• 15.735 nieuwsartikelen
  • 177.873 films
  • 12.196 series
  • 33.962 seizoenen
  • 646.802 acteurs
  • 198.941 gebruikers
  • 9.369.485 stemmen

HBO Max

zoeken in:

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

eRCee schreef:

Nee, het is erg mager qua aanwas. Overweeg het gebeuren na december op te zeggen, ondanks de levenslange korting.

Daar denk ik nu ook over na.

Als er tzt nieuw seizoen White Lotus komt neem ik wel weer tijdelijk een abonnement.

oup

• 586 berichten
  • 3176 stemmen

HBO Max in juni (voor de prijsverhoging) opgezegd. Echt nog geen seconde gemist!

mikey

• 28986 berichten
  • 5136 stemmen

opgezegd.... wat een teleurstelling!

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Ik ga het ook opzeggen. Ik kan me zo gauw niet herinneren wanneer ik voor het laatst een film of serie gezien heb op HBO Max.

Zodra er weer een nieuw seizoen verschijnt van White Lotus neem ik wel weer een tijdelijk abonnement.

Alleen in het eerste jaar voegden ze nog regelmatig films toe aan hun aanbod, maar nu verschijnen er nog maar sporadisch wat nieuwe titels op de dienst.

Ze lijken nu vooral te investeren in live-tv (sport en CNN) en reality tv (De Frogers).

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Treurig waar HBO Max zijn geld aan spendeert:

Talpa Network en HBO Max sluiten partnership: Medisch Centrum West bij HBO Max - Marketing Report - marketingreport.nl

Het lijkt net alsof ze Videoland willen na-apen, maar het publiek van HBO Max is toch het publiek dat kwaliteitsfilms en -series wil zien en geen Talpa shit.

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Heh Getver.

Ik wil weer iets als Rome. Deadwood. Six Feet Under. The Wire.

SergioMalick

• 1230 berichten
  • 1830 stemmen

Op zich vind ik HBO zich nog wel onderscheiden met series, zoals The Penguin, The Last of Us en House of the Dragon (in iets mindere mate). Maar zeker die eerste twee steken er voor mij bovenuit in serie land.

En voor wie deze nog niet heeft gezien: The Leftovers.

Montorsi

• 9715 berichten
  • 2374 stemmen

kappeuter schreef:

Ik ga het ook opzeggen. Ik kan me zo gauw niet herinneren wanneer ik voor het laatst een film of serie gezien heb op HBO Max.

Zodra er weer een nieuw seizoen verschijnt van White Lotus neem ik wel weer een tijdelijk abonnement.

Alleen in het eerste jaar voegden ze nog regelmatig films toe aan hun aanbod, maar nu verschijnen er nog maar sporadisch wat nieuwe titels op de dienst.

Ze lijken nu vooral te investeren in live-tv (sport en CNN) en reality tv (De Frogers).

Kan me dat wel voorstellen. Maar er blijven voor mij toch nog wel diverse dingen te zien die ik nog niet gezien heb (zoals inderdaad The Leftovers), maar ook die Dune serie en The Penguin ga ik wel een kans geven. Ook hoop ik dat ze nu OZ eindelijk eens toe gaan voegen. En anders kijk ik The Sopranos of The Wire nog wel weer een keer. Voor die 5 euro in de maand geloof ik het allemaal wel.

Bob Gray

• 1221 berichten
  • 2043 stemmen

Het is zo zonde van het merk HBO, dat ze deze richting uit gaan. Ik hou het nog aan voor de vele oudere series die ik af en toe herkijk.

Ook voor het nieuwe jaar staan er best wel wat kwaliteit series op het programma. Nieuwe seizoenen van The White Lotus, Righteous Gemstones, Last of Us en nieuwe series die er veelbelovend uit zien : Welcome to Derry, Task, Knight of the Seven Kingdoms.

Maar voor films hoef je het niet te doen.

john mcclane 2

• 3488 berichten
  • 6576 stemmen

Op facebook volg ik de de facebook pagina van HBO Max . En ze maken natuurlijk promotie voor hun grote succes van

The Penguin en om die onder de aandacht te brengen hadden ze een mega spoiler , maar niet zo eentje : nou voor uit maar . Maar in de categorie het plot van de red wedding van GOT weg geven een dag na de release . WTF

https://media1.giphy.com/media/hfzhxAYEAnihi/200w.gif?cid=6c09b952p7l56knifmzmxc6bpetxkz7v4j17pjfh8c5cbxya&ep=v1_gifs_search&rid=200w.gif&ct=g

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

HBO levert te weinig content ja, maar ik vind mijn 5 euro per maand wel acceptabel genoeg om het te behouden. Ben nu de Harry Potter reeks opnieuw aan het kijken, prima via Max. En er staan nog genoeg series op die ik wel eens wil bekijken nog.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Na de samenvoeging met Eurosport en TLC is HBO Max een live sport en reality VOD dienst geworden:

Harrie Lavreysen en Hetty van de Wouw live te zien op HBO Max tijdens UCI Track Champions League

Dit weekend start voor de vierde keer de UCI Track Champions League, de prestigieuze baanwielrencompetitie die gehouden wordt in november en december. Wielrenstad Apeldoorn is voor de eerste keer een van de gaststeden van dit toernooi en organiseert twee van de vijf wedstrijddagen, op vrijdag 29 en zaterdag 30 november. De start is zaterdag 23 november in het Olympische Vélodrome bij Parijs en de finale vindt plaats in het weekend van 6 en 7 december in Londen. Alle races tijdens de vijf wedstrijddagen zijn live te volgen via Eurosport én HBO Max.

De filmliefhebber moet het doen met een paar verdwaalde titels per maand.

polopolo150

• 197 berichten
  • 563 stemmen

Ik heb er zelf geen mail over gehad en het nieuwsbericht lijkt niet echt goed research te zijn geweest. Ook door summier informatie van HBO.

Tot nu toe hebben alleen mensen die de abo via Google Play hadden de mail te hebben ontvangen.

Wel vervelend als je het toendertijd heb gedaan. Ben benieuwd wat te verwachten bij mensen die dit op andere manieren hebben afgesloten. Zelf kijk ik tegenwoordig ook alleen maar het Eurosport gedeelte en sporadisch de reality. Bij gebrek aan beter...

Gehenna

• 657 berichten
  • 6728 stemmen

Nou, ik heb de mail wel binnen gekregen en betaal via PayPal. Je kunt voor een periode gebruik maken om over te stappen op het premium abo (tot 24-03 bij mij) met behoudt van de levenslang 50% korting wat effectief betekent dat legacy abonnees van €4.99 naar €6.99 p/m gaan wanneer ze 4K willen behouden, anders wordt 4K weg gehaald en ga je naar standaard HD.

Ik kijk tegenwoordig eigenlijk alleen maar naar de discovery ID content en dat is toch enkel in HD dus ga ik er geen gebruik van maken, maar het is niet bepaald klantvriendelijk om dit te doen en ik hoop dat het ze veel abonnees gaat kosten!

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik heb de mail ook gehad.

Je kan wel kiezen om het premium abbo te nemen, met behoud van 50 procent korting. Zou in mijn geval betekenen dat ik van 4,99 naar 6,99 per maand ga.

Ik ga er nog even over nadenken.

Zou de beeldkwaliteit zonder 4K zo slecht zijn?

Gehenna

• 657 berichten
  • 6728 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Zou de beeldkwaliteit zonder 4K zo slecht zijn?

Kun je gemakkelijk zelf testen want heel veel op hun dienst is enkel in HD, zet zo'n HD titel op zou ik zeggen. Ik vind het zelf adequaat. Is een bepaalde film in 4k beschikbaar zet ik wel stremio op.

polopolo150

• 197 berichten
  • 563 stemmen

Ja ik heb de mail nu ook binnen. Jammer haha. Heb wel geüpgraded omdat ik wel wat aan HBO Max heb. Wil de 4K wel houden namelijk.

Montorsi

• 9715 berichten
  • 2374 stemmen

Ik heb na lang twijfelen toch maar opgehoogd naar HBO Premum, voor 7 euro met die 50% korting, vooral om een wat betere beeldkwaliteit te houden. Ik weet niet zo goed of ik er verstandig aan doe, maar ik heb toch vooral de indruk dat HBO net zo lang doorgaat tot je met het standaard abonnement met levenslange korting bij wijze van spreken nog maar 1 film per week kon kijken met reclameonderbrekingen in 720p kwaliteit. Ik kijk toch uiteindelijk nog genoeg series op de dienst zodat het nog wel de moeite waard is.

Beun de Haas BV

• 917 berichten
  • 518 stemmen

Ik ben ook gezwicht voor de tijdelijke Premium deal. Want 4K. Maar zodra die 50% korting niet meer geldig is, kunnen ze de boom in en zeg ik het op. Mijn sympathie voor HBO Tax is nu wel beetje weg.

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Ik heb het ook maar gedaan, met de gedachte dat ik er in de toekomst spijt van zou kunnen krijgen als ik het niet doe. Die 2 euro per maand ga ik ook niet stuk van.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

John Milton schreef:

Ik heb het ook maar gedaan, met de gedachte dat ik er in de toekomst spijt van zou kunnen krijgen als ik het niet doe. Die 2 euro per maand ga ik ook niet stuk van.

Nou dit. Ik heb het deze week ook maar aangepast, ik denk niet dat ik kan wennen aan slechtere beeldkwaliteit en er zijn een aantal serieus die jaar op Max die ik nog graag wil zien.

Montorsi

• 9715 berichten
  • 2374 stemmen

Hoppa, per November weer 1,5e euro per maand erbij voor HBO

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.