- Home
- Filmforum
- Film - Bioscopen
- Als Einzelgänger naar de bios: done or not done?
Als Einzelgänger naar de bios: done or not done?
kos
-
- 46372 berichten
- 8602 stemmen
Lekker comfy toch gewoon? Waarom 2 uur in een strakke (of gewoon losse) spijkerbroek zitten als je ook gewoon lekker in je joggingbroek kan zitten, relaxed een filmpje kijken, ik doe het eigenlijk altijd.
Dat is zo, maar als je de stad in gaat doe je dat doorgaans niet.
kos
-
- 46372 berichten
- 8602 stemmen
Dat doen mensen ook wel zonder dat ze ernaast wonen hoor haha. Je bedoelt eerder 5x per week of vaker (afhankelijk vd releases). Even een 10 uur savonds voorstellinkje pakken van een kleinere film. Heerlijk lijkt me dat.
Mwa, ik heb 3 bioscopen in een loopafstand van 5 minuten maar je gaat dan echt niet elke avond er naar toe hoor.
Graaf Machine
-
- 9100 berichten
- 1181 stemmen
En je hebt een Unlimited pas... Waarom zou je dan in vredesnaam bij de kassa kaartjes halen. Krijg je ook van die vreselijke papiertjes.
Tja, zo werkt dat hier in Hengelo. Met je UP kun je gratis een kaartje halen, maar dat kaartje heb je dus wel nodig, anders kom je niet door de kaartcontrole. Heerlijk ouderwets. Tot vorig jaar, toen het hier nog Pathé was, kon je gewoon een kaartje dat je gereserveerd had uit de automaat trekken, maar die staat er dus niet meer.
rep_robert
-
- 27410 berichten
- 3932 stemmen
Mwa, ik heb 3 bioscopen in een loopafstand van 5 minuten maar je gaat dan echt niet elke avond er naar toe hoor.
Nee, maar A&L zegt 1x per week. Mensen met een Unlimited kaart gaan gemiddeld wel minimaal dat aantal keren heen. Daar hoef je niet voor naast de deur te wonen lijkt me. En de ene keer zal het natuurlijk vaker zijn dan de andere keer. Ik weet zelf iig wel dat als ik ernaast zou wonen dat ik nog vaker dan 1x per week gemiddeld heen zou gaan. Maar bioscopen zitten vaak in binnensteden. Niet echt prettig wonen, dus ik vind het wel prima zo.
rep_robert
-
- 27410 berichten
- 3932 stemmen
Tja, zo werkt dat hier in Hengelo. Met je UP kun je gratis een kaartje halen, maar dat kaartje heb je dus wel nodig, anders kom je niet door de kaartcontrole. Heerlijk ouderwets. Tot vorig jaar, toen het hier nog Pathé was, kon je gewoon een kaartje dat je gereserveerd had uit de automaat trekken, maar die staat er dus niet meer.
Ja, ik trek mijn klassieke vierkante, gele kaartje uit de automaat. Maar het is dus geen Pathé meer? Verklaart wel een boel betreft de achteruitgang in technologie. Maar je zei Unlimited kaart, die naam asocieer ik wel met Pathé.
Graaf Machine
-
- 9100 berichten
- 1181 stemmen
Ja, ik trek mijn klassieke vierkante, gele kaartje uit de automaat. Maar het is dus geen Pathé meer? Verklaart wel een boel betreft de achteruitgang in technologie. Maar je zei Unlimited kaart, die naam asocieer ik wel met Pathé.
Met zo'n naam kun je ze moeilijk kwalijk nemen de abonnementkaarten Unlimited te noemen.
The Oceanic Six
-
- 60063 berichten
- 4022 stemmen
Waarom zou je op vakantie moeten communiceren, of tijdens eten, of niet alleen zuipen in een kroeg? Kan allemaal. Niet iedereen communiceert, "babbelt", even graag of makkelijk noch hoeft persé de behoefte te hebben.
Je MOET niks. Het lijkt me alleen vrij ongemakkelijk om alleen in de kroeg te staan. Of met iemand, maar dan niks te zeggen. In de bios is dat gevoel gewoon heel anders, daar valt het niet op want je wordt geacht op die plek stil te zijn. In een kroeg of restaurant niet.
The Oceanic Six
-
- 60063 berichten
- 4022 stemmen
Dat doen mensen ook wel zonder dat ze ernaast wonen hoor haha. Je bedoelt eerder 5x per week of vaker (afhankelijk vd releases). Even een 10 uur savonds voorstellinkje pakken van een kleinere film. Heerlijk lijkt me dat.
Ik pak gemiddeld 3 of 4 films in de maand mee, maar soms dan 2 achter elkaar. Zou ik naast de bios wonen, dan ging ik echt wel 1x per week. Of zelfs vaker. Tot er niks meer draait dat leuk is haha. Maar het kost me nu gewoon ook reistijd en geld en daar heb ik niet constant zin in.
Apollinisch
-
- 21283 berichten
- 0 stemmen
Het lijkt me alleen vrij ongemakkelijk om alleen in de kroeg te staan.
Kondoro
-
- 11126 berichten
- 2671 stemmen
Nee oké, mocht ik ook nog plannen hebben langer in de stad te blijven zal ik dat ook niet snel doen. Maar meestal ga ik alleen naar de bioscoop en dan weer lekker op mijn gemak naar huis, hopelijk na genieten van de leuke film die ik gezien heb .
bart007bond
-
- 1443 berichten
- 350 stemmen
Bij Film > Algemeen > Ik mag als volwassen man geen kinderfilms kijken.:
Wilde dolgraag naar scoob (grote fan van scooby).
Volgens mijn collega's kan dit echt niet.
Ben man, 50 en wil naar een kinderfilm.
Volgens sommigen ben ik dan een soort verkapte pedo.
Ben ik gek of hebben mensen gelijk dat je als man alleen een kinderfilm kunt kijken op dvd.
Graaf Machine
-
- 9100 berichten
- 1181 stemmen
Als je heel gevoelig bent voor wat anderen van je denken, en gezien jouw berichten hier op de site heb ik dat idee wel, dan heb je misschien een probleem.
Maar als je wat minder gevoelig voor die dingen bent, zoals ik, dan ga je gewoon naar die kinderfilm toe. Doe ik zelf best vaak. Ben vorig jaar zelfs naar De Fabeltjeskrant geweest. Gewoon uit jeugdsentiment wilde ik dat zien. Zit je tussen de kleuters in een half verlichte zaal tussen de moeders met drie- en vierjarigen in.