menu

Film / Genres en landen / Basketbalfilms

zoeken in:
Hallo luitjes,

Ik ben opzoek naar een paar basketbal films, zelf ken ik er al een paar.

Space Jam
White men cant jump
Like Mike 1 en 2

Ik ben nu nog opzoek naar een basketbal film dat gaat over 2 broers waarvan er eentje overlijd in de film en een van die broers een top carriere krijgt, maar ben de naam van de film kwijt. Iemand enig idee wat ik bedoel?

en anders ben ik nog wel benieuwd naar meer basketbal films...

Alvast bedankt,
Groetjes

Voor de vraag naar basketbal films kun je hier terecht: Film >> Algemeen >> Ik zoek... een soortgelijke film (zelfde genre / onderwerp)
En voor de vraag naar die specifieke film, hier: Film >> Algemeen >> Ik zoek... een filmtitel

dominion
Coach Carter.

Eén van de favoriete films van Roger Ebert: Hoop Dreams (1994) (docu)

En voor de lol natuurlijk BASEketball (1998)

dominion
Basketbal Diaries

Niemand die weet welke film ik precies bedoel van die broers waarvan er eentje overlijd en volgens mijn terug komt als een geest.....

dominion

Thnx! Hij stond er inderdaad tussen het gaat om Sixth Man, The (1997). Nogmaals thnx.

Coach Carter
Like Mike 1-2
White Men Can't Jump
He Got Game
Above The Rim
Space Jam
Love & Basketball
Rebound
Glory Road
Just Wright
Finding Forrester

kappeuter (crew)

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=eDgRMdT1QVI

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Nowitzki: Der Perfekte Wurf (2014)

Dirk. Blijft een held.

Semi-Pro (2008)

VOnd ik heel slecht, maar is wel n basketbalfilm

Gast
geplaatst: vandaag om 07:55 uur

geplaatst: vandaag om 07:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.