• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.079 films
  • 12.212 series
  • 33.983 seizoenen
  • 647.077 acteurs
  • 199.013 gebruikers
  • 9.372.303 stemmen

Video on demand - VOD

zoeken in:

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Fonk - Media: Film1 sluit licentiedeal met The Searchers - fonkmagazine.nl

Fonk schreef:

Premium betaalkanaal en on-demand dienst Film1 heeft een icentiedeal gesloten met distributeur The Searchers en heeft daarmee de uitzendrechten van meer dan veertig bekende titels bemachtigd.

De komende twee jaar worden filmliefhebbers bediend met een brede selectie van recente titels als The Personal History Of David Copperfield, X, Cop Shop, Queenpins en Spencer.

Goed nieuws!

Ik kijk nog maar heel af en toe films op Film1. Nu ze meer Franse films zijn gaan toevoegen en nu deze positieve impuls zal ik waarschijnlijk weer vaker Film1 gebruiken.

John Milton

• 24221 berichten
  • 13386 stemmen

Met Samsung TV Plus zijn gratis lineaire kanalen te streamen, waarbij het vooral gaat om online-zenders. Samsung verdient eraan doordat er reclames worden getoond.
Never again.

Maar wellicht dat er genoeg mensen zijn die die ellende willen doorstaan om een paar euro te besparen. Ik kan het niet inschatten, maar ik zie hier geen glorieus marktaandeel ontstaan.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Vraag aan jullie: wat zijn de beste films op Disney+?

Ik ga Disney+ een maand proberen en ben benieuwd naar jullie aanraders.

robertinho

• 1512 berichten
  • 2936 stemmen

kappeuter schreef:

Smaken verschillen natuurlijk, maar een aantal films die ik recent zag of die me even te binnen schieten:

Nomadland, the Menu, Barbarian, Antlers, Werewolf by Night, Adventures in Babysitting (oude versie).

Serie: the Bear. Hier heb ik echt van genoten!

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

robertinho

Hartelijk dank voor je tips!

scorsese

• 13165 berichten
  • 11076 stemmen

Hier nog een paar:

The Last Duel. Prey. West Side Story. Fresh. See How They Run. The Rescue. Summer of Soul.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

scorsese

Jij ook bedankt. Ik ga vanavond See How They Run kijken. Ben benieuwd.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Ajax&Filmfreak

• 3362 berichten
  • 3729 stemmen

kappeuter schreef:

Ik zou dit lijstje af gaan.

Top 100 beste films op Disney+

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Ajax&Filmfreak

Handige lijst! Bedankt.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Britse videostreamingmarkt vertoont tekenen van herstel in laatste kwartaal 2022 | MarketScreener

MarketScreener schreef:

Marktonderzoeker Kantar zei dat tussen oktober en december het aantal Britse huishoudens met ten minste één betaalde videostreamingdienst met 55.000 is gestegen tot 16,24 miljoen, wat neerkomt op 56% van de huishoudens.

De toename werd voornamelijk veroorzaakt door Prime Video, AppleTV+ en Paramount+, in plaats van Netflix.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Toch wel sneu dat dit soort interessante grote titels niet in Nederland (en België) op MUBI beschikbaar komen:

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Strijder: familiefilm komt in februari naar Neflix | de Lagarde - delagarde.nl

de Lagarde schreef:

Een van voetbal bezeten tiener (Maik Cillekens) raakt verlamd maar wil zijn droom niet opgeven.

De familiefilm Strijder verschijnt op 21 februari bij Netflix, nadat de film vorig jaar juli nog in première ging in de bioscoop.

Pecore

• 923 berichten
  • 1691 stemmen

Is er een manier om na te gaan wanneer welke films van bepaalde on demand diensten verwijderd worden? Via google kom je wel op een paar sites die informatie hebben over Netflix, Prime en Videoland, maar dat is niet erg overzichtelijk. Moviemeter houdt dit alleen bij voor films van Netflix, maar deze lijst lijkt niet altijd te kloppen. En geen enkele dienst lijkt in de app zelf een mooi overzichtje hiervan te hebben.

Weet iemand hier iets voor? Een goeie site die ik over het hoofd zie? Een verborgen optie in de apps zelf?

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Pecore schreef:

Is er een manier om na te gaan wanneer welke films van bepaalde on demand diensten verwijderd worden? Via google kom je wel op een paar sites die informatie hebben over Netflix, Prime en Videoland, maar dat is niet erg overzichtelijk. Moviemeter houdt dit alleen bij voor films van Netflix, maar deze lijst lijkt niet altijd te kloppen. En geen enkele dienst lijkt in de app zelf een mooi overzichtje hiervan te hebben.

Weet iemand hier iets voor? Een goeie site die ik over het hoofd zie? Een verborgen optie in de apps zelf?

Niet dat ik weet.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Pecore schreef:

Sites als Filmtotaal of Veronica Superguide hebben bijna elke maand een lijst met wat van diensten af gaat, sowieso op Netflix.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Probeer MUBI nu 60 dagen gratis via IFFR: https://mubi.com/iffr

robertinho

• 1512 berichten
  • 2936 stemmen

kappeuter schreef:

Probeer MUBI nu 60 dagen gratis via IFFR: https://mubi.com/iffr

Alleen voor mensen die nog niet eerder een account hebben gehad? Op m'n oude account geeft ie niet thuis helaas.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.