• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.962 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.997 acteurs
  • 198.988 gebruikers
  • 9.370.985 stemmen

Beste einde voor een film

zoeken in:

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

niet goed geld terug garantie

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

3: C'era una Volta il West : http://nl.youtube.com/watch?v=jQ4bNTU965E&feature=chann...

2: Secret Window : was totaal onverwachts en zag het niet aankomen

1: Unbreakable : ik denk niet dat ik dit moet uitleggen.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Van de films die ik recent heb gezien vond ik Sanjuro een heel goed einde hebben.

acoerman

• 5 berichten
  • 10 stemmen

Mijn old time favorite endings:

1. American Beauty

2. The Name of the Rose

3. Yentl (moet je wel van Streisand houden)

Lexcoaster

• 1268 berichten
  • 1222 stemmen

The Sixth Sense heeft een geweldig einde.

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Kevin13 schreef:

1: Unbreakable : ik denk niet dat ik dit moet uitleggen.

Dit is misschien wel het meest teleurstellende einde. Ik had hier enorm veel van verwacht (einde ala Sixth Sece) wat uitliep in een iets wat onlogische plot twist.

Chloe Moretz

• 411 berichten
  • 0 stemmen

The Amityville Horror

Remi

• 6720 berichten
  • 0 stemmen

01. Trainspotting

02. 2001: A Space Odyssey

03. Magnolia

04. Boogie Nights

05. Eternal Sunshine of the Spotless Mind

06. Buono, il Brutto, il Cattivo, Il

07. Avalon

08. American Beauty

09. Big Fish

10. Donnie Darko

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

IcU schreef:

(quote)

Dit is misschien wel het meest teleurstellende einde. Ik had hier enorm veel van verwacht (einde ala Sixth Sece) wat uitliep in een iets wat onlogische plot twist.

Was toch ook een einde zolangs The Sixth Sense? Iets wat je helemaal niet ziet aankomen.

Kr!kke

• 5394 berichten
  • 2568 stemmen

Ik herinner me het einde van Chaos: waarin blijkt dat de 'slechte' (jason statham) niet gepakt word (eindelijk een film waarin de 'bad guy' niet gepakt word)

WhoKnowZ

• 5336 berichten
  • 2208 stemmen

Zonder twijfel: het einde van '25th Hour'.

25th Hour - Einde

Lexcoaster

• 1268 berichten
  • 1222 stemmen

Het beste einde? Ik denk dat veel mensen het niet met me eens zijn als ik zeg dat ik 3:10 To Yuma (de remake) een geweldig einde vond hebben.

Ook had ik een brok in m'n keel bij het einde van United 93.

Kr!kke

• 5394 berichten
  • 2568 stemmen

Lexcoaster schreef:

Het beste einde? Ik denk dat veel mensen het niet met me eens zijn als ik zeg dat ik 3:10 To Yuma (de remake) een geweldig einde vond hebben.

Ben ik het niet mee eens, Ik vond het een geweldige film, maar vond het niet realistisch dat hij zijn bende gewoon afknalt op het einde

marcobilly

• 5 berichten
  • 0 stemmen

3:10 to yuma was een mooie film idd, maar het einde was juist het minpunt van de film, niet omdat hij zijn eigen bende afschoot, maar omdat die arme moedige man (haha) daar nou voor moest sterven. het mooie is wel dat hij toch ontsnapt op het einde. of nouja daar ga ik vanuit,aangezien hij zijn paardje nafloot

Kr!kke

• 5394 berichten
  • 2568 stemmen

marcobilly schreef:

3:10 to yuma was een mooie film idd, maar het einde was juist het minpunt van de film, niet omdat hij zijn eigen bende afschoot, maar omdat die arme moedige man (haha) daar nou voor moest sterven. het mooie is wel dat hij toch ontsnapt op het einde. of nouja daar ga ik vanuit,aangezien hij zijn paardje nafloot

ja idd dat hij terug ontsnapt/gaat ontsnappen (daar ga ik toch ook vanuit) vind ik ook wel goed

Thiver

• 474 berichten
  • 5394 stemmen

WhoKnowZ schreef:
Zonder twijfel: het einde van '25th Hour'.

25th Hour - Einde

Mooi slot inderdaad, al ontgaat een heleboel mensen (mijzelf inbegrepen) de eerste keer waar het uiteindelijk op uitdraait: Monty gaat namelijk wel degelijk richting gevangenis.

WhoKnowZ

• 5336 berichten
  • 2208 stemmen

Thiver schreef:
(quote)

Mooi slot inderdaad, al ontgaat een heleboel mensen (mijzelf inbegrepen) de eerste keer waar het uiteindelijk op uitdraait: Monty gaat namelijk wel degelijk richting gevangenis.

Ik vind dat de film eerder een open einde heeft, en ik vind dit helemaal niet erg.

In het boek wordt wel expliciet duidelijk gemaakt hoe het verhaal uiteindelijk afloopt.

JDSsmetje

• 6568 berichten
  • 2312 stemmen

The Mist

Heel voorzichtjes hoor, tis zeker geen meestereinde.

J. Clouseau

• 976 berichten
  • 1074 stemmen

Perfume: the Story of a Murderer heeft een schitterend einde (al vinden veel mensen, waaronder heel wat critici, dat niet).

Life of Brian eindigt natuurlijk ook schitterend.

After the Fox met Peter Sellers heeft ook een heerlijk absurd slot, net als Dr. Strangelove.

Het einde van American Beauty heb ik onlangs nog eens herbekeken en nu vind ik dat eigenlijk ook heel goed (wat na de eerste kijkbeurt niet het geval was.)

De verrassende eindes van The Sixth Sense en The Village zijn ook fantastisch.

Maar het schitterendste slot is toch dat van The Full Monty. Gewoonweg geniaal.

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Death Proof, dat einde is hilarisch.

gillette

• 314 berichten
  • 575 stemmen

Lock, Stock heeft een hilarisch einde!

clockwork72

• 2780 berichten
  • 1738 stemmen

Het einde van 'A Clockwork Orange' Geweldig einde met Humor als Alexander de Large die foto's moet opnoemen. Ik zit telkens weer met een enorme grijns voor de tv als die film afgelopen is en de film dwingt me echt om de aftiteling te kijken

The Sixth Sense. Standing next to my window....

Verder het einde van Reservoir Dogs! (geweldig nummer ook op het eind). Verder zijn de 'Happy Ends' zolas bij: The Shawshank Redemption en 'The green Mile' Ook erg goed.

yeyo

• 6351 berichten
  • 4613 stemmen

Straw Dogs, Once Upon a Time in America, In the Mouth of Madness, Léon, The Blair Witch Project en Election

gukker

• 343 berichten
  • 819 stemmen

Het einde van the prestige was briljant. Dat had ik echt niet zien aankomen.

Het einde van Memento vond ik ook erg goed (had ik ook niet zien aankomen)

JDSsmetje

• 6568 berichten
  • 2312 stemmen

Dat van Righteous Kill is ook niet slecht.

Het einde van Shuttle vind ik best ook wel goed.

JDSsmetje

• 6568 berichten
  • 2312 stemmen

Chloe Moretz schreef:

The Amityville Horror

Ja, dat moet je mij toch eens uitleggen.

Lexcoaster

• 1268 berichten
  • 1222 stemmen

Kr!kke schreef:

(quote)

Ben ik het niet mee eens, Ik vond het een geweldige film, maar vond het niet realistisch dat hij zijn bende gewoon afknalt op het einde

Zoals ik zal zei, niet iedereen zal het met me eens zijn.

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4893 stemmen

Ik noem het einde van The Mist (denk om spoilers) graag nog eens. Prachtige muziek (één van de meest indrukwekkende nummers ooit in een film voor mij) van Dead Can Dance, kippenvel, ongelovelijk. Het moment wanneer Thomas Jane in schreeuwen uitbarst kan ik ook wel janken, ongelovelijk! Eén van de laatste films die mij tranen in mijn ogen bezorgde.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Verder het einde van Reservoir Dogs! (geweldig nummer ook op het eind). Verder zijn de 'Happy Ends' zolas bij: The Shawshank Redemption en 'The green Mile' Ook erg goed.

Vond het einde van The Green Mile nou niet echt een happy end.

Had er een dubbel gevoel bij.

Beste einde vind ik verder:

Heat

The Godfather 3 (sober, maar daardoor komt het zo sterk over dat laatste shot)

A beautiful mind (eindspeech schitterend)

The sixth sense was toen inderdaad vernieuwend.

Lord of the rings was ook ondanks dat het einde van de film te lang werd uitgesteld toch een soort afsluiting van jaren van LOTR-films.

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Lord of the Rings vond ik nou niet echt een einde om van te zeggen dat het mij zou bij blijven.

Voor de rest eens met HarmJan. Het einde met Thomas Jane die naast zijn auto het staat uit te schreeuwen bezorgde mij echt kippenvel. Prachtig geacteerd en ook een angstaanjagende soundtrack!

Maar iedereen weet welk einde ik het beste vind. Van het onovertroffen Pulp Fiction, deuh. Samuel L. Jackson en John Travolta die megacool het restaurant uitlopen met op de achtergrond The Lively Ones - Surf Rider.
Geniaal

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.