- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- Miscasting
Miscasting
Captain Pervert
-
- 4643 berichten
- 2099 stemmen
Iedere keer dat Al Pacino verschijnt in een middelmatige film of slechte film is dat een miscast.
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
Welke film Esteban?
Fun with Dick and Jane
Angie
-
- 320 berichten
- 33 stemmen
Na gisteravond Cold Mountain te hebben gezien, komt Nicole Kidman ook in mijn rijtje als miscasting. Te plastic fantastic voor deze rol.
Mc
-
- 1006 berichten
- 2092 stemmen
Bruce Willis in The Sixth Sense
Bruce Willis in Pulp Fiction
Quentin Tarantino in Reservoir Dogs
Coppola in The Godfather part III
Mark Hammil in de Star Wars trilogie
Hiermee ben ik het maar gedeeltelijk eens, coppola paste goed in The godfather vond ik. Het kon beter maar het was goed genoeg. En Bruce Willis past héél goed in de 6th sense vind ik!! Een van zijn beste rollen..
Jeremy_Sisto
-
- 535 berichten
- 0 stemmen
Bruce Willis was zeker goed in the sixth sense niks mis mee. Maarja meningen verschillen nou eenmaal. En wat is nou echt een miscasting.
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3229 stemmen
Ik vond haar wel passen eigenlijk, naast Noah while. Wie had jij liever gezien Remorz?
kos
-
- 46685 berichten
- 8843 stemmen
Orlando in Troy was juist wel goed. Erg geschikt als miezerig, niet-cool mannetje. 
remorz
-
- 2497 berichten
- 2739 stemmen
Ik vond haar wel passen eigenlijk, naast Noah while. Wie had jij liever gezien Remorz?
Ik vond Barrymore niet overtuigen. Zij is voor mij geen serieuze-rol-actrice, meer het frivole-Charlie's-Angels-huppeltrutje. Zij straalt geen autoriteit uit. Helena Bonham Carter zou een betere keus zijn geweest om maar iets te noemen.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Zij produceerde ook de film dus greep ze wellicht de kans om eindelijk een ander soort rol te spelen.
remorz
-
- 2497 berichten
- 2739 stemmen
Zij produceerde ook de film dus greep ze wellicht de kans om eindelijk een ander soort rol te spelen.
wellicht ook een puntje van irritatie idd.
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3229 stemmen
@Remorz: In de film Ridding in Cars with Boys heeft ze ook wel een serieuze rol anders.
remorz
-
- 2497 berichten
- 2739 stemmen
en ik heb je commentaar aldaar gelezen 
ik heb hem zelf nog niet gezien maar sta open voor een change of heart; we'll let you know
Wat DD betreft blijf ik bij mijn mening i.i.g.
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
Owen Wilson in Anaconda!
Hij is absoluut niet op zijn plaats, vind ik. Owen Wilson overtuigt meer door zijn komische talent, laat hij dan gewoon komedie's blijven doen..
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
De briljantste casting van de afgelopen tijd... Maar wie had je dan graag in die rol gezien?
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
Laat maar, met jou ga ik niet eens praten.
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
Laat maar, met jou ga ik niet eens praten.
Sorry dat ik dit vraag.... Maar waarom niet?
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Owen Wilson in Anaconda!
Hij is absoluut niet op zijn plaats, vind ik. Owen Wilson overtuigt meer door zijn komische talent, laat hij dan gewoon komedie's blijven doen..
soom wel een beetje op blijven letten hè, Owen Wilson had toen (behalve Bottle Rocket) nog niet één komedie gemaakt. Bovendien heeft Owen Wilson helemaal geen komisch talent , het enige talent wat hij heeft is een talent voor overacting en een heel vreemde neus 
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
O. Ghehehe................... Dát wist ik niet eens.. en ik noem mezelf nog wel filmliefhebster. 
Maar ik kan Owen Wilson nog wel een miscast vinden in Anaconda. Omdat hij veel meer een komedieman is.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Het is ook een miscast soom maar de reden vond ik een beetje krom 
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
Meningen verschillen.
Ik heb al gezegd dat ik Owen Wilson een complete miscast vind in Anaconda, en dat je de reden krom vind.. tja...
Grapjas.
V
-
- 8369 berichten
- 3362 stemmen
Edward Furlong in The Crow: Wicked Prayer. Hij speelt ....... The Crow 
dulcinea
-
- 923 berichten
- 818 stemmen
Vince Vaughn in de remake van Psycho, ik ben zo gewoon om hem in iets komischere rollen te zien dat ik er echt moeite mee had hem als 'freak' te zien
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Edward Furlong in The Crow: Wicked Prayer. Hij speelt ....... The Crow 
Ja dat was inderdaad te belachelijk voor woorden