• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.031 films
  • 12.206 series
  • 33.975 seizoenen
  • 647.057 acteurs
  • 198.998 gebruikers
  • 9.371.620 stemmen

Wie vind jij slechte acteurs?

zoeken in:

Nirwen

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Niet te vergeten de zielige zangeresjes die ff niks weten te doen en uit verveling maar besluiten te acteren.. Niet kunnen zingen en niet kunnen acteren!!!! Schandalig!!!!

lila

• 67 berichten
  • 98 stemmen

ik irriteer me dood aan leslie nielsen.. maar ehm in het genre van zijn ahum aparte humor is hij vast goed, nou maar mc 'melgibson staat er bijna op' hmpfff

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2242 stemmen

BenicioDelToro schreef:

- al die huppelmeisjes als Olsen twins enzovoort.

Wie heeft nou geen hekel aan die barbiepoppen..?

mikey

• 28986 berichten
  • 5138 stemmen

(ik haat ze)

zoutzak

• 1046 berichten
  • 6971 stemmen

na dit weekend: Paul Walker.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Skulls vergeef ik hem ook nooit meer

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

(quote)

Wie heeft nou geen hekel aan die barbiepoppen..?

Ik

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 berichten
  • 5448 stemmen

Misschien niet direct slecht te noemen, maar deze acteurs werken enorm op men zenuwen:

Tom Cruise : slechte rollen in Mission Impossible, Eyes wide shut, Interview with the vampire, ... Heb echt en hekel aan hem.

Richard Gere: Heb nog maar 2 films gezien waar hij niet in stoorde. First Knight en Pretty Woman.

Wat actiehelden als Schwarzenegger of Stallone betreft stoort het niet echt omdat het daar vooral rond de actie draait en niet zozeer het acteerwerk.

spuit11

• 247 berichten
  • 365 stemmen

Ik probeer eigenlijk alles van Harrison Ford te vermijden, zeker het recente werk

knowledge

• 178 berichten
  • 0 stemmen

Hassel the hof

The Rock

Jean Claude Van Damme ( mijn ogen gaan ervan bloeden )

Steven Seagull

Dolph Lundgren

CAPIpsv

• 766 berichten
  • 628 stemmen

knowledge schreef:

Hassel the hof

The Rock

Jean Claude Van Damme ( mijn ogen gaan ervan bloeden )

Steven Seagull

Dolph Lundgren

inderdaad. Jean claude van Damme vind ik ook helemaal niks.

trouwens steven seagal vind ik wel erg goed spelen.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1228 stemmen

meestal kan ik in slechte acteurs nog wel een lichtpuntje zien, maar er zijn er 2 die ik niet aan kan zien, in welke film dan ook:

-Martin Lawrence, grootste idioot allertijden die niet grappig is.

-Vin Diesel.. 'actieheld' roighttt.. schwarzenegger das een held!

CAPIpsv

• 766 berichten
  • 628 stemmen

Respekked schreef:

meestal kan ik in slechte acteurs nog wel een lichtpuntje zien, maar er zijn er 2 die ik niet aan kan zien, in welke film dan ook:

-Vin Diesel.. 'actieheld' roighttt.. schwarzenegger das een held!

Schwarzenegger vind ik een grote kwal in de films die hij speelt uiteraard.

In het echt weet ik dat natuurlijk niet, een ding weet ik wel: Hij is gouverneur van California, en wil president worden van de USA.

hahahahahahahahahahahaha

Doom

• 8214 berichten
  • 1540 stemmen

Respekked schreef:

Vind hem in Bad Boys II wel goed hoor!

Respekked

• 6286 berichten
  • 1228 stemmen

CAPIpsv schreef:

(quote)

Schwarzenegger vind ik een grote kwal in de films die hij speelt uiteraard.

In het echt weet ik dat natuurlijk niet, een ding weet ik wel: Hij is gouverneur van California, en wil president worden van de USA.

hahahahahahahahahahahaha

Iemand die zijn dochtertje of geliefde red uit de handen van 175 goed getrainde badguys en ze zo behoed voor een wisse dood vind ik geen kwal

CAPIpsv

• 766 berichten
  • 628 stemmen

Respekked schreef:

(quote)

Iemand die zijn dochtertje of geliefde red uit de handen van 175 goed getrainde badguys en ze zo behoed voor een wisse dood vind ik geen kwal

Nou, maar dat heeft niks te maken met hoe ik Schwarzenegger vindt, als hij dat nou eens in het echt deed wat jij daar vertelt, dan is het een held. Maar hij heeft een grote bek, ziet er angstaanjagend uit, en speelt in verschrikkelijke films.

Nou jij weer....................

Don Gertus

• 1543 berichten
  • 0 stemmen

Jij schreef dat jij hem een kwal vindt IN zijn films.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1228 stemmen

CAPIpsv schreef:

(quote)

Nou, maar dat heeft niks te maken met hoe ik Schwarzenegger vindt, als hij dat nou eens in het echt deed wat jij daar vertelt, dan is het een held. Maar hij heeft een grote bek, ziet er angstaanjagend uit, en speelt in verschrikkelijke films.

Nou jij weer....................

relax, t was een grapje, als dat niet duidelijk was. Ik kan best begrijpen dat je schwarzenegger niks vind, maar ik vind em vooral in zijn vroegere films gewoon een actieheld niks meer, niks minder. En dat jij em een kwal vindt tja..

twg

• 211 berichten
  • 0 stemmen

arnold valt opzich nog mee,tegenover die seagall.

ik snap niet hoe die steven met acteren beroemd heeft kunnen worden het enigste wat hij kan is botten breken en een lelijke rotkop hebben meer kan hij niet.

ze mogen die seagal schieten vam mij(dwars door z'n mislukte hoofd)

kortom ik vind steven seagal de slechtste acteur.

verschikkelijk!

zucht.... dat is er ook weer uit.

Lotteke

• 247 berichten
  • 566 stemmen

Tom Cruise, kan de man echt niet uitstaan, te dom in het echt om ook maar iest zinnigs uit te brengen, maar speelt wel (bijna) altijd een zeer intelligente, hoog opgeleide en goede man, bah!

Kevin Costner is er ook zo eentje. De man straalt een en al onbenulligheid uit, maar speelt keer op keer weer een goed persoon, het liefst nog eentje die de vrouwen en de wereld redt. en dan ook nog met de benodigde intelligentie..

En daarbij, spelen ze allebei nog niet goed ook, altijd het zelfde en altijd zoooooo saai!!

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1770 stemmen

Lotteke schreef:

Tom Cruise, kan de man echt niet uitstaan

Heb je War of the worlds of Collateral gezien? Ik vind hem in allebei de films geweldig. Heel anders dan normaal.

Lotteke

• 247 berichten
  • 566 stemmen

Ja, allebei gezien en Collateral spreekt me dan nog het meest aan, daar kon ik m wel pruimen, ook eens een andere rol, maar War of the worlds...pfff, vond de film niks, alleen de SE deden het voor me, vond Cruise weer even irri als altijd, sorry.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2480 stemmen

Cruise is ook niet mijn favoriete acteur, maar in Magnolia is hij geweldig.

Pieter Montana

• 6678 berichten
  • 2286 stemmen

pascal83 schreef:
Cruise is ook niet mijn favoriete acteur, maar in Magnolia is hij geweldig.
Indeed

In die scene waar de interviewer de waarheid verteld over zijn vader tegen Cruise kreeg ik echt kippenvel.

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

twg schreef:

het enigste wat hij kan is botten breken en een lelijke rotkop hebben meer kan hij niet.

Daar is hij goed in, dus draaien al zijn films daarom. Wat is het probleem dan?

Leno

• 5921 berichten
  • 4402 stemmen

Het probleem is dat hij nauwelijks meer vechtscenes voor zijn rekening neemt. Dat was vroeger leuk, nu dat hij dat niet meer kan (te dik en te oud) blijft er niets meer over want acteren kan hij niet. Praten ook niet meer de laatste tijd zo lijkt het.

ellen haan

• 53 berichten
  • 29 stemmen

tja wat is slecht. Gisteren heb ik me al zappend nog even geergerd aan dudly more ( in de film wholy moses) geijk weer afgezet. Die vind ik dus echt niet grappig die man. en chuck norris vind ik als acteur ook helemaal niets presteren. verder inderdaad babyface david hasselhof, en

een zeer slechte acrtice vind ik toch wel courtney cox. Ik geef toe dat vriends ontzettend leuk is en zo in het hele verband komt ze wel uit de verf maar alleen!!! niet dus.

geo

• 4 berichten
  • 0 stemmen

ik weet niet waar dit over gaat, meer dan de helft wat jullie allemaal opnoemen zijn gewoon goed!

katie morosky

• 1003 berichten
  • 804 stemmen

Renée Zellweger is behalve irritant ook vreselijk slecht. Maar mondje-pruilen kan ze als de beste. Keanu Reeves, wat een non-talent. En dat is het zo'n beetje. Ja, natuurlijk kunnen al die huppeldepuptrutjes met als lichtend voorbeeld de Olsen twins voor geen meter een geloofwaardige menselijke emotie op het kleine/grote scherm overbrengen maar dat hoef ik niet eens uit te schrijven. Daar heerst al een consensus over.

Jean-Claude Van Damme, Hulk Hogan en consorten zijn niet eens acteurs. Hulk Hogan, ik heb nog nooit iemand slechter dan hij zien acteren. Ook niet in een schooltoneel.

Remi

• 6720 berichten
  • 0 stemmen

- Silvester Stallone

- Jean-Claude Van Damme

- Hulk Hogan

- Britney Spears

- Orlando Bloom

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.