- Home
- Filmforum
- Film - Video on Demand
- Video on demand - VOD
Video on demand - VOD
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Netflix gooit roer om met eigen films: dit betekent het voor jou - bright.nl
Netflix heeft sinds twee weken een nieuwe topman van zijn filmtak. De nieuwe filmchef, Dan Lin, is voortvarend aan de slag gegaan met het doorvoeren van grote veranderingen. Zo is de filmafdeling na de reorganisatie ingedeeld op genre in plaats van op budgetniveau. Ook wil Lin dat Netflix veel verschillende films gaat maken en niet alleen dure actiefilms met grote sterren.
De nieuwe filmbaas wil de kwaliteit van de films van Netflix verbeteren en een 'breder spectrum' aan films laten produceren. Dat betekent: meer films met een kleiner budget. Dat vertellen bronnen die bekend zijn met de plannen van Netflix aan The New York Times.
Netflix wil niet langer enorme bedragen besteden aan samenwerkingen met bekende namen als Martin Scorsese en Bradley Cooper.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Lijkt me een goede keuze. Er zijn bedrijven die veel betere blockbusters en actiefilms maken. Ik kan bij Netflix buiten de Extraction films & All quiet from the western front niet heel veel dikke actieblockbusters herinneren die ze zelf maakten en echt goed waren. Wel een aantal kleinere titels. Ze kunnen zulke blockbusters beter aankopen.
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Uitstekend nieuws. Meer kleine parels en onafhankelijke filmmakers van buiten de VS.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Pathé Thuis in Frankrijk gelanceerd als Pathé Home - pers.pathe.nl
Opmerkelijk dat Frankrijk zo ver achterloopt en dat Nederland hier het voorbeeldland is. En ook opmerkelijk dat het een Engelstalige naam heeft. De Fransen zijn erg gehecht aan hun eigen taal.
Grappig, de site ziet er inderdaad vrijwel identiek uit als Pathé Thuis.
John Milton
-
- 24219 berichten
- 13383 stemmen
Formule 1 langer te zien bij Viaplay ondanks hoger bod Ziggo - nos.nl
Zelf kijk ik geen formule 1, maar ik volg het VOD nieuws wel. Dat deze zieltogende, bekritiseerde aanbieder toch dit voor elkaar heeft gekregen, verbaast me enorm.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Meer dan 45 miljoen is te veel geld voor Ziggo.
De abonnementsprijzen waren dan ook geheid omhoog gegaan. Gratis bier bestaat niet.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Superkut nieuws. Bleh. Ziggo was en goedkoper en Viaplay is zo klote.
IH88
-
- 9727 berichten
- 3182 stemmen
Superkut nieuws. Bleh. Ziggo was en goedkoper en Viaplay is zo klote.
Beide klote (maar Viaplay nog iets meer ja). Sinds bekend is geworden dat Ziggo volgend jaar ook alle Europese wedstrijden van de Nederlandse voetbalclubs achter de decoder zet (terwijl dit wettelijk niet mag) heb ik weinig liefde meer voor dat bedrijf. Zeker als KPN klant zeer nadelig.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
John Milton
-
- 24219 berichten
- 13383 stemmen
https://i.ibb.co/MkctNTS/image.png en daarna forced password change ook nog, en die laatste snap ik niet?!
It has started.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Hmm... Dat lijkt op trouwe klant pesten.
Fisico
-
- 10039 berichten
- 5398 stemmen
Is het ook geen manier om het uitwisselen van accounts/paswoorden te vermoeilijken of tegen te gaan? Zo kan je het ook aanpakken natuurlijk, onder de idee van veiligheid.
John Milton
-
- 24219 berichten
- 13383 stemmen
Uiteraard. ik heb bijzonder lastige, allemaal unieke wachtwoorden. Als ze echt op dat vlak wilden helpen deden ze iets met 2FA authenticatie ofzo.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Threeohthree
-
- 5557 berichten
- 2931 stemmen
(afbeelding) en daarna forced password change ook nog, en die laatste snap ik niet?!
It has started.
Hm, dan heb ik toch liever de "we zien verschillende huishoudens op dit account betaal nu 4-5 euro om verder te kijken" melding eigenlijk. Zit midden in een grote Disney binge en moet iig nog wachten tot de finale van Shogun. Hopelijk laten ze me nog een weekje met rust.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
wendyvortex
-
- 5196 berichten
- 7268 stemmen
Vreemd, maar er is mij nooit iets geks opgevallen op Amazon Prime Video.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Vreemd, maar er is mij nooit iets geks opgevallen op Amazon Prime Video.
Valt hier op zich mee inderdaad.
Bij het koppelen van nieuwe toegevoegde titels heb ik wel eens Franse of Spaanse titels gezien bij Amerikaanse films.
En soms ontbreekt Nederlandse ondertiteling in eerste instantie.
Nitefall
-
- 74 berichten
- 258 stemmen
Als er geen NL subs zijn, vind ik dat niet eens zo'n ramp. Dat een film als Past Lives (knakenfilm, maar wel genomineerd voor oscar voor beste film afgelopen keer) alleen Koreaanse en Franse dubs heeft, vind ik wel vrij knullig. De kop van Bright is wel erg sensationeel, maar dat doen ze wel vaker.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Als er geen NL subs zijn, vind ik dat niet eens zo'n ramp. Dat een film als Past Lives (knakenfilm, maar wel genomineerd voor oscar voor beste film afgelopen keer) alleen Koreaanse en Franse dubs heeft, vind ik wel vrij knullig. De kop van Bright is wel erg sensationeel, maar dat doen ze wel vaker.
Past Lives heeft wel goede audio inmiddels toch?
Ik hoor Engels en Koreaans.
Nitefall
-
- 74 berichten
- 258 stemmen
Net gecheckt, Koreaans en Frans. Maar misschien zit het Engels er wel automatisch in, want de film is natuurlijk tweetalig.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Net gecheckt, Koreaans en Frans. Maar misschien zit het Engels er wel automatisch in, want de film is natuurlijk tweetalig.
Ja de film is tweetalig. Je moet gewoon Koreaans kiezen. Dan krijg je ook Engels te horen.
Nitefall
-
- 74 berichten
- 258 stemmen
Ok, daarmee vervalt mijn argument in het voordeel van het artikel. 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Jammer dat we Hulu niet hebben in Nederland.
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Onder dit artikel staat trouwens nog een ander interessant artikel.
Zoveel geven Nederlanders gemiddeld uit aan streamen - bright.nl
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Beide klote (maar Viaplay nog iets meer ja). Sinds bekend is geworden dat Ziggo volgend jaar ook alle Europese wedstrijden van de Nederlandse voetbalclubs achter de decoder zet (terwijl dit wettelijk niet mag) heb ik weinig liefde meer voor dat bedrijf. Zeker als KPN klant zeer nadelig.
Dit klopt maar deels. Ziggo heeft de verplichting om Nederlandse clubs gewoon uit te zenden op iets wat iedereen gratis kan zien, bv een open kanaal of een stream. En dat gaan ze ook doen.