weet niet of deze al genoemd is.
David Schwimmer als Capt. Sobel in Band of Brothers.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik heb die wel al vermeld zien staan in het topic Band of Brothers.. 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Jake Gyllenhaal was misschien wel leuk geweest als Frodo ipv Wood. Hij kan in ieder geval creepy genoeg kijken
.
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
James Franco had een iets betere almost-Darth Vader geweest.
En miscasting in de toekomst? Téa Leoni naast Jim Carrey zie ik totaal, maar dan écht wel totaal op geen enkele mogelijke manier lukken. :-/