• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.041 films
  • 12.206 series
  • 33.975 seizoenen
  • 647.065 acteurs
  • 198.999 gebruikers
  • 9.371.694 stemmen

Wie vind jij slechte acteurs?

zoeken in:

katie morosky

• 1003 berichten
  • 804 stemmen

Ik dacht dat ik zowat de enige was die Hulk Hogan misstappen voor de camera had gezien. Sommige dingen zijn zo slecht dat het weer grappig wordt. Hulk Hogan in een rol is daar een prachtig voorbeeld van.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Ik heb nog nooit een film met Hulk Hogan gezien. Vermijd ik een beetje net als The Rock, wat blijkbaar ook een acteur moet zijn.

Art

• 13507 berichten
  • 3660 stemmen

Moet je Be Cool eens gaan zien. Een matige film dat wel maar die rol van The Rock is hilarisch!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The One Ring schreef:

Ik heb nog nooit een film met Hulk Hogan gezien. Vermijd ik een beetje net als The Rock, wat blijkbaar ook een acteur moet zijn.

Je keek vroeger toch wel eens naar The A-Team? daar was hij ook in een paar afleveringen te bewonderen.

katie morosky

• 1003 berichten
  • 804 stemmen

Toen ik als au-pair werkte in Corsica keek de vrouw des huizes naar een walgelijke tv-serie waar hij in meespeelde. Dat was echt lachen: Hulk Hogan gedubd in het Frans. Later zag ik de serie hier op tv een paar keer vrijwillig. Net zoals ik Baywatch een paar keer vrijwillig heb gezien.

Pamela Anderson mag ook aan mijn lijstje toegevoegd worden. Eigenlijk heel de Baywatchcast.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Je keek vroeger toch wel eens naar The A-Team? daar was hij ook in een paar afleveringen te bewonderen.

Ik heb zelden tv-series gekeken. The A-Team is ook aan mij voorbijgegaan, hoe vreemd dat ook klinkt.

Art

• 13507 berichten
  • 3660 stemmen

Hulk Hogan heeft nu ook een soort van real-life soap op Mtv

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik ben ook niet echt een tv serie persoon, ik heb de discipline niet om het te blijven volgen.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Ik ook niet. Als ik al iets volg is het een komedieserie. Ik ken eigenlijk geen uitzondering op die regel.

katie morosky

• 1003 berichten
  • 804 stemmen

The One Ring schreef:

The A-Team is ook aan mij voorbijgegaan, hoe vreemd dat ook klinkt.

Dat klinkt inderdaad wat vreemd. Toen ik een kind was keek iedereen naar the A-team. Dat was een verplicht nummer. Wij hadden zelfs een pop van Mr T.

Edit: Maar jij was geen kind in de 80's zie ik nu.

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1715 stemmen

katie morosky schreef:

Wij hadden zelfs een pop van Mr T.

Wij hadden ze zelfs alle 4!

En The One Ring, die serie is pas 500 keer herhaald ofzo, neem je kans de 501e keer zou ik zeggen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Niet slecht, maar wel vaak vervelend:

Antonio banderas (Heel suf, totaal miscast als actieheld)

Tom Hanks (Boring)

Jim Carrey (In zijn flauwe komedies)

Jeroen Krabbe (Obver naast je schoen lopen en over het paard getild zijn gesproken)

Caterina Zeta Jones (Brrrr. Zie Krabbe)

Doom

• 8214 berichten
  • 1540 stemmen

Tom Hanks ? Bij de slechtste acteurs ? Mwha dan moet je toch is beter kijken naar de acteer prestaties, waarschijnlijk spreken de films je totaal niet aan want je kunt gewoon niet veel negatieve dingen zeggen over Tom Hanks.

Goed acteur, zonder twijfel. Maar ja, das mijn mening..

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Beter lezen denk ik. Reinbo somt hem op onder het motto niet slecht maar wel vervelend en benadrukt dat Hanks heel erg boring is en dat ben ik met hem eens. Hanks heeft nog niet veel laten, geen veelzijdigheid dus die verdient de titel goed acteur imo nog niet.

Linn

• 3289 berichten
  • 3798 stemmen

Busta in halloween resurrection

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Busta was niet al te best maar wel het grootste pluspunt.

Linn

• 3289 berichten
  • 3798 stemmen

dat was Myers

SuperSideSwipe

• 4464 berichten
  • 2890 stemmen

katie morosky schreef:

Toen ik als au-pair werkte in Corsica keek de vrouw des huizes naar een walgelijke tv-serie waar hij in meespeelde. Dat was echt lachen: Hulk Hogan gedubd in het Frans. Later zag ik de serie hier op tv een paar keer vrijwillig. Net zoals ik Baywatch een paar keer vrijwillig heb gezien.

Pamela Anderson mag ook aan mijn lijstje toegevoegd worden. Eigenlijk heel de Baywatchcast.

Thunder in Paradise was dat zeker, Geinige serie,

Nou moet ik als die hard Worstelfan opkomen voor Hogan, hij is eh.. best aan te zien

In de WcW en WWF was hij in ieder geval altijd goed in zijn rolletjes.

katie morosky

• 1003 berichten
  • 804 stemmen

Ja, als het om worstelen gaat is hij legendarisch. Ik keek vroeger ook met plezier naar zijn wedstrijden maar in films en televisieseries waar je meer moet kunnen uitbeelden dan alleen 'ik ben een onoverwinnelijk moordmachine' is hij duidelijk niet op z'n plaats.

Doom

• 8214 berichten
  • 1540 stemmen

Naomi Watts schreef:

Beter lezen denk ik. Reinbo somt hem op onder het motto niet slecht maar wel vervelend en benadrukt dat Hanks heel erg boring is en dat ben ik met hem eens. Hanks heeft nog niet veel laten, geen veelzijdigheid dus die verdient de titel goed acteur imo nog niet.

Als je een acteur in dit topic plaatst: 'Wat vind jij slechte acteurs?' verwacht ik dat die ook slecht is volgens hem. Ook al staat er boring achter, kan toch een slecht punt zijn ?

Dus beter lezen denk ik niet, is gewoon mening van hem, ik zelf vind Hanks best wel goed

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Tom Hanks is misschien niet altijd even sprankelend, maar slecht kun je hem toch echt niet noemen. Maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen even gecharmeerd is van hem.

Doom

• 8214 berichten
  • 1540 stemmen

Idd, dat bedoelde ik.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

mooi, dan zijn we het eens!

katie morosky

• 1003 berichten
  • 804 stemmen

Ik ben totaal niet gecharmeerd van Tom Hanks, ik zie hem liever niet dan wel maar desondanks vind ik hem toch een goede acteur: hij kan verschillende genres aan, alleen in de rol van de koelbloedige bad guy heb ik hem nog nooit gezien.

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1770 stemmen

Heb je Road to Perdition gezien?

Doom

• 8214 berichten
  • 1540 stemmen

feanaro surion schreef:

Heb je Road to Perdition gezien?

Hmm de echte koelbloedige badguy was die daar niet hoor

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Doom schreef:

Als je een acteur in dit topic plaatst: 'Wat vind jij slechte acteurs?' verwacht ik dat die ook slecht is volgens hem. Ook al staat er boring achter, kan toch een slecht punt zijn ?

Dus beter lezen denk ik niet, is gewoon mening van hem, ik zelf vind Hanks best wel goed

Ik denk eerder van wel terwijl er nog boven staat: "niet slecht maar wel vaak vervelend". Dan weet je wat hij bedoelt, hoe het topic dan ook moet heten. Of moet hij perse een niet slecht maar vaak vervelend acteurs/actrices topic beginnen?!

Leno

• 5921 berichten
  • 4402 stemmen

katie morosky schreef:

Ik ben totaal niet gecharmeerd van Tom Hanks, ik zie hem liever niet dan wel maar desondanks vind ik hem toch een goede acteur: hij kan verschillende genres aan, alleen in de rol van de koelbloedige bad guy heb ik hem nog nooit gezien.

100% mee eens!

Beetje saai wellicht..

XxXDEPPFANXxX

• 180 berichten
  • 148 stemmen

- Renee zelwegger

- Orlando Bloom(sorry maar hij kan totaal niet acteren)

- Sylvester stallone

- Arnold Schwarzenegger

- Britney spears(is niet alleen slecht in acteren)

Schizonoid

• 356 berichten
  • 188 stemmen

Alle Muziekartiesten natuurlijk, dat ze zich maar lekker bij hun muziek houden ipv in stukken bagger te verschijnen

* J. Lopez

* Britney Spears

* Madonna

* Ice Cube...... whahaha zwaar overschatte troep

* Elvis in zijn vroegere goedkope love me tender bagger zooi....

en veel meer troep......

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.