ad
  • 140.892 films
  • 6.748 series
  • 20.480 seizoenen
  • 462.334 acteurs
  • 284.359 gebruikers
  • 8.148.852 stemmen

Apple TV+

zoeken in:

kappeuter (crew)

• 60449 berichten
  • 5011 stemmen

Netflix CEO geeft Apple TV+ veeg uit de pan: ‘werkelijk geen enkel excuus’ – One More Thing

Het is wel zo natuurlijk, maar al zouden ze vandaag besluiten dat het roer om gaat, dan duurt het nog 2-3 jaar voor ze de films en series klaar hebben.

Dus ik zie het vooralsnog als een klein extraatje voor de mensen die een Apple apparaat hebben gekocht, maar meer ook niet.

Onderhond

• 85505 berichten
  • 10033 stemmen

Vind het nogal makkelijk gedacht, al is het ook maar de vraag in hoeverre hij het zelf gelooft, volgens mij zijn dit soort uitspraken ook vaak een paniekerige poging tot stemmingmakerij.

Apple TV is momenteel vooral gratis. Zowel bij aankoop van Apple producten, maar ook vooral in hun pakketabonnementen. De vraag is dan vooral hoeveel mensen echt uit zo'n dienst willen halen en of een abonnement bij Netflix de 10EUR per maand nog waard is als het gratis alternatief ook wel genoeg is (voor veel mensen is het kunnen staren naar bewegende beelden al voldoende, of zelfs gewoon wat lawaai op de achtergrond terwijl ze andere dingen aan het doen zijn) .

Apple TV moet dus eigenlijk niet goed zijn, het moet juist goed genoeg zijn om mensen te overtuigen dat ze geld kunnen besparen door hun Netflix abonnement te cancelen. Of hoe je toch van je concurrent kan winnen met doorgaans belabberde kwaliteit en eenheidsworst.

kappeuter (crew)

• 60449 berichten
  • 5011 stemmen

Blijft een dienst die vooral een extraatje is voor wie een nieuw Apple-apparaat aanschaft.

Willen ze echt aan de weg timmeren, dan moeten ze bijvoorbeeld A24 en Annapurna Pictures overnemen. Ze hebben toch geld zat.

John Milton

• 15680 berichten
  • 8162 stemmen

Ja dat zou een goede set zijn, maar ik heb het liever niet

Toch vind ik het leuk voor erbij, gratis bij een iDevice. Erg genoten van Ted Lasso, en ook wel van die Shyamalan serie

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.