- Home
- Filmforum
- Film - Spoilers
- Meest onbevredigende einde
Meest onbevredigende einde
Flavio
-
- 4893 berichten
- 5223 stemmen
Little Miss Sunshine
the Game
War of the Worlds
the Village
the Prestige
ach zoveel eigenlijk, vind het al heel wat als het einde me verrast in positieve zin. Arlington Road of Sixth sense bijvoorbeeld.
glannestino
-
- 99 berichten
- 510 stemmen
Last Samurai, echt vreselijk einde!
moviegirl2
-
- 315 berichten
- 310 stemmen
Last Samurai, echt vreselijk einde!
ja he, zo uitgemolken, sloeg nergens op 
Nikita0
-
- 3 berichten
- 3 stemmen
Daar ik een slecht geheugen heb, kan ik niet direct iets bedenken, maar happy ends, vind ik meestal slecht. Zeker bij "serieuzere" films. De ongeschreven Hollywood-wet dat de badguys sterven en de knappe grieten nog een lang en gelukkig leven leiden, zijn niet aan mij besteedt.
W.M.J.M
-
- 4041 berichten
- 2902 stemmen
The Hills have Eyes, de oorspronkelijke versie. Net alsof het geld op was of zo???
gortdroog
-
- 116 berichten
- 0 stemmen
Meest onbevredigende eind in de goede zin van het woord Arlington Road, fantastisch eind...
platesman
-
- 70 berichten
- 49 stemmen
kruistocht in spijkerbroek.precies of er moest daar nog een deel aankomen
edk
-
- 7 berichten
- 12 stemmen
Ik weet dat het nav het boek is maar bij War Of The Worlds vind ik het einde een anticlimax. Net op het moment dat je denkt hoe hij het probleem zal gaan oplossen, gaan de aliens ineens zelf dood.
Janus_77
-
- 21 berichten
- 74 stemmen
hmmm...... van recente films vond ik het slot van "next" erg slecht.
wolfmanrene
-
- 688 berichten
- 2912 stemmen
De Nederlandse filmmaker Paul Ruven vertelde ooit eens in een interview dat hij een Italiaanse detective zag, uit de videotheek. De hele film was de speurneus op zoek naar de dader van een moord. Na anderhalf uur vraagt iemand hem: en, wie denk je dat de dader is? 'Ik heb geen flauw idee', antwoordt de detective. Einde film.
Ruven was zo verbouwereerd, dat ie de hele film nog een keer gekeken heeft om te zien of ie iets gemist had. Nee, dus. Fascinerend. Zou hem ook wel een keer willen zien ondanks dit 'onbevredigende' einde, maar geen idee wat de titel is.
Roseicollis
-
- 308 berichten
- 0 stemmen
het einde van I know what you did ...............derde deel
de killer blijkt nu opeens een ondode tezijn
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Het is nog altijd niet de bedoeling om hier eindes zomaar neer te gaan zetten zonder spoilertags, ondanks dat dit ondes Spoilers is ingedeelt.
Le Edzel
-
- 879 berichten
- 2624 stemmen
Het einde van ' It ' ben ik na al die jaren nog steeds niet tevreden over. Mijn jeugdsentiment had een beter einde kunnen en moet hebben. Dan had de film pas echt top en af geweest.
Pennywise heeft een speciaal plekje, maar niet als spin..
katie morosky
-
- 1003 berichten
- 804 stemmen
The Full Monty: het had nooit moeten beginnen.
The Never Ending Story: u mag zelf de bijhorende grap bedenken.
En nu serieus:The Sweet Hereafter. Het leek er meer op dat ze totaal geen geld meer hadden en dus moesten stoppen met filmen. Maar aldus geen paniek want het culturele cinefiele publiek zal denken dat het om een open einde gaat... Het meest open einde ooit... Enzo heeft die film dus de Gouden Palm gekregen.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
Enzo heeft die film dus de Gouden Palm gekregen.
Bij mijn weten heeft deze film de Gouden Palm helemaal niet gewonnen. Wellicht een 'bij'prijs uit het programma...
Edit: inderdaad de Grand Prix en de FIPRESCI prijzen, maar dus geen Gouden palm.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3081 stemmen
Lord of the Rings gaf mij op t eind van de eindes een dubieus gevoel. Na 12 uur avontuur mag er best nog wel 12 uur bij, maar fade-out na fade-out werd me iets te veel. Doet verder niets af aan het overall gevoel van de film(s)!
En wat me zo erg tegenviel was The Game. Tot het einde zou alles nog wel in het echie kunnen. Alleen precies uitkienen dat hij daar springt, überhaupt weten dat hij springt en dat hij in het vest schiet etc etc werd iets te ongeloofwaardig. Ik vind zelf dat het klaar had moeten zijn wanneer hij springt, zijn vader achterna, splet, einde. Ook deze film blijft hiermee nog een sterke. 
Infected_
-
- 76 berichten
- 51 stemmen
Phoeh Electra..
Ik zat daar zo .. "oja.. is dit het einde dan? "
Nix aan
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Sinatra die zich aan het eind laat neerknallen in
"Von Ryan's Epress" 1965 en als hij nou maar het ravijn in donderde of zo maar nee hoor ligt hij heel zielig tussen de rails, Sinatra deed het weer His Way Zie ook mijn bericht bij de film.
veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
The Full Monty: het had nooit moeten beginnen. .
Geweldig einde.
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
- Basic
Flutfilm met een nog ongeloofwaardiger eind.
- Minority Report
Vreselijk zoet einde zoals alleen Spielberg dat kan.
- Alien vs Predator
Whoever wins, we lose. Yeah right, wie is er de enige die nog leeft op het einde van de film? Juist.
- Kill Bill Vol. 2
Leuk zo'n 5 palm exploding heart technique, maar ik had toch liever gezien dat ze Bill tijdens een spectaculair gevecht in mootjes had gehakt.
- Twin Peaks en Carnivale [serie]
Zeer onbevredigend 'einde'.
wyatt earp
-
- 5006 berichten
- 2629 stemmen
Het einde van the wickerman vond ik flut. De hele film zit je te bedenken hoe het zal aflopen en dan krijg je dit.
serpico
-
- 2900 berichten
- 491 stemmen
- Kill Bill Vol. 2
Leuk zo'n 5 palm exploding heart technique, maar ik had toch liever gezien dat ze Bill tijdens een spectaculair gevecht in mootjes had gehakt.
veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
Was niet zo slecht als I Am Legend. Het enige wat slecht was aan de film.
serpico
-
- 2900 berichten
- 491 stemmen
Dat was inderdaad ook een vreselijk slecht einde. Maar dat paste wel bij de hele 2e helft van die film.
veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
2e helft is eerder laatste kwartier. Dat vind ik het einde. Als die begint, begint ook het einde van de film.
serpico
-
- 2900 berichten
- 491 stemmen
Ik bedoel eigenlijk: na de pauze toen die stomme vampiers meer en meer in beeld kwamen. Toen werd het gewoon slecht, wat nog jammer was omdat ik de eerste helft van de film wel goed vond.
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Zojuist Carlito's Way gezien. Prima film, maar dat einde ...
"Maybe you don't remember me, my name is Benny..." 
deLeeuw
-
- 678 berichten
- 1943 stemmen
Eigenlijk heeft 15% van de films die ik zie een eind waarvan je een k**gevoel over houd..
En dat ligt volgens mij niet aan mijn filmkeuze.