- Home
- Filmforum
- Film - Bioscopen
- Ergernissen in de bioscoop
Ergernissen in de bioscoop
mister blonde
-
- 12693 berichten
- 5825 stemmen
waar ik me aan erger op deze site is van die loze kreten. ik weet dat ik niet de eerste ben die dit zegt, maar wat ik echt niet begrijp is mensen die denken dat bij elke film die ze gezien hebben een bericht moet.
bijvoorbeeld;
-een vreselijk lange quote en dan ´heb ik niets aan toe te voegen´ doe het dan ook niet!!
- 'tja, goede film meer heb ik er niet over te zeggen' wat moet we nou met zo'n bericht.
- 'gewoon een van de beste film!!!' ;|
- 'wat moet ik er over zeggen...' als je dat niet weet, waarom overweeg je dan ook maar om een bericht te plaatsen.
Verder, wat ik wel eens jammer vind (geen ergenis hoor) dat mensen een mooie recensie neerzetten en er dan niet het aantal sterren neerzetten wat zij aan de film geven.(moet ik zelf misschien ook meer doen) daar ben ik dan altijd wel benieuwd naar. en als je in je updates aangekomen bij stemmen ben je het bericht alweer vergeten.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
en als je in je updates aangekomen bij stemmen ben je het bericht alweer vergeten.
Nu heb ik de stemmen standaard uitgeschakeld omdat het imho nogal onoverzichtelijk is.
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
1) je klikt bij de film op 'stemmen'
2) je doet niet zo eigenwijs en schakelt de nieuwe stemmen in je updates gewoon weer in 
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Mijn ergernis was dat als ik een film voor de tweede keer zag en mijn stem aanpastte, dat ik dan bij mijn post ook weer het aantal sterren moest aanpassen (anders staat het zo onzinnig)
Vandaar doe ik het gewoon niet meer.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
1) je klikt bij de film op 'stemmen'
2) je doet niet zo eigenwijs en schakelt de nieuwe stemmen in je updates gewoon weer in 
1) Dan kan ik nog niet zien welke stemmen er nieuw bij zijn gekomen.
2) Ik blijf het onoverzichtelijk vinden.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Mijn ergernis was dat als ik een film voor de tweede keer zag en mijn stem aanpastte, dat ik dan bij mijn post ook weer het aantal sterren moest aanpassen (anders staat het zo onzinnig)
Vandaar doe ik het gewoon niet meer.
dit is de reden waarom er op de nieuwe site slechts een beperkte tijdsduur zal zijn waar je je posts mag editten. Anders krijg je dus dit: iemand geeft een film 1,5 sterren, hele discussie "waarom vind je 'm slecht", persoon kijkt 'm nog een keer, vind 'm ineens erg goed, verandert z'n eerste bericht, en discussie slaat nergens meer op. Ik vind dat je in zo'n geval een nieuw bericht moet plaatsen (als je dan toch je wijziging wil laten weten) met een tekst als "nog een keer gekeken, vond 'm beter, nu x sterren"
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Jeetje, ik heb nog nooit zo gebaald als net. Ik heb sinds een tijdje een eigen computer op mijn kamer staan. Dagen lang bezig geweest met installeren van drivers, voor 85 euro hardware gekocht, en ben een tijdje bezig geweest met de Control Panel.
Ik had vanavond zin om een bepaald nummer op Internet te zoeken. Kom ik op een site, waarop zomaar een programme op mijn computer wordt geinstalleerd. En wat gebeurde er? Mijn desktop naar de haaien, mijn Internet Explorer naar de haaien, gigantisch veel irritante seks-bestanden in mijn startbalk. Veel dingen kon ik niet in één keer verwijderen. Mijn computer ging ook net zo snel als een slak in slow motion.

speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Bij mijn weten kan je bij ons geen bier kopen in de cinema's, nee.
Maar dat wordt na de film ruimschoots goedgemaakt natuurlijk 
Ik reageer misschien een beetje laattijdig, maar in welke Belgische bioscopen ga jij Pablito? Ik ga naar drie verschillende bioscopen, twee grote en een kleine familiale bios, en in alle drie kan je bier verkrijgen...
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
U96, dat gebeurt nooit zomaar, je hebt ongetwijfeld een vage site toestemming gegeven om rotzooi op je compter te installeren.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Is bij mij vroeger ook al een keer gebeurt. En het is echt een verdomde rotzooi om te verwijderen... 
Wolkenmeter
-
- 640 berichten
- 1448 stemmen
Ik reageer misschien een beetje laattijdig, maar in welke Belgische bioscopen ga jij Pablito? Ik ga naar drie verschillende bioscopen, twee grote en een kleine familiale bios, en in alle drie kan je bier verkrijgen...
Vroeger was er in de Leuvense bioscopen inderdaad geen bier te verkrijgen, maar sinds kort wel. Deze laatste twee keer dat ik naar de sneak ging, kon je zelfs gewoon gratis bier krijgen aan de ingang van de zaal.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
EmDee heeft de jas ook al aangetrokken! 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
U96, dat gebeurt nooit zomaar, je hebt ongetwijfeld een vage site toestemming gegeven om rotzooi op je compter te installeren.
Ik ben al dagen opzoek naar een nummer (die mijn zus op CD heeft staan, maar te krenterig is om die even aan mij uit te lenen). Gisteren was ik al ruim 1,5 uur bezig met zoeken. Telkens maar 'cannot find server', 'login name' 'file not found'. Ik werd na een tijdje zo ontzettend pissig dat ik gewoon op een site een ram op de gaf toen er een irritant vensters zich opende. Dat zal dan waarschijnlijk de opdracht hebben gegeven voor die rotdingen.
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Ik werd na een tijdje zo ontzettend pissig dat ik gewoon op een site een ram op de gaf toen er een irritant vensters zich opende. Dat zal dan waarschijnlijk de opdracht hebben gegeven voor die rotdingen.
De bezoeker zo ongelooflijk irriteren dat hij op het toetsenbord gaat meppen en zo bestanden installeert op zijn compu, da's nog eens agressieve marketing! 
Sorry U96, het is natuurlijk behoorlijk kut. Besturingssysteem er opnieuw op?
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Ik overdreef een beetje met 'rammen'; ik ben mijn hele leven altijd al overdreven zuinig geweest met spullen; vooral met mijn nieuwe toetsenbord (waar ik heel trots op ben), maar het was gelukkig niet zo erg om het besturingssysteem er opnieuw op te zetten. Alles is gelukkig weg. 
MFEO
-
- 682 berichten
- 38 stemmen
Reclame tijdens de films op tv!!!
Tevens is dan ook zeer irritant dat de aftiteling er afgeknipt word.
Kijk daarom ook zelden naar een film op een commercieele zenders.
PsychoBoyJack
-
- 244 berichten
- 72 stemmen
En dat ze dan ook nog ff een nieuwsuitzending er tussen door dauwen (sbs6)
grrrrrrr.....
Oja, en de slogan van We Where Soldiers;
'' heftiger dan Saving Private Ryan!''
Ik heb die film niet gezien, puur uit principe
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Oja, en de slogan van We Where Soldiers;
'' heftiger dan Saving Private Ryan!''
Ik heb die film niet gezien, puur uit principe
Dat viel mij ook al op toen ik de film kocht. Ik dacht echt: "Sjonge jonge, gaan ze daar in Amerika een beetje concurreren met oorlogsfilms!! Schandalig zoiets. Ik vond Saving Private Ryan tevens veel indrukwekkender dan We Were Soldiers.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Je kunt tegenwoordig van die packs kopen waarin zich 4 films bevinden uit een bepaald genre.
In het genre actie is naast 3 derderangs knokfilmpjes Escape from Sobibor toegevoegd. 
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
Heel slim gedaan, dat je door die ene goeie titel toch nog overweegt om het te kopen. Zie ook moviepower boxen (alhoewel die laatste toch wel meer dan 1 ''kwaliteitfilm'' bevat).
Droopy
-
- 357 berichten
- 406 stemmen
Je kunt tegenwoordig van die packs kopen waarin zich 4 films bevinden uit een bepaald genre.
In het genre actie is naast 3 derderangs knokfilmpjes Escape from Sobibor toegevoegd. 
en vaak is er ook nog beknibbeld op het geluidsspoor, van dolby 5.1 naar stereo bijvoorbeeld. Anders krijgen ze die 4 films nooit op 1 schijfke.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
neo, volgens mij bedoel ik ook zo'n moviepowerbox.
Droopy, weet niet of het wel op 1 schijfje staat.
Droopy
-
- 357 berichten
- 406 stemmen
EmDee, Als het op 1 schijfke staat is het meestal geen aanrader
Zowel qua geluid als qua films.
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
Dacht dat zo'n box gewoon 4 aparte schijfjes was.
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Een hype...
Dat iedereen zo gek is van LOTR bijvoorbeeld...
Film kon mij niet echt boeien.
blabla
-
- 2070 berichten
- 5242 stemmen
Hoe vaak ga je dit nog overal posten Rujar ?
Dit is volgens mij al de vierde keer in een dag tijd dat ik een post van je tegen kom waarin je zegt dat je deze film niets vindt.
Zeeuwse Mossel
-
- 3 berichten
- 35 stemmen
met stip op1:
Tijdens de film luidop raden wat de volgende scène zal zijn of erger nog, de uiteindelijke afloop.
op de hielen gezeten door:
Mensen die het nodig achten hun ongenoegen of desinteresse te uiten over een film terwijl hij nog bezig is.
en tenslotte:
een onmiddelijke analyse na de film.
O de horror! Als ik een film gezien heb, moet hij effe kunnen bezinken, en vorm ik liever mijn eigen mening
gozo
-
- 92 berichten
- 73 stemmen
Mensen die naar het IFFR komen, niet voor de films maar om het evenement. Waardoor je dus geklets en gegiechel naast je hebt en geen echte filmliefhebber die je herkent aan zwijgzaamheid tijdens een film. Waar zijn ze toch gebleven...zucht.