• 12.674 nieuwsartikelen
  • 167.953 films
  • 10.904 series
  • 31.283 seizoenen
  • 626.326 acteurs
  • 195.672 gebruikers
  • 9.159.792 stemmen

La Meglio Gioventù (2003)

zoeken in:

Kleinigheidje

• 6 berichten
  • 120 stemmen

Ik heb La Meglio Gioventu laatst opgenomen van tv en natuurlijk stond net het laatste stukje er niet op

Ik zou dan ook graag van iemand weten hoeveel ik gemist heb en wat precies. Waarschijnlijk is het niet zo veel, want het was al 2002 en ik heb het nog kunnen zien tot het moment waarop Andrea (de zoon van Matteo) en zijn vriendin in Noorwegen waren. Hij begon toen net een brief die hij aan Nicola geschreven had voor te lezen.

En toen stopte de band dus!!

Ik zou het heel fijn vinden als iemand mij kan vertellen wat er daarna nog gebeurt, want het einde van een film missen, is bijna het ergste dat er is

Alvast bedankt!!

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

Volgens mij heb je verder niks gemist(?) Dat was zover ik mij dat kan herinneren het einde.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Je hebt inderdaad vrijwel niets gemist dan.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.