• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.969 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.997 acteurs
  • 198.990 gebruikers
  • 9.371.015 stemmen

Ergernissen in de bioscoop

zoeken in:

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3279 stemmen

Hehe, was meer als geintje bedoelt aangezien je zacht bandje zei .

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Ik erger me de laatste weken echt zo erg aan dat irritante nummer van dido (white flag). Ik had een maand geleden elke dag mijn radio aanstaan (zelfs als ik ging slapen), maar elke elke elke keer dat irritante nummer (wat opzich na 10 keer niet zo'n ramp is). Wanneer houdt dit nou eens op? Zelf elke keer voor 'Married with Children' op Veronica laten ze dat gedrocht elke keer zien; zo ook in de supermarkt, en zelfs op school zingen ze het....

Word ik achtervolgd door de duivel ?

eeflien

• 383 berichten
  • 261 stemmen

Ik haaat dido, dacht ff dat ze voorgoed weg zou blijve van de radio, maar nu heeft ze na white flag weer een nieuw liedje: life for rent. aaaaaah

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Hehe, ik heb dat nummer dus gewoon nog nooit gehoord.

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Yak schreef:

Hehe, ik heb dat nummer dus gewoon nog nooit gehoord.

Yak, wees voorzichtig, en zorg ervoor dat je NOOIT de radio aanzet.

Linda

• 1336 berichten
  • 0 stemmen

Mmm ik vind 'White Flag' juist een van de weinige redelijke nummers uit die top 40 rotzooi.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik wou net zeggen. Als de hele top 40 van deze (redelijke) kwaliteit zou zijn, was de wereld een veel mooiere plek geweest!

starbright boy (moderator films)

• 22398 berichten
  • 5070 stemmen

Ik vind Dido juist zo enorm saai en vervelend. Een van de vele vreselijke dingen in de top 40.

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

Nieuwe album van Dido is imho geweldig. Dat van overkill weet ik niets van. Ik luister namelijk nooit radio behalve op zaterdags op m'n werk....en dan weet ik altijd meteen weer waarom ik ook al weer geen radio luister

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

Ik weet niet wat het is maar ik irriteer me de laatste tijd aan de vrouwelijke deelnemers in het verkeer. Vooral hun onvoorspelbaarheid.

Een die nogal vaak voorkomt is tijdens het fietsen. Dame loopt langs het voetpad en plots als ik er aan kom steekt ze het fietspad over. Ze kijkt om en blijft verschrikt midden op het fietspad staan, waardoor ik moet remmen en praktisch stil kom te staan. Kijk dan eerst, voor je van baan verwisseld of loop door! Dan weet ik tenminste wat ik aan je heb. Natuurlijk lach ik vriendelijk, want ik weet dat zij er ook niks aan kan doen. Het is haar natuur, ben ik mezelf gaan laten denken.

Een ander voorbeeld waarin het verschil tussen man en vrouw duidelijker wordt. Een gezin: vader, moeder, dochter en zoon. Lekker op een fietstocht. Opeens beseffen zij zich dat ze de verkeerde kant op gaan. Vader kijkt een keer om en maakt een halve draai over de weg en fiets vervolgens in de richting waar dat zij vandaan kwamen. Zoon, zoals het door zijn vader geleerd is volgt zijn goede voorbeeld. Nu komen moeder en dochter. Moeder volgt haar man totdat ze halverwege haar draai mij op dertig meter afstand aan ziet komen fietsen. Wellicht wilde zij mij voorrang geven, ik weet het niet. Ze stopt midden op de weg en dochter die daar achter fietst ziet deze vreemde actie van haar moeder. Haar vrouwelijke intuïtie verteld haar dat ook zij moet stoppen. Slingerend met haar fiets probeert ze met een been aan de grond tot stilstand te komen. Ik kon, lees: durfde, er niet voorbij. Dan maar een stoepje pakken. Terwijl ik hoofdschuddend verder fietste, hoorde ik de vader nog roepen hoe stom dat zij bezig waren en door moesten fietsen.

Volgende: De trein komt aan op het station. Ik pak mijn spullen op en begeef mij richting de uitgang. Met zijn allen lopen we richting de trappen en met zijn allen lopen we deze af. Nu zijn er dames met een koffer of iets anders die meteen na de laatste trede stil gaan staan. Meestal is dit de koffer anders vastpakken. Ze doen er alleen zo gruwelijk lang over dat ze opstopping veroorzaken. Loop dan twee passen verder dan kan iedereen er tenminste voorbij.

In de auto bij een kruispunt. Eerst geven ze je de indruk je voorrang te geven dan rijden ze, als je er bijna bent, toch nog vlak voor je langs. Kan ik weer mooi op de rem. Of ze staan midden op het fietspad en rijden pas weg op het moment dat je één been aan de grond hebt.

Vrouwen lopen ook vaak over het fietspad met rollator of winkelwagen. Naast je is een stoep mevrouw, die mag je ook gebruiken!

Dit was het voor nu. Niks tegen vrouwen overigens. Ze kunnen soms ook lief zijn, maar in het verkeer... Wat dit betreft ben ik blij dat mannen voorspelbaar zijn

Linda

• 1336 berichten
  • 0 stemmen

Eindelijk iemand die mij begrijpt .

Mannen kunnen er ook wat van hoor. Maar het toppunt van irritant in het verkeer zijn bij mij toch wel oude mensen en kinderen, sjongejonge wat zijn die irritant zeg.

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Bejaarde vrouwen in het verkeer. Daar heb ik vaak last van. In de 5 jaar dat ik elke dag naar school fiets, en ik zie ergens een auto extreem lastig doen, dan kijk ik altijd even naar de bestuurder, en in 9 van de 10 gevallen is het een bejaarde vrouw.

Nog erger zijn van die moeders met zo'n stom kinderzitje op de fiets. Altijd als ik achter zo'n ding fiets, zit dat kind me altijd minuten lang recht in mijn ogen aan te kijken. Gewoon terugkijken, en ze stoppen wel.

Jongeren op scooters/brommers is nog wel het ergste. Een gozer uit mijn klas had zo'n opgevoerd kreng waarbij hij de geluidsdemper had afgehaald. Dat doet echt pijn aan je oren als dat pokkending elke dag langs je rijdt. Weleens op aangesproken. Gelukkig heeft hij dat kreng nu eindelijk eens koest kunnen houden.

Mobieltjes, gatverdamme wat haat ik die dingen!!

Ik kan zo nog wel een paar uur doorgaan, maar laat ik dat maar niet doen.

jassonn

• 5303 berichten
  • 3229 stemmen

Oude mensen denken altijd dat ze voorrang hebben,als je er dan wat van zegt heb jij het gedaan.

En sinds wanneer is het normaal dat kinderen op de straat spelen?Mocht ik vroeger ook niet

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3279 stemmen

U-96 schreef:

Mobieltjes, gatverdamme wat haat ik die dingen!!

Soms lijkt het wel alsof er een wereldwijde wedstrijd gehouden wordt: wie heeft de irritantste beltoon en kan die het hardst mogelijk afspelen, het liefst zo lang mogelijk en in het bijzijn van veel mensen.

Hallo mensen! Er zit niet voor niets een trilalarm op dat kreng! Verder niets tegen mobieltjes want ik heb er zelf ook een, altijd met trilalarm aan en geen beltoon.

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

Mijn 'So Fresh, So Clean' ringtone is anders wel de bom

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Shame on me.. Ik heb er ook 1, maar die gebruik ik haast nooit, terwijl ik hem af en toe wel nodig heb.

Maar zoals BoordAppel al precies zegt:

Chainsaw

• 8845 berichten
  • 3576 stemmen

Inderdaad. Vaak zie je ook van die meisjes bij elkaar zitten (op een terras of zo) en dan zijn ze allemaal aan het SMS'en. Hoe gezellig is dat ?

jassonn

• 5303 berichten
  • 3229 stemmen

Dat zijn Breezah-trutjes

neo

• 15435 berichten
  • 10035 stemmen

Yekezzez schreef:

Vrouwen lopen ook vaak over het fietspad met rollator

Eh

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

neo schreef:

(quote)

Eh

Je wil zeggen dat je nog nooit een vrouw met een rollator hebt gezien? Ik wel en het is heel lastig om daar voorbij te komen, omdat je weet dat ze elk moment naar links kunnen schieten. Heb je zo'n metalen onding tussen je spaken hangen.

Chainsaw

• 8845 berichten
  • 3576 stemmen

NoU, DiE bR33zAhh tAaL izz iN IeDeR GeVall NiEt IrritaNt.

neo

• 15435 berichten
  • 10035 stemmen

Yekezzez schreef:

Vrouwen lopen ook vaak over het fietspad met rollator

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Met een rollator loop je neo, het is geen fiets.

Linda

• 1336 berichten
  • 0 stemmen

Ik zie mijn oma nog niet FIETSEN met een rollator

Chainsaw

• 8845 berichten
  • 3576 stemmen

Bij sommigen kun je het ook geen lopen noemen, hoor ...

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Misschien is neo tevreden als je er "strompelen" van maakt .

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

Wat jij wil, Neo:

Yekezzez schreef:

Vrouwen liggen ook vaak op het fietspad met rollator

.. en het is heel lastig om daar voorbij te komen met je fiets

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Voorbij komen ? Wat dacht je van erover heen ?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Als je in wil voegen op een niet al te drukke snelweg en de bestuurder gaat NIET alvast voor je op de linkerweghelft rijden is het altijd een vrouw! let maar eens op!!

Sorry voor deze generalisering dames, maar het is me al honderden keren opgevallen.

cornelis

• 4744 berichten
  • 681 stemmen

wtf is dit nu allemaal voor onverdraagzaam generaliserend gezeur over vrouwen en bejaarden?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.