• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.079 films
  • 12.212 series
  • 33.983 seizoenen
  • 647.066 acteurs
  • 199.011 gebruikers
  • 9.372.278 stemmen

Wie vind jij slechte acteurs?

zoeken in:

Venus1992

• 27 berichten
  • 1107 stemmen

Steven Seagal

Jean-Claude van Damme

Dolphfan

• 168 berichten
  • 33 stemmen

Geena Davis in Cutthroat Island is ook errug slecht. Niet om aan te zien eigenlijk.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

Dolphfan schreef:

Geena Davis in Cutthroat Island is ook errug slecht. Niet om aan te zien eigenlijk.

we hebben het hier over acteurs maar ik vond Davis wel goed maar niet briljant in Cutthroat Island..

happie

• 6234 berichten
  • 426 stemmen

Bram van der Vlught als Sinterklaas vind ik ook erg slecht.

bart85

• 24 berichten
  • 22 stemmen

Actuers als van damme, the rock, rob schneider en norris zijn voor de films in hun genre prima. Zo lang je ze maar niet al te serieus neemt. Doen ze zelf volgens mij ook niet.

waar ik me meer aan irriteer zijn de acteurs/actrices die zelf denken heel wat te zijn, maar 9 van de 10 keer zwaar door de mand vallen.

- Affleck (behalve in good will hunting, maar heeeel erg in pearl harbour)

- Tom Hanks in da vinci code (hij heeft in de hele film maar 2 gezichtsuitdrukkingen: verbaasd en verbaasder)

- Julia Roberts (met der zure kop)

- Richard Gere

- J lopez

Op een miraculeuze wijze behoren de meeste van bovestaand lijstje toch tot de best betaalde acteurs. Snap niet hoe dat komt. In vergelijking met acteurs als Seymour Hofman zijn deze acteurs toch helemaal niks.

by_the_way

• 3792 berichten
  • 504 stemmen

happie schreef:

Als je sinterklaas leuk vond hield je gewoon van die man

veron35

• 4768 berichten
  • 0 stemmen

Johnny Depp want ik houd niet van die rollen die hij speeld. De enige film waar het nog wel gaat is Edward Scissorhands omdat dat een redelijk goede film is. Maar in die andere 4 die ik heb gezien...

Verder Richard Gere en Owen Wilson.

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 berichten
  • 5309 stemmen

happie schreef:

Ben je gek?!?! Als ik voor iemand een groot respect in de filmwereld heb is het hij wel als Sinterklaas. Blijft heerlijk om naar te kijken.

sangha

• 605 berichten
  • 517 stemmen

veron35 schreef:

Johnny Depp want ik houd niet van die rollen die hij speeld. De enige film waar het nog wel gaat is Edward Scissorhands omdat dat een redelijk goede film is. Maar in die andere 4 die ik heb gezien...

ik kan er best inkomen dat je de rollen die hij speelt niet leuk vind, maar daarom is hij toch nog geen slechte acteur? ik hou bijvoorbeeld niet van maffia films maar daarom vind ik al pacino ook geen slechte acteur.

Fikret8

• 6170 berichten
  • 4233 stemmen

In Donnie Brasco vond ik Johnny Depp wel goed, maar die rol in de Pirates of the Caribbean films vind ik vreselijk.

JoeCabot

• 2682 berichten
  • 1785 stemmen

Hou je maar gedeisd, want nu krijg je zeker en vast heel de fanclub op je dak

movielau

• 40 berichten
  • 39 stemmen

JoeCabot schreef:

Hou je maar gedeisd, want nu krijg je zeker en vast heel de fanclub op je dak

inderdaad! hoe kun je die rol nou slecht vinden!:O fantastisch gewoon!

sangha

• 605 berichten
  • 517 stemmen

@fikret8 en joecabot, ik ben ook JD bewonderaar (vast al gemerkt ), maar over de opmerking van fikret8 raak ik niet geirriteerd ofzo, hij zegt namelijk niet dat hij johnny een slechte acteur vind, maar dat hij zijn rol in POTC niet leuk vond, ik ben het daar niet mee eens, maar iedereen heeft recht op zijn eigen mening. veron35 daarentegen zegt dat hij johnny een slechte acteur vind omdat hij in films speelt die hem niet aanstaan, en dat vind ik persoonlijk een slecht argument, dat heb ik een paar berichten hierboven ook gezegd...

x_ShamieeJ

• 158 berichten
  • 70 stemmen

movielau schreef:

(quote)

inderdaad! hoe kun je die rol nou slecht vinden!:O fantastisch gewoon!

Ja , dat snap ik nu ook niet hoor .. dat vind ik nu net zijn béste rol ooit samen met de rol in The Astronouts Wife.

Jack Sparrow is fantastisch , past helemaal bij hem !

matthijs_013

• 3631 berichten
  • 5742 stemmen

Best logisch, de rol in de film is veel te probeert (om grappig te zijn).

veron35

• 4768 berichten
  • 0 stemmen

sangha schreef:

(quote)

ik kan er best inkomen dat je de rollen die hij speelt niet leuk vind, maar daarom is hij toch nog geen slechte acteur? ik hou bijvoorbeeld niet van maffia films maar daarom vind ik al pacino ook geen slechte acteur.

Omdat ik niet van zijn typentjes houd vind ik hem (vooral net als fikret8 in pirates of the carrabian) irritant spelen. Fear and loading in las vegas vond ik ook al zo irritant en in sleepy hollow... Nee, ik vind hem gewoon niet zo goed. Ik snap echt niet dat hij zo populair is. Met maffia films heb ik het zelfde als jij. Alleen ik vind Scarface dan wel weer goed.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Tom Hanks

Nicolas Cage

Ben Affleck

Jim Carrey

Rachel Weisz

Meg Ryan

Sandra Bullock

Keanu Reeves

Robin Williams

Cary Elwes

Julia Roberts

... zijn een aantal acteurs/actrices die me door de jaren heen tegen zijn gaan staan.

gotti

• 14075 berichten
  • 5884 stemmen

Weisz in The Constant Gardner gezien? Daar is ze weergaloos. Verder geen onaardig lijstje...

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

gotti schreef:

Weisz in The Constant Gardner gezien? Daar is ze weergaloos. Verder geen onaardig lijstje...

Niet slecht, maar ik was er ook niet kapot van. Maar waarschijnlijk kun je bij elke naam wel een uitzondering noemen (of zelfs uitzonderingen noemen). Doet niets af aan het feit dat ik deze acteurs bijna niet kan luchten of zien.

thunderball

• 5878 berichten
  • 1414 stemmen

Kevin Costner die alles monotoon opzegt, maar zich zelf geweldig vindt;

Tom Hanks, die vroeger in niets zeggende comedy's nog wel te pruimen was, maar nu als "serieus"acteur ontzettend saai al zijn rollen vertolkt;

Tim Allen, die al een jaar of 15 zich zelf ongeloofelijk geweldig en grappig vindt, maar waar ik alleen om kan lachen wanneer ie van verwaandheid zou ontploffen.

Depp vond ik altijd wel goed, maar baal er van nu hij sinds die Piratesfilms (waarvan alleen deel 1 echt leuk was en de rest te makkelijk in elkaar geflanst om flink geld binnen te halen) plotseling aanbeden wordt door de JD maffia, bestaand uit voornamenlijk tienermeisjes die iedere neiging tot kritiek op hun idool als persoonlijke aanval zien en die werkelijk ALLES van hem goed vinden. "Film niet zo veel aan.... maar Johnny zit er in dus... 5 sterren!" Zucht!

matthijs_013

• 3631 berichten
  • 5742 stemmen

Ramon K schreef:

(quote)

Doet niets af aan het feit dat ik deze acteurs bijna niet kan luchten of zien.

Dat is heeel wat anders dan "slechte acteurs". Iemand die je irritant vindt, kan per definitie niet acteren? Ik vind Jack Nicholson ook ontzettend irritant, maar acteren kan 'ie wel.

NightWolf

• 339 berichten
  • 527 stemmen

David Caruso. God, wat is die man toch slecht.

Clint Eastwood ook, maar dat is meer omdat ik hem niet kan uitstaan.

niethie

• 7319 berichten
  • 7243 stemmen

Kan nu enkel op Richard Gere komen, verschrikkelijk overschat acteur die nog nooit een overtuigende rol heeft kunnen neerzetten, moet het enkel van zijn goede looks hebben (en nu hij die eindelijk een beetje begint te verliezen) hoop ik dat die gauw stopt.

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

Dan denk ik eerder dat je hem niet uit kan staan (zoals velen), want als er een vergelijking wordt gemaakt met het gros van Hollywood is hij absoluut de betere.

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

niethie schreef:

Kan nu enkel op Richard Gere komen, verschrikkelijk overschat acteur die nog nooit een overtuigende rol heeft kunnen neerzetten, moet het enkel van zijn goede looks hebben (en nu hij die eindelijk een beetje begint te verliezen) hoop ik dat die gauw stopt.

Internal Affairs nooit gezien zeker?

Edit: en in Primal Fear was Gere ook goed op zijn plaats als gladde advocaat.

niethie

• 7319 berichten
  • 7243 stemmen

Nee nog niet gezien maar ben er verder ook niet benieuwd naar ook eerlijk gezegt misschien ooit een keer, het enigste rolletje waarin hij wel opviel was dat kleine bijrolletje als minaar van Diane Keaton in zijn debuutfilm Looking For Mr Goodbar maar goed dat is ook al jaren geleden dat ik die film zag dus ik weet niet meer of ik dat vandaag de dag ook nog zo zou vinden.

@The Last. Ik bedoelde precies wat ik zei, ik kan hem inderdaad niet uitstaan maar vind het ook zeker geen goed acteur, misschien denken de dames hier anders over maar ik vind dat de beste man totaal geen uitstraling heeft en hij weet imo gewoon nergens echt te overtuigen kijk alleen al naar zoutloze rollen in films als-

American Gigolo en Dr. T and the Women bijde ook heel slechte films maar dat kwam ook mede dankzij zijn rol.

tommykonijn

• 5139 berichten
  • 2356 stemmen

Eric Christian Olsen

Derek Richardson

2 vreselijke acteurs uit Dumb and Dumberer.

Verder zijn er ook nog gewoon slechte dingen als :

Ben Affleck

Allen Covert (Jammer dat hij in zoveel Sandler films zit)

Vince Vaughn (alleen vind ik hem in wat ik tot nu toe heb gezien in Dodgeball wel aardig)

Zowat de hele cast van Home Alone 4.

Eddie Murphy (alleen in Nutty Proffesor en nog een film, verder zijn Dr. Dolittle en Beverly Hills Cop wel aardig)

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Arnold Schwarzenegger vind ik de slechtste acteur aller tijden.

niethie

• 7319 berichten
  • 7243 stemmen

Nou nou dat valt nog wel mee hoor, hij speelt zijn rollen vaak met een hoop zelfspot wat je van een hoop van zijn collega's niet kunt zeggen.

speranza schreef:

Arnold Schwarzenegger vind ik de slechtste acteur aller tijden.

Met jouw kan ik praten,

Die films van hem kan me totaal niet boeien,

Ieder heeft zo z'n smaak

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.