- Home
- Filmforum
- Film - Video on Demand
- Video on demand - VOD
Video on demand - VOD
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Fijn dat je lid van Netflix bent sinds 2015. Bij Netflix vind je altijd en overal iets wat bij je past. We werken de prijs van het Standaard-abonnement bij naar € 13,99. Per maand betaal je dan € 17,98 vanaf 14 juni 2024.
Holy shit, wat duur.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Voor 1080p? Good lord.
Indeed...
Is toch crimineel om daar € 17,98 voor te vragen? (inclusief extra lid)
John Milton
-
- 24218 berichten
- 13383 stemmen
Sowieso exorbitant.
De enige manier dat ik dat zou willen betalen is als het mijn enige streamingdienst zou zijn die maand, en ik er minstens 4 films op zou kijken die ik echt anders vroeger zonder morren voor 5 euro gehuurd zou hebben. En daarna weer stop zetten.
Maar voor mij werkt dat niet, want in die maand worden er op andere diensten dingen gereleased die ik ook wil zien, en over mee kunnen praten bij het koffiezetapparaat or where ever. “Fallout? Shogun? Geen idee, Prime heb ik in augustus pas weer en Disney plus in september.” Dat werkt niet voor mij.
Dus dan moet ik wat anders bedenken. Gelukkig ben ik daar behendig in, maar het is wel een gedoetje steeds. En ik wil juist betalen voor geen gedoe (om alles te kunnen kijken at any given moment), maar de bedragen lopen na de stijgingen overal nu wel heel hard op met accountsharing amper nog mogelijk op sommige diensten, waaronder Netflix. En het feit dat je 4k niet voor een scherm af kan nemen maakt me ook wat recalcitrant, toch het gevoel dat je dan voor al die extra schermen die je niet gebruikt wordt gedwongen te betalen.
Ik heb Disney+ al opgezegd, maar dat was meer een protestgebaar en signaal dan dat ik er echt vanaf wil. Met een kleine uk is dat wel een fijne dienst. Nog maar even op broeden en zien hoe het zich ontwikkelt.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Ik heb nu via Prime Video Channels Sooner op proef.
Een interessant filmhuis aanbod, vergelijkbaar met Cinemember.
Genoeg titels die ik nog niet heb gezien en ook behoorlijk wat Franse titels die je bijna nergens anders kunt vinden.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Streaming wars gaan volgende fase in - Filmkrant
De verhoogde abonnementsprijzen hebben vooralsnog niet geleid tot het grootschalig afhaken van consumenten. Onderzoek wijst uit dat mensen die langer dan een jaar al betalen voor toegang tot films en series, twee keer zo trouw zijn dan nieuwkomers. En van de afhakers keert een derde binnen zes maanden weer terug. De streamers kunnen zich dus wat veroorloven. Maar het is de vraag hoeveel prijsverhogingen consumenten slikken voordat ze definitief weglopen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Ted Sarandos (59) zit al 24 jaar lang mee aan de knoppen bij Netflix. Onder hem werd het algoritme ontwikkeld dat u leerde bingewatchen. Een gesprek over hitseries, flutfilms en wereldwijde empathie. ‘Streaming heeft de wereld veiliger gemaakt.’
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
John Milton
-
- 24218 berichten
- 13383 stemmen
Zag hem tweakers, maar wist even niet welk topic het beste was. Na zoveel jaar mag het wel een keer vind ik, toch? Pre-app store.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Zag hem tweakers, maar wist even niet welk topic het beste was. Na zoveel jaar mag het wel een keer vind ik, toch? Pre-app store.
Jawel, maar als je het bijvoorbeeld in de slaapkamer hebt geïnstalleerd waar de eisen misschien lager liggen met een kleinere tv, dan kan het jammer zijn. Ik ken iemand die dat zo heeft, en in de woonkamer volledige ondersteuning via Smart-tv apps.
Maar goed, een chromecast is niet duur nee.
John Milton
-
- 24218 berichten
- 13383 stemmen
Nee precies. Jammer is het, maar idd niet het einde van de wereld. Voor een paar tientjes heb je idd een chromecast op MP
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Nederlander verkiest streaming boven live tv, Netflix op één - adformatie.nl
Telecompaper laat in het rapport ‘Video behaviour of Dutch consumers 2024-Q1’ zien dat wij in Nederland voor het eerst meer kijken naar streamingsdiensten dan naar live tv. Netflix verschijnt het vaakst bij ons op de tv: maar liefst 49 procent van de huishoudens heeft een Netflix-abonnement.
Daarnaast wordt er veel gekeken naar Videoland, dat bij 20 procent van de huishoudens aanwezig is. De derde plek voor de grootste streamingdienst in Nederland is Disney+, waar 19 procent van de huishoudens naar kijkt. Amazon Prime staat op plaats vier met 15 procent en na de start van het nieuwe F1 seizoen, is Viaplay gegroeid naar 12 procent.
Verbaast me dat Amazon Prime nog maar slechts op de vierde plek staat.
Ze zijn het meest aantrekkelijk geprijsd en hebben een concurrerend aanbod. Wie echt wil besparen gooit Netflix er uit en schakelt over op Prime Video.
Nitefall
-
- 74 berichten
- 258 stemmen
Als het aan mij had gelegen, was het tv-pakket een jaar geleden opgezegd, maar mijn vrouw kijkt af en toe nog net5 (maar vloekt altijd bij ieder reclameblok). Ik moet wel zeggen dat ik wel direct NPO plus zou nemen als we zouden stoppen met live tv.
Ik ben het met je eens hoor. Prime is momenteel veel interessanter dan netflix. Mensen zijn gewoontebeestjes. Daar maakt Netflix handig gebruik van, gezien de prijsstijgingen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Netflix test grootste TV app herontwerp in 10 jaar - MarketScreener - nl.marketscreener.com
Herzieningen aan de startpagina omvatten het vergroten van titelkaarten, het reorganiseren van informatie en het benadrukken van gemakkelijk te lezen weetjes zoals een show of film die "8 weken in de top 10 heeft gestaan".
Ik ben benieuwd.
De vernieuwing van de Prime Video app enige tijd geleden vind ik wel geslaagd.
EDIT:
Zo ziet het nieuwe design van Netflix eruit - bright.nl
Echt nog maar een teaser dus. Nog niet spectaculair anders. Mijn lijst lijkt vervangen te zijn door My Netflix.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Roel_
-
- 287 berichten
- 2061 stemmen
Ik zie dat het on demand lijstje op Moviemeter van Amazon Prime niet meer wordt bijgewerkt. Heeft dit een reden?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Ja er is blijkbaar weer een storing. We hebben het doorgegeven. Een externe partij beheert de scrapers voor MM.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Kapen streamers als HBO Max de Vlaamse markt voor tv-reclame? | De Standaard
Dat Warner Bros. Discovery begin volgende maand de streamingdienst HBO Max in Vlaanderen lanceert, is op twee manieren een streep door de rekening van DPG Media en Telenet. Ten eerste verliest Streamz (het streamingplatform van DPG Media en Telenet) enkele van zijn meest in het oog springende series aan de nieuwe concurrent. En ten tweede komt de Amerikaanse streamingreus met een goedkoper abonnement met reclame.