• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.927 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.978 gebruikers
  • 9.370.556 stemmen

Misdaadfilms uit ogen van de politie

zoeken in:

Beste Mensen,

Ik ben de laatste tijd weer aan de films geslagen, ik wou jullie vragen of jullie mij kunnen helpen omdat ik nog niet echt into de films ben qua goeie films.

Daarom wil ik jullie vragen, ik zoek misdaad films maar uit ogen van de politie en dat je het vlak op politiegebied volgt en niet vanuit de ogen van de dader....... Het liefst een film vanaf 2004 á 5. Als voorbeeld vind ik Prisoners echt een geweldige film !! Ook untraceable kon mij zeer bekoren.

Hebben jullie aanraders voor me qua films, want zou graag meer van zulke films zien a la prisoners, en dus uit ogen van de politie kant.

Dankje voor de hulp alvast !

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

Zodiac (2007) al gezien?

Nee maar ik zal hem meenemen, trailer ziet er inderdaad goed uit dankje !! Zulke films bedoel ik inderdaad

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.