- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- Miscasting
Miscasting
kappeuter (crew films)
-
- 73637 berichten
- 5859 stemmen
Bij Far from Heaven (2002) schreef ik:
eRCee
-
- 13377 berichten
- 1933 stemmen
Ik begrijp niet dat men Elisabeth Moss 'Shirley' hebben laten spelen. Ze zit de hele tijd maar d'r best te doen, met de hele crew van grimeurs en kleding adviseurs en wie al niet, om haar een zekere leeftijd en doorleefdheid mee te geven... EN HET WIL MAAR NIET LUKKEN. Temeer omdat het volstrekt onnodig en superstorend is. Doodvermoeiend vind ik dat. Goede actrices genoeg die aan deze eisen voldoen. Het had de film zoveel meer kunnen bieden.
Had er tijdens het kijken zelf niet veel last van, maar ik begrijp het wel. Ik vond Moss ook al een ongelukkige keuze in Light of my life. Ze is een goede maar wel heel uitgesproken actrice, die je niet zomaar even in een rol moet willen drukken. Als je haar cast, dan stempelt ze de film.
kappeuter (crew films)
-
- 73637 berichten
- 5859 stemmen
Dit had een geweldige film kunnen zijn met prachtig vormgeving en goede acteurs.. het meisje,de vader,de oom.
Helaas helpt Aquaman deze film eigenhandig naar de klote met zijn versie van Captain Sparrow in een Cats kostuum meets Michael Jackson's Scarecrow performance -inclusief gekke stapjes in de te grote schoenen . Hij leek wel in een kompleet andere film te spelen dan de rest van de cast. Had hij dat maar gedaan.
Civillian Supreme
-
- 90 berichten
- 38 stemmen
Tom Hardy in Mad Max. Niks ten nadele van Hardy hoor maar er is maar 1 Max. Het maakt het nog extra jammer omdat het zo'n goede film is. Met Gibson had deze perfect geweest.
mister blonde
-
- 12507 berichten
- 5516 stemmen
Diana Ross in the Wiz. Te oud voor de rol. Maar erger, ze kan eenvoudigweg niet acteren. Ross loop dik 2 uur huilgezichten te trekken en te exclameren.
kos
-
- 46251 berichten
- 8549 stemmen
Ik zag gisteren Amsterdam (Film, 2022) en dat leek wel 1 groot miscastfeestje.
kappeuter (crew films)
-
- 73637 berichten
- 5859 stemmen
Ik zag gisteren Amsterdam (Film, 2022) en dat leek wel 1 groot miscastfeestje.
Ja vind ik ook. Ik vind Christian Bale wel overtuigen.