menu

Film / Cast en crew / Miscasting

zoeken in:
soom schreef:
(quote)
Sorry dat ik dit vraag.... Maar waarom niet?

Ze had eerst als betere keus Mike Myers, toen reageerde ik en daarna heeft ze haar bericht aangepast, nogal flauw!

moviefreak#1 schreef:
Het is ook een miscast soom maar de reden vond ik een beetje krom
Hoezo eigenlijk? Ik vind Owen Wilson niet echt een figuur voor actie, eerder voor komedie. Daarom vind ik hem een miscast in Anaconda. Ondanks zijn vreemde neus.

Orlando Bloom was niet zo op zijn plaats in Kingdom of Heaven.

Waar wel dan?

Hij is geen goed acteur, nee. Maar zolang hij kleine bijrollen speelt zoals in Lord of the Rings en Pirates of the Caribean irriteert hij niet. Als hoofdrolspeler valt hij gewoon genadeloos door de mand.

The One Ring schreef:
Hij is geen goed acteur, nee. Maar zolang hij kleine bijrollen speelt zoals in Lord of the Rings en Pirates of the Caribean irriteert hij niet. Als hoofdrolspeler valt hij gewoon genadeloos door de mand.

Kleine bijrol zoals in Pirates of the Caribean

elijahloveya schreef:
anthony hopkins in silence of the lambs

[grootse verbazing] Grootse verbazing hier, valt niet uit te drukken in een icoontje. [/grootse verbazing]

Kate Winslet in Titanic.

Niks mis met haar prestaties of haar rol in Titanic maar als ze een 17 jarige moet voorstellen zoals het script zegt. Tja.

moviefreak#1 schreef:
(quote)

Kleine bijrol zoals in Pirates of the Caribean

Hij is daar niet de ster van de film, laat ik het zo zeggen. Zijn slappe acteerwerk wordt daar nog opgevangen door Depp en Rush. In Lord of the Rings ook door andere acteurs. Maar in Kingdom of Heaven was er niemand meer over.

elijahloveya schreef:
anthony hopkins in silence of the lambs

De rol was eerst voor Gene Hackman, maar die wilde de rol niet. Ik denk dat hij het ook best leuk had gedaan, maar ik ben natuurlijk blij dat hij het heeft afgewezen, aangezien Hopkins als Hannibal Lecter de best gecaste rol ooit is.

damon
Hannibal schreef:
aangezien Hopkins als Hannibal Lecter de best gecaste rol ooit is.
tja met zo'n naam....zullen we het maar van jou aan moeten nemen

Inderdaad!

damon
Mis-cast: Steven Seagal in al zijn films sinds hij midden jaren 90 een bierbuikje heeft gekregen

veron35
Zelva schreef:
Nicole Kidman in The Human Stain.

Wat? Dat is nou juist goed gedaan.

Jet Li in Hero, verpest voor mij grotendeels de film.

606
damon schreef:
Mis-cast: Steven Seagal in al zijn films sinds hij midden jaren 90 een bierbuikje heeft gekregen

daar gaan we weer weer uiterlijk
dat is toch niet belangrijk in een film het gaat om de film opzich

veron35
Hugh Grant in Restoration.
Will Patton in The Postman (het enige aan de film wat niet goed is)

The Postman was toch een enorme flop?

The One Ring schreef:

Een goede acteur? hij kan twee emotie's spelen...

veron35
BlueJudaskiss schreef:
The Postman was toch een enorme flop?

Hij is wel geflopt ja. Ik snap niet waarom. Het is echt een geweldige film.

IcU
Jar Jar in Star Wars Episode 1.

veron35
IcU schreef:
Jar Jar in Star Wars Episode 1.

Die is juist leuk!

daar gaan we weer weer uiterlijk
dat is toch niet belangrijk in een film het gaat om de film opzich

tuurlijk wel. Iemand moet toch geloofwaardig overkomen in een film. Dan moet ie er ook geloofwaardig uitzien vind ik.

Cuba Gooding jr. in Boyz n the Hood... ik vind Cuba sowieso al waardeloos, en hij zet met de 'oude' Tré totaal niet de lijn voort die de jonge variant in het eerste half uur inzet (karakter draait 180 graden)

movielau schreef:
(quote)

tuurlijk wel. Iemand moet toch geloofwaardig overkomen in een film. Dan moet ie er ook geloofwaardig uitzien vind ik.

Seagal maakt echt geen films waarin hij geloofwaardig over wilt komen hoor. Hij weet ook wel dat het sowieso ongeloofwaardig is dat iemand die in zijn eentje als undercoveragent werkt en talloze criminelen vermoord zelf ooit maar een schaafwond heeft. Hij maakt wat zijn doelgroep van hem verlangd en verwacht. Standaard aktiefilms zonder denderend vehaal. Een goede actiefilm wordt gedragen door de acteur, liefst charismatisch. Denk dan ook dat Seagal uitmuntend bij de films past die hij maakt en geef dan ook mijn complimenten aan degene die hem heeft gecast.

veron35
Esteban schreef:
Ewan McGregor in Big Fish

Wat een onzin.

IcU
Nick Stahl en Claire Danes in Terminator 3 heb ik altijd een grote mis casting gevonden...

veron35 schreef:
(quote)

Wat een onzin.

Ja, als Burton weer eens voor depp had gekozen dan was de film een stuk minder

veron35
D-ark schreef:
(quote)

Ja, als Burton weer eens voor depp had gekozen dan was de film een stuk minder

precies!

Gast
geplaatst: vandaag om 21:33 uur

geplaatst: vandaag om 21:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.