- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik had gister een bedrijfs-uitje van mijn werk en voor mijn doen stond ik eindelijk eens normaal op een foto. Anyway, nu weet je met wie je te maken hebt 

riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
Je had toch al eens foto's van jezelf geplaatst? Ik wist al wie jij was in elk geval. Edit: in 'Users in filmposters plakken' topic geloof ik.
Met 'normaal op een foto' bedoel je eens niet met bier in je haar, hangend aan de bar je wisselgeld van de vloer rapend terwijl je je sigaret verkeerd om in je mond hebt, in Center Parks?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nou ja, laat ik zeggen dat ik er eens in een bestaande omgeving opsta haha en niet alleen mijn gezicht op een meet the spartans-plaatje heb gezet. En met normaal bedoel ik niet half op een foto, niet een gekke bek trekkend of 1 van jouw uitleggen idd lol. 
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
Topfoto hoor! Je brengt wel de gemiddelde leeftijd flink omlaag daar
.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
En ook dat is een goede observatie haha. Ik werk 's avonds als bijbaantje als receptionist/bewaking(bewaking meer in de trant van uitkijken dat de bewoners van de gesloten afdeling niet weglopen) bij een verpleeghuis.
Dit was een feestje voor facilitair en daar werken vooral veel vrouwen die wat ouder zijn, maar aan de andere kant heb ik dan wel weer het voordeel dat ik op mijn werk genoeg jong vrouwelijk schoon/verpleegsters langs mijn balie zie komen, maar die horen dus niet bij facilitair, wat dan wel weer jammer is natuurlijk.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Die mevrouw naast je is haar telefoonnummer alvast aan het opschrijven voor je? 
Leuke foto hoor. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Haha, nou bijna. Ze schreef het email-adres van haar verpleeghuis op. Was voor het eerst een bedrijfs-uitje van 3 verpleeghuizen die jaren geleden onder een fusie samen zijn gekomen. Ik was de enige die kennelijk op het verschrikkelijk goede idee was gekomen om een camera mee te nemen. Ze wilden dus graag de foto's die ik gemaakt had, ook hebben.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
Doe maar ook foto's plaatsen van jullie date. 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Niet de meest geweldige kwaliteit.. maar hier zijn ze dan: mijn schatjes!

kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Die 2de van rechtsonder met zn handen op de knieën heeft zeker de grootste bek?
.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Nee, totaal niet. Lijkt zo, maar het is echt een schatje. 
Chuck Taylor
-
- 1269 berichten
- 1953 stemmen
Haha de jongen helemaal in het midden is waarschijnlijk een lastige. Zijn pose en overhemd doen me erg denken aan Miklo uit Blood in, Blood out.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Die linksonder met de rode trui is een beetje
.
Chuck Taylor
-
- 1269 berichten
- 1953 stemmen
Jazeker, als hij knapt moet je opassen.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Het had de hele ochtend hard geregend, veel kinderen (ik ook trouwens) waren ziek maar moesten toch op de foto... waren ze niet zo blij mee. Vandaar dat een paar kinderen kijken van ; snel, maak die foto dan kan ik terug naar de bouw/puzzel/klei-hoek 
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
Hahaha, leuk foto! Het valt me op dat het alleen maar Hollandse koppies zijn.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Klopt, dorpsschooltje net buiten Maastricht. Zitten erg weinig kinderen van allochtoonse afkomst op deze school.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Leuke klassenfoto, zo zagen ze er 20 jaar geleden nou ook uit.
Wij hadden dan nog een Achmed en Mohammed erbij(goede gasten trouwens hoor). Je collega mag er ook wel zijn zeg. Ik had het dan toch een stuk minder met meester Henk(homo) of juffrouw Lucy(soort vrouwelijke dictator).
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Ja gelukkig werk ik samen met een hele mooie en lieve vrouw, maakt het werk toch een stuk gezelliger. Hele team is trouwens erg leuk en hecht. Heb je vaak op dat soort 'kleinere' dorpsschooltjes. Heb ook op plaatsen gewerkt/stage gelopen daar kenden collega's na een jaar je naam nog niet, omdat het zo'n grote organisatie was.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Haha wat ontzettend cool! Zo ver kunnen wij hier helaas nog niet gaan. Zou een mini sneeuwpopje worden.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Dit is feitelijk ook maar een mini natuurlijk
Zou er misschien wel een stuk of 100 van deze uit mijn toch niet overdreven grote tuintje kunnen halen...
24 cm intussen 
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ja hoor. Totale gekte hier in het Noorden: Overigen >> Algemeen >> Weer topic
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Hier ook. Ben toch al een paar keer weggeschoven. Leuke foto Otherfool
.
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3097 stemmen
Er ligt hier al zo'n 20 cm
(Leeuwarden). Ik ben alleen niet zo van de sneeuwpoppen 
Brix
-
- 19689 berichten
- 5125 stemmen
Hier idem, maar daar kan nog verandering in komen (zondag naar verwachting)