- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- Wie vind jij slechte acteurs?
Wie vind jij slechte acteurs?
Wouter
-
- 18718 berichten
- 3085 stemmen
Toch heeft hij in een paar aardige en zelfs goede films gespeeld. Als er iemand meer kreeg dan hij verdiende, is hij het.
Montorsi
-
- 9715 berichten
- 2374 stemmen
Van het stempel 'zichzelf respecterende acteurs' is Nicolas Cage echt veruit de zwakste. Beetje laf hier met Steven Seagal en Jean-Claude van Damme te komen, dat kun je moeilijk acteurs noemen.
Resh
-
- 701 berichten
- 609 stemmen
Arnold Schwarzenegger en Claude van Damme zit er zeker bij 
zinulzki
-
- 126 berichten
- 639 stemmen
Hieronder mijn (beknopte) zwarte lijst. Sommige hiervan irriteren me zowat altijd, ik vermijd hun films dus bewust. Anderen spelen wel eens mee in een goede film, maar toch denk ik telkens weer dat de film beter geweest was met een andere acteur:
Tom Cruise
Keanu Reeves
Ethan Hawke
Ben Affleck
Sandra Bullock
Chris O’Donnell
Hayden Christensen
Meryl Streep
Cuba Gooding Jr
Robert De Niro in komisch bedoelde films
Steven Seagal
Colin Farrell
Roberto Benigni
Dora Van der Groen
Steve Martin
Roger Moore als James Bond
Gregory Peck
damianodebeste
-
- 838 berichten
- 0 stemmen
Ik vind de slechtste acteurs:
Danny Glover
Ben Stiller
Vin Diesel
Keanu Reeves
echt hele slechte acteurs.
doodah
-
- 1538 berichten
- 1232 stemmen
Jean Claude Van Damme vind ik echt verschrikkelijk, net als Arnold Swarzenegger. Waarom zijn die toch gaan acteren?
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Met JCVD ben ik het eens. Maar niet met Arnie. Is een zeer vermakelijk acteur die verschillende rollen aankan. van The Terminator naar Kindergarten Cop.
damianodebeste
-
- 838 berichten
- 0 stemmen
Ik vind Schwarzenegger niet echt goed maar hij is wel gewoon de enige die geschikt is voor de rol als The Terminator. Maar ik vind wel dat hij ook wel eens een andere rol mocht spelen dan alleen maar de stoere gozer.
doodah
-
- 1538 berichten
- 1232 stemmen
In Kindergarten Cop valt zijn acteerwerk inderdaad wel mee.
Maar in bv. Last action hero vind en nog een aantal films, vind ik hem echt verschrikkelijk acteren. de actie op zich valt vaak wel mee.
Lexcoaster
-
- 1268 berichten
- 1222 stemmen
Sandler, Seagal, Van Damme, Paris Hilton (ze is volgns mij niet eens een echte actrice, maar oke, goed doet ze het niet) .
LDeVries
-
- 370 berichten
- 95 stemmen
Arnold Schwarzenegger
Adam Sandler
Steven Seagal
Sylvester Stallone
Jean Claude Van Damme
Zac Efron
Keanu Reeves
Macaulay Culkin
Eddie Murphy
Tara Reid
Hilary Duff
Rob Schneider
M.Goodkat
-
- 1290 berichten
- 1463 stemmen
Voor mijn spant de kroon Richard Gere,ik zie hem er al tussen en das voor mij een aanduiding dat ik die film niet moet zien.
De volgende ertussen bekoren mij het minst
-Robert Redford
-Steven Seagal (in Under Siege viel die nog mee)
-Chris O'Donell
-George Clooney (moet niet veel van hem hebben)
-Jude Law
-Sylvester Stallone (als je Rocky niet meetelt)
-Jake Gyllenhaal
-Mark Ruffalo
-Lyndsay Lohan
-Paris Hilton natuurlijk
-Rob Schneider (vooral in European Giggolo,pfff)
Max en Joep
-
- 1815 berichten
- 0 stemmen
ik vind een acteur slechts als hij eigenlijk altijd zichzelf is.
zoals bijv:
Bruce Willis of Harrison Ford
beide vind ik geweldige kerels, daat gaat het niet om, maar feitelijk spelen ze altijd zo ongeveer dezelfde rol.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Als jij van Bruce Willis vind dat hij altijd dezelfde rol speelt.
Pulp Fiction, Die Hard, Unbreakable, The Sixth Sense, Armageddon,...
Max en Joep
-
- 1815 berichten
- 0 stemmen
ja en in (bijna) al die films heeft hij voor mij precies het zelfde karakter, van de bad ass, de stoere dude.
je bevestigt met je rijtje precies mijn punt.
vergelijk hem eens met een Daniel Day-Lewis, een Fay Dunaway, Heath Ledger voor mijn part
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1715 stemmen
Toch zie ik liever een acteur die overtuigend steeds dezelfde soort rol speelt dan eentje die krampachtig probeert iedere keer maar wat anders uit zijn/haar hoed te toveren en daar niet het talent voor heeft. Nicolas Cage heeft daar ook wel een handje van, als coole cynische antiheld (Lord of War, Leaving Las Vegas) is ie best goed maar verder... of Keanu Reeves en Jude Law zijn ook nogal eens krampachtig aan het bewijzen dat ze niet tot het grootste talent in de buisness behoren.
Overigens vind ik het nog steeds zeer onterecht dat Stallone vaak opduikt in dit topic, is namelijk helemaal geen slecht acteur maar heeft vaak een wat ongelukkige filmkeuze.
M.Goodkat
-
- 1290 berichten
- 1463 stemmen
Ik vond hem in Rocky best wel goed, maar de films die ik van hem heb gezien trok die op niks...
-
- 7484 berichten
- 1715 stemmen
Rocky, Rambo; First Blood en Cop Land plus een aantal vermakelijke nonsens actiefilms als Cliffhanger en Daylight. Niet onverdienstelijk.
Vind hem niet de beste acteur aller tijden ofzo maar dat zijn naam zo vaak opduikt in slechte acteur lijstjes vind ik ook weer niet terecht.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ik vond mezelf niet zo best acteren in mijn jonge jaren. Ooit in 1 film gespeeld in de jaren 90´ .
Heb die carierre nooit doorgezet...
Staat niet meer op internet zie ik zonet.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
en wat was de naam van de film. Ben best wel benieuwd 
Max en Joep
-
- 1815 berichten
- 0 stemmen
oh, ik dacht Sissy Boys go Wild, Vol. 5 
The Last
-
- 7169 berichten
- 0 stemmen
Ik vind het nog meer onterecht dat Arnie hier wordt genoemd.
Dan is het maar net wat men onder het vak 'acteren' verstaat, je kunt moeilijk van 'm zeggen dat ie het nooit naar behoren doet, want dat is gewoonweg niet waar. Sterker nog, misschien wel één van de weinigen in de hele filmhistorie die dat ooit is gelukt (al denk ik dat ik nu wel erg ver doordraaf
)
Verder is Tom Cruise het eerste wat in mij opkomt. Veel goede films verneukt o.a.
Max en Joep
-
- 1815 berichten
- 0 stemmen
het is ook net wat je zoekt in een film he...
voor een actie film, een testosteron film, was Schwarzenegger natuurlijk ideaal.
dat hij geen drama kan brengen op de toneelplanken is dan geen bezwaar.
Woody Allen zal de hoofdrol in 300 weer niet aangekund hebben.
tis maar wat je zoekt
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8149 stemmen
Dat is ook zo. Schwarzenegger is mijns inziens zeker geen topacteur, maar ik zou bijvoorbeeld niemand kennen die destijds beter geschikt was voor de rol van Terminator als hij. 
The Last
-
- 7169 berichten
- 0 stemmen
Iemand als Arnie mag wat mij betreft gerust een topacteur genoemd worden. Sommigen (of de meesten denk ik wel) zullen het niet met mij eens zijn, maar je kunt er moeilijk om heen, hij deed het nou eenmaal bijna altijd naar behoren. Dan ben je toch een topacteur? Of moet je daarvoor alleen in dramafilms gespeeld hebben?
ach, ik weet het ook niet meer....
-
- 7484 berichten
- 1715 stemmen
Als je na het loonstrookje kijkt mag Arnie zeker tot de top gerekend worden. Hij was gewoon een publiekstrekker 1e klas en in die zin heeft hij z'n werk altijd naar behoren gedaan.
En nu is hij gouverneur van California... Misschien wel z'n beste rol ooit 
doodah
-
- 1538 berichten
- 1232 stemmen
hij heeft eigenlijk best wel wat bereikt tot nu toe hè?
Hoe oud is hij ondertussen al?